9.9.11

"Nέα υποβάθμιση του ΤΕΙ Λάρισας"

Για νέα υποβάθμιση του ΤΕΙ Λάρισας κάνει λόγο ο Σύλλογος Εκπαιδευτικού Προσωπικού τονίζοντας τις ασάφειες στην περιγραφή του ρόλου των ΤΕΙ, αλλά και τους περιορισμούς που τίθενται καθημερινά στην ομαλή διεξαγωγή των εργαστηρίων υποβαθμίζεται ο τεχνολογικός χαρακτήρας των Ιδρυμάτων.

Aναλυτικά οι απoφάσεις της Γενικής Συνέλευσης του Ενιαίου Συλλόγου Εκπαιδευτικού Προσωπικού του ΤΕΙ Λάρισας είναι οι εξής:


α)Θέσεις για το νέο Νόμο και η περαιτέρω πορεία μας.

Η Γενική Συνέλευση του Συλλόγου Εκπαιδευτικού Προσωπικού που έγινε στις 7/9/11 με πρώτο θέμα την εκτίμηση για τον νέο νόμου για τα ΑΕΙ, αφού έδωσε την ευκαιρία στους συναδέλφους να μελετήσουν το τελικό κείμενο του νέου νόμου και μετά από διεξοδική συζήτηση αποφάσισε για το συγκεκριμένο θέμα τα παρακάτω:
  • Ο σύλλογός μας όντας σε συνεχή επαφή με την ΟΣΕΠ συμμετείχε ενεργά και παρακολουθούσε από κοντά τις συζητήσεις και τις διαβουλεύσεις για τον νέο νόμο.
  • Στο πλαίσιο αυτό συμμετείχαμε ενεργά στην συζήτηση για τις μεταβατικές διατάξεις έτσι ώστε να εξασφαλίσουμε την θέση όλων των συναδέλφων μας, και είναι γεγονός ότι σε αυτό τον τομέα μέσω της ΟΣΕΠ πετύχαμε το καλύτερο αποτέλεσμα.
  • Από την άλλη πλευρά είχαμε εκφράσει τις διαφωνίες μας τόσο στη γενική φιλοσοφία του νόμου όσο και σε πολλά επιμέρους σημεία του νέου νόμου στα οποία μάλιστα η ΟΣΕΠ από κοινού με την ΠΟΣΔΕΠ και την Ένωση Ερευνητών έκαναν συγκεκριμένες προτάσεις.
  • Παρά τις μικρές αλλαγές που έγιναν στο νομοσχέδιο όπως η καθολική ψηφοφορία για τον πρύτανη, πιστεύουμε ότι η φιλοσοφία του νόμου παρέμεινε η ίδια. Πιστεύουμε ότι ο νέος νόμος εισάγει επιχειρηματικές λογικές στη λειτουργία των ΑΕΙ και οδηγεί μακροπρόθεσμα στην υποβάθμιση του δημόσιου και δωρεάν χαρακτήρα των σπουδών.
  • Είναι θετικό ότι το ΥΠΔΒΜΘ υιοθέτησε τις προτάσεις των Ομοσπονδιών και των Πρυτάνεων και άλλαξε τον τρόπο εκλογής του πρύτανη/προέδρου, ώστε αυτός να εκλέγεται από την ακαδημαϊκή κοινότητα. Όμως, η μή υιοθέτηση αυτού του τρόπου εκλογής για όλα τα μονοπρόσωπα όργανα διοίκησης (Κοσμήτορας/Διευθυντής Σχολής) και οι υπερεξουσίες που δίνονται στο Συμβούλιο του Ιδρύματος και στους κοσμήτορες/διευθυντές, θα δημιουργήσουν σοβαρά προβλήματα στην δημοκρατική οργάνωση και λειτουργία των ΑΕΙ.
  • Ο νέος νόμος θέτει φραγμό στην ακαδημαϊκή ολοκλήρωση των ΤΕΙ και δεν επιτρέπει να επιτελέσουν το ρόλο τους, συμβάλλοντας έτσι στην τεχνολογική και οικονομική ανάπτυξη της χώρας. Το Υπουργείο ΠΔΒΜΘ, τελικά, κάτω από την πίεση οργανωμένων ομάδων και συμφερόντων υπαναχώρησε στα συμφωνηθέντα και δεν έδωσε τη δυνατότητα στα ΤΕΙ να οργανώνουν - βάσει ακαδημαϊκών κριτηρίων και προϋποθέσεων - τρίτο κύκλο σπουδών, που οδηγεί στην απόκτηση διδακτορικού διπλώματος, παρά την αναγνώριση της προσφοράς των ιδρυμάτων μας και του δίκαιου αιτήματός μας, από βουλευτές όλων των κομμάτων και πρώην υπουργούς παιδείας. Από την άλλη πλευρά με τις ασάφειες στην περιγραφή του ρόλου των ΤΕΙ, αλλά και τους περιορισμούς που τίθενται καθημερινά στην ομαλή διεξαγωγή των εργαστηρίων (σημαντικός περιορισμός του έκτακτου προσωπικού) , υποβαθμίζεται ο τεχνολογικός χαρακτήρας των Ιδρυμάτων. Η εξέλιξη θέτει τα ΤΕΙ σε δυσχερή θέση, τα οποία απειλούνται πλέον με νέα υποβάθμιση.
  • Πέραν αυτών πιστεύουμε ότι ο νέος νόμος εγείρει κρίσιμα θέματα συνταγματικότητας όσο αφορά την αυτοδιοίκηση και την ελεύθερη, δημοκρατική και ακαδημαϊκή λειτουργία των Ιδρυμάτων, όπως αυτό εκφράστηκε και από επιστημονική επιτροπή της Βουλής.

Ο νέος νόμος είναι πλέον νόμος του κράτους, παρακολουθούμε κριτικά την εφαρμογή του, εντοπίζουμε τις δυσλειτουργίες του, καταγγέλλουμε μέσω των Ομοσπονδιών τα σημεία που κατά τη γνώμη μας έχουν πρόβλημα συνταγματικότητας και παλεύουμε να αλλάξουμε τα αρνητικά σημεία.

Καλούμε τους συναδέλφους, τους φοιτητές και όλους τους άλλους φορείς του ΤΕΙ σε συζητήσεις και αλληλοενημέρωση. Πιστεύουμε ότι ο αγώνας πρέπει να γίνει με ανοιχτά τα Ιδρύματα και να βρούμε μορφές κινητοποιήσεων που θα κρατούν ζωντανή όλη την κοινότητα.

Τα προβλήματα άλλωστε είναι πολλά με πρώτο το πιεστικό πρόβλημα της μείωσης του μόνιμου εκπαιδευτικού προσωπικού και τεράστιο περιορισμό των έκτακτων εκπαιδευτικών, το οποίο θέτει σε κίνδυνο την λειτουργία της εκπαίδευσης.

β) Μείωση εκτάκτου εκπαιδευτικού προσωπικού

Σαν ξεχωριστό θέμα το οποίο θεωρήθηκε εξαιρετικά επείγον συζητήθηκε το θέμα της μείωσης που επιχειρεί το ΥΠΔΒΜΘ στο έκτακτο προσωπικό του ΤΕΙ με απαράδεκτο τρόπο. Το όριο που θέτει το Υπουργείο στον αριθμό των εκτάκτων εκπαιδευτικών, οδηγεί στην δημιουργία εργαστηριακών ομάδων με τεράστιο αριθμό σπουδαστών οι οποίες θα εποπτεύονται από έναν μόνο εκπαιδευτικό. Το μέτρο αυτό οδηγεί επί της ουσίας στην κατάργηση των εργαστηρίων τα οποία αποτελούν βασικό πυρήνα της εκπαίδευσης σε όλα τα τμήματα των ΤΕΙ.

Μετά από διεξοδική συζήτηση στο θέμα αυτό η Γενική Συνέλευση αποφάσισε ομόφωνα τα εξής:
  • Όλοι μας έχουμε συνειδητοποιήσει ότι η χώρα μας βρίσκεται στη δίνη μιας από τις χειρότερες οικονομικές κρίσεις της ιστορία της. Η εκπαίδευση δεν μπορεί να μην επηρεαστεί από αυτές τις κρίσεις και επομένως αναγνωρίζουμε την ανάγκη να γίνουν περιστολές δαπανών. Υπάρχουν όμως κάποιες κόκκινες γραμμές τις οποίες αν υπερβούμε καταργούμε επί της ουσίας την εκπαίδευση και με αυτό τον τρόπο κοροϊδεύουμε τους φοιτητές και τις οικογένειες τους.
  • Η περιστολή των δαπανών θα μπορούσε να γίνει κατ΄αρχήν με μείωση του αριθμού των εισακτέων, στον αριθμό που ζήτησαν τα τμήματα και όχι με αύξηση όπως έπραξε το Υπουργείο. Η περιστολή των δαπανών μπορεί να γίνει με σωστή αξιολόγηση των δαπανών, παραδείγματος χάριν θα μπορούσε για εφέτος να αναβληθεί η προμήθεια νέου εξοπλισμού (άλλωστε ποιος θα αξιοποιήσει τον εξοπλισμό! αν δεν υπάρχουν εκπαιδευτικοί;)
  • Οι Συνελεύσεις των τμημάτων θα θέσουν για όλα τα εργαστηριακά μαθήματα το ελάχιστο όριο των εκπαιδευτικών που θεωρείται απαραίτητος για να διεξαχθεί με ασφάλεια και εκπαιδευτική αξιοπρέπεια το μάθημα.
  • Αν το Υπουργείο επιμείνει σε μείωση του αριθμού των εκπαιδευτικών πέραν αυτού του κατώτατου ορίου, θα αρνηθούμε να διεξαγάγουμε το μάθημα, διότι πρώτον θέτουμε σε κίνδυνο τη ζωή των φοιτητών μας και δεύτερον αλλοιώνουμε την εργαστηριακή εκπαίδευση μετατρέποντας την σε εργαστηριακή επίδειξη."

37 σχόλια :

  1. Ανώνυμος9/9/11 13:49

    για το ασυλο τισ διαγραφες και τα διδακτρα?δεν ειπαν τιποτα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος9/9/11 14:19

    Σαν τι να πούνε για το άσυλο δλδ; Τα περισσότερα πανεπιστήμια είναι υπέρ -έτσι κ όχι φανερά-. Όρεξη έχουν νομίζεις να πληρώνουν τα σπασμένα των φοιτητών;

    Σαν τι πούνε για τις διαγραφές; Οι διαγραφές από πολλές οπτικές γωνίες είναι δικαιολογημένες.

    Ποια δίδακτρα ρε πυροβολημένε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος9/9/11 15:02

    Γιατί είναι δικαιολογημένες οι διαγραφές; Για τους καθηγητές που "κόβουν" συνεχώς σπουδαστές και φτάσαμε σε σημείο να δίνουν 900 άτομα ένα μάθημα γιατί δεν λέει κανείς κάτι; Εγώ έχω δυο χρόνια που χρωστάω τα ίδια μαθήματα και όλο με 4άρια απορρίπτομαι. Γιατί άραγε; Γιατί κάποιοι κάνετε την "παπιά" στο γεγονός ότι όποιος πληρώσει αδρά παίρνει πτυχίο;
    Για τις λαμογιές καθηγητού στην Ηλεκτρολογία που είχε αναγάγει το θέμα σε κερδοσκοπική επιχείρηση γιατί όλοι σιώπησαν; Γιατί ο συγκεκριμένος ξαναεπιστρέφει στο ΤΕΙ; 1000 ευρώ κοστίζει το κάθε μάθημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος9/9/11 16:34

    @15:02

    Τωρα με την επιτροπη, θα απευθηνεσαι εκει αν εχεις προβλημα με καθηγητες. Οποτε αν οντως γραφεις καλα, θα περασεις.

    Οσο για τις διαγραφες, μια χαρα δικαιολογημενες ειναι, να φυγουν τα σκουπιδια ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος9/9/11 18:41

    Ποια επιτροπή; Από καθηγητές θα είναι και αυτή. Δεν πρόκειται ποτέ να τα βάλουν με συνάδελφό τους. Δεν έγινε ποτέ, δεν θα γίνει και τώρα. Είναι ποτέ δυνατόν οι μπάτσοι να μην καλύψουν συνάδελφό τους; Το ίδιο θα γίνεται και με αυτές τις επιτροπές.

    Αφού θέλετε αυτό τον νόμο με το καλό στο εγγύς μέλλον και τα δίδακτρα.

    Δηλαδή εγώ που είμαι 20ο εξάμηνο είμαι σκουπίδι; Γιατί το λες αυτό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος9/9/11 18:45

    διαγραφές?? Δλδ? Παύει να ισχύει η...περιπου...8ετία? Οσοι δλδ διαγραφόμαστε το 2013 θα διαγραφούμε τώρα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. skoupidia einai kati ka8hghtes pou ka9onte sto tei kai 3unonte oxi oi foithtes.. gt den nomizw na uparxoun atoma pou na mhn 9eloun to ptuxio,oti a3ia kai na exei...pou mpainoun sthn ai8ousa kanoun anagnwsh to ma8hma apo to vivlio,ama den katalaveis sou lene gamw to xristo sou mwrh,kai feugoun...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος9/9/11 19:04

    Skoupidia einai osoi kathigites kovoun averta xoris oi idioi na exoyn gnosi toy mathimatos poy didaskoyn kai to paizoyn magkes me klemmenes simeioseis.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος9/9/11 19:05

    Kai min ksexname kai ta alla skoupidia poy ta ftiaxnoyn me foititries poy meta olos tixaios teleionoyn sta 3.5 xronia me meso oro 9.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος9/9/11 21:38

    Πατε καλα ρε? Επειδη εσεις δεν εχετε στρωσει ποτε τον .... κατω να διαβασετε, φταινε και οι καθηγητες τωρα? Δεν κοπηκα, με κοψανε...
    Και αντε να ειναι ενας που σε εχει βαλει στο ματι, αντε δυο θα πω εγω (που δεν συμβαινει ποτε), τα 10 μαθηματα (επι χρονια) πως μαζευονται?

    Και εσυ φιλε του 20ου εξαμηνου (δηλαδη πρεπει να εισαι τουλαχιστον 28 χρονων τωρα) θεωρησε τι πραγμα? Ακομα και 8ωρο να δουλευες, ε οχι, 10 χρονια για να τελειωσει σχολη δεν θελει ρε φιλε...

    Οταν εισαι βολεμενος ομως και στα κοβουν, ποναει δεν λεω, αλλα οχι και να γκρινιαζουμε γι'αυτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος9/9/11 21:54

    Re file giati prosvalleis etsi Ena symfoititi soy??sto Kato Kato dikaioma tou einai oute ton taizeis oute ton potizeis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος9/9/11 22:12

    @Anonimos 21:38:

    Thes na peis oti leo psemmata gia toys kathigites kai den isxiei tipota?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος9/9/11 23:24

    21:38 pes mou...

    Ti sas/tous noiazei posa xronia tha kaneis tin sxoli??
    Meta to ekto etos den dikaiouse paso, den dikaiouse diamoni stis esties, sto estiatorio plironeis kanonika an pas, vivlia den dikaiouse, karta anergias den boreis na vgaleis giati theoreise foititis...
    Afto to theoreis volemeno???
    pou taytoxrona, borei na douleyeis oli mera se kapoio super market, se kapoia oikodomi, anasfalistos kai sxedon olo to misto gia trexonta eksoda???
    Afto einai volemenos??
    Exo omos dikaioma ki ego na teleioso tin sxoli.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος10/9/11 08:23

    Δηλαδη στο εξωτερικο τι ειναι ας πουμε? Αγ....τοι που τη 2η φορα που κοβεσαι σε διωχνουν (ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΝ) απο τη σχολη? Και το καλυτερο ειναι οτι εκει ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ διδακτρα (περαν απο ενοικιο κλπ).

    Ξεκολατε λιγο, φυγετε απο τις κωλοκαφετεριες, το κυλικειο κλπ και πατηστε σε κανενα μαθημα, να παρετε ΔΙΚΙΕΣ σας σημειωσεις, να παρετε και μια γευση για το τι πραγματικα λεει αυτο το μαθημα.

    @23:24
    Αν συνεχιζαν να δινουν ολα αυτα τα προνομια και μετα τον 6ο, τοτε θα επρεπε να παραχωρησουν ολη τη Νεαπολη για τους φοιτητες για να μεινουν. Μη λεμε κουλα τωρα, ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΝ και κοβουν τα σταματανε απο ενα σημειο και μετα.

    Αν καποιος δεν μπορει να βγαλει τη σχολη σε ευλογο χρονο, μπορει καλιστα να ζητησει "παγωμα" της φοιτησης του. Και οχι τωρα που βγηκε ο νομος να αρχιζουν ολοι οι αιωνιοι 30αρηδες να φωναζουν γιατι κολοβαραγανε και ξαφνικα τους εσπρωξαν απο τη καρεκλα.

    Οσο για τη καρτα ανεργειας, αν δουλευεις προφανως και δεν μπορεις/πρεπει να τη βγαλεις. Αν δεν δουλευεις (και το εχεις κανει στο παρελθον), να ζηταγες ενσημα ή να τα εβαζες μονος σου.

    Τελειωσαν τα ψεματα (δικαιολογιες του ... για το ασυλο να λειπουν παρακαλω), καθιστε τελειωστε τη σχολη και σταματηστε να κλαιγεστε δεξια-αριστερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος10/9/11 12:55

    Ποιες διαγραφες ρε παιδια; Συμφωνα με το καινούριο νομοσχεδιο εμεις οι δεινοσαυροι πειραμε παράταση άλλα δύο χρονια.

    Επισης θέλω να προσθέσω οτι μετα την ηλικία των 26 ενας φοιτητής μένει ανασφάλιστος, αρα δεν κοστίζει τίποτα στο κράτος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος10/9/11 14:56

    Έχω αναλύσει σε άλλο θέμα για ποιο λόγο έχω φτάσει στο 20ο εξάμηνο. Πάντως έχω πάει και στρατό, δεν ανήκα ποτέ σε παράταξη, η τελευταία φορά που πήγα σε πάρτι του ΤΕΙ ήταν τον Νοέμβρη του 2002, αρχές του δευτέρου έτους δηλαδή. Στο τμήμα μου, το ένα μάθημα που χρωστάω το χρωστάνε πολλοί και δεν περνιέται εύκολα συν ότι στην σχολή μου για να πάρεις το πτυχίο κάτω από τα 5 χρόνια πρέπει να γίνεις και "κολλητός" σε πολλούς καθηγητές. Ο Μέσος όρος αποφοίτησης στην σχολή μου είναι 6 χρόνια χωρίς στρατό. Τα διδακτορικά που έχουν κάποιοι φταίνε και το παίζουν και ιστορία δείχνοντας την δύναμη τους στους σπουδαστές. Ναι υπάρχει το με έκοψε, γιατί κάποιοι καθηγητές μπορεί ένα γραπτό να περνάει αλλά έχουν την τάση να βαθμολογούν αρνητικά τα περιττά και τα λάθη. Λυπάμαι αλλά είναι η πραγματικότητα.
    Στο εξωτερικό σε βοηθά και το σύστημα να περνάς τα μαθήματα, ας γίνει και εδώ όπως στο εξωτερικό, αλλά θα αλλάξουν τα πάντα και δεν συμφέρει κάποιους. Όταν θα αλλάξουν οι απαρχαιωμένες μέθοδοι εξέτασης και διδασκαλίας τότε θα περνάνε οι πάντες. Για μένα το καλύτερο θα ήταν να είναι και υποχρεωτική η παρακολούθηση των θεωριών, δηλαδή να μπορείς να κάνεις συγκεκριμένο αριθμό απουσιών, αλλά με την προϋπόθεση ότι θα αλλάξει και ο τρόπος διδασκαλίας και εξέτασης. Άραγε έχει αναρωτηθεί κανείς γιατί οι σπουδαστές δεν πατάνε στις παραδόσεις; Μήπως οι ίδιοι οι καθηγητές κάνουν το μάθημα βαρετό;

    Υ.Γ. Είμαι όπως είπες κοντά στα 28, δεν επιβάρυνα όμως κανέναν όλα αυτά τα χρόνια και δουλεύω από τα 15 μου. Δεν είχα και πολλά έξοδα, είμαι Λαρισαίος, αλλά όπως μου είχε πει κάποιος καθηγητής πριν 4 χρόνια. "Δεν έχεις τις κατάλληλες γνωριμίες, γι' αυτό δεν πήρες ακόμη πτυχίο." Τουλάχιστον έτσι είναι η πραγματικότητα στην σχολή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος10/9/11 15:51

    @14:56

    Αντιθετως εγω δεν ειμαι παλιος, 2 και κατι χρονια μονο. Αυτο που καταλαβα ομως ειναι πως αν ασχοληθεις λιγο παραπανω (ουτε κολλητιλικια ουτε τιποτα), περνας τα μαθηματα. Ειμαι στο Τμημα Μηχανολογιας και ως γνωστον, το μαθημα Τεχνικη Μηχανικη δεν περνιεται. Ή τουλαχιστον αυτο ακουσα απο τη 1η μερα που πατησα το ποδι μου στη σχολη. Πηγα σχεδον σε ολα τα μαθηματα, κρατησα τις σημειωσεις μου, προσπαθουσα να κανω τις ασκησεις που μας εβαζε. Οχι, δεν του επιασα παρεα και ουτε μια φορα δεν συμμετειχα στο μαθημα, εστω να με δει και φατσικα. Εκατσα διαβασα (σε σημειο που να ξερω τι γινεται), το περασα.

    Παω για 5ο εξαμηνο λοιπον, χρωστωντας 3 μαθηματα (τα 2 θα τα εδινα τωρα, αλλα λογο καταληψης...) οποτε δεν ξερω τι θα συναντησω μπροστα μου απ'αυτα που ακουω ομως απο το 90+ των συμφοιτητων ειναι κλαψουρισμα και τιποτα αλλο.

    Τουλαχιστον για το τμημα μου, οχι, δεν γινεται να παρεις πτυχιο γραφοντας 3αρια (αυτο θελουν ολοι) γιατι θα εισαι επικινδυνος μετεπειτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος10/9/11 16:23

    Η Τεχνική Μηχανική δεν περνιόταν μέχρι τον Σεπτέμβρη του 2009 που το είχε η Μπαξεβάνη.Με τον Μουζάκη περνιέται άνετα.Καμία σχέση οι δυο καθηγητές.Όπως επίσης δεν περνούσες εύκολα Σχεδιασμό Κατασκευών και Μεταλλικές Κατασκευές με τον Βάσιλα.Το ζεύγος ήταν ιδιότροπο γενικότερα στις βαθμολογήσεις του.Γιατί θα είσαι επικίνδυνος μετέπειτα;Αφού όλα γίνονται με προγράμματα και αυτόματα,εσύ μόνο τα δεδομένα θα βάζεις.Νομίζεις ότι θα σου χρειαστεί η Μηχανική πουθενά;Εννοώ οι πολλές σελίδες που θέλουν για επίλυση ή τα N,Q,M;Τα σχεδιαστικά προγράμματα μόνο τιμές θέλουν και τα βγάζουν όλα αυτόματα.Έχω ασχοληθεί με τεχνικά προγράμματα και ξέρω τι ακριβώς χρειάζεται.Στα μαθήματα που σχετίζονται με την Μηχανική θα μπορούσαν να μας τα διδάσκουν εντελώς διαφορετικά και φυσικά με την χρήση Η/Υ.Από το 2009 και μετά έχει αλλάξει εν μέρει η κατάσταση τουλάχιστον στην Μηχανολογία και οι καθηγητές έχουν γίνει πιο ελαστικοί,αλλά και πάλι...Είσαι τυχερός που δεν έδωσες Μηχανική Ρευστών θεωρία με Νασίκα.Ανοιχτές σημειώσεις και πάλι δεν σου φτάναν δεν έβγαζες άκρη,κάτι σαν τα ΣΑΕ ένα πράγμα.Ήθελες εξέταση τεσσάρων ωρών για να τα λύσεις τα θέματα που έβαζε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος10/9/11 16:56

    Αν βαλεις λαθος δεδομενα (οταν δεν ξερεις τι ειναι τι), θα παρεις και λαθος αποτελεσμα το οποιο και θα το εφαρμοσεις και λαθος. Δεν εισαι κατι αλλο παρα δημοσιος κινδυνος.

    Τελος παντων, οσο για την Τ.Μ, μπορει να εγινε πιο ελαστικη η φαση με τον Μουζακη, παρεμενε ομως ενα μαθημα που το περασε μονοψηφιος αριθμος φοιτητων (τουλαχιστον απο τους γνωστους μου, ιδιου εξαμηνο δεν το περασε κανεις).

    ΥΓ: Συναδελφος λοιπον. Kαμια σημειωση παιζει? :-P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. NIKITAS PAPADOP.11/9/11 19:35

    MAGKES GIATI EMENA KATI MOU LEEI OTI THA SUNEXISTEI KAI TIN ALLI EBDOMADA I KATALIPSI...?
    XAXAXAXAXAXAXAXAXAXA LES N DIAVAZW TO MELLON MPAAAA EXW AKSIOPISTES PLIROFORIES.... KALEIS DIAKOPES GIA ALLI MIA EBDOMADA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος11/9/11 19:45

    @19:35

    Pics (info) or didn't happen'

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος11/9/11 20:00

    kleinei tin xasate....auta itan ta logia enos kathigiti tis sdo... molis ton rwtisame an sunexistei i ktalipsi apo deutera ti tha simvei....kai fusika enoouse tin eksetastiki

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Κατερίνα11/9/11 20:01

    Νικήτα πόσο έγκυρη είναι η πηγή σου...? μην τρέχουμε πάλι τζάμπα στο τει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Lefteris Nik.11/9/11 20:07

    nai to akousa kai egw auto pou leei o nikitas...alla kai egw den eimai 100% sigouros oso gia tin ksetastiki isxuei i anakoinwsei tou tei dustixws ta mathimata exoun xathei....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμος11/9/11 21:05

    Άμα χάθηκαν τότε τι νόημα έχει να δώσουμε; Δηλαδή ποιος νομίζει ότι είναι ο Κόκκορας; Να ξαναθυμίσω ότι το 2006 δεν δώσαμε εξεταστική τον Ιούνη λόγω απεργίας των καθηγητών. Δώσαμε διπλή εξεταστική τον Σεπτέμβρη που ολοκληρώθηκε στις 25 του Σεπτέμβρη. Μέρες υπάρχουν και βγαίνουν κανονικά. Δέκα μέρες χρειάζονται για να δοθούν τα μαθήματα. Στα άλλα ιδρύματα γιατί πήρε αναβολή η έναρξη της εξεταστικής; Δεν κατάλαβα. Γνωρίζει κανείς ποιο ίδρυμα άνοιξε και δίνει εξετάσεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμος11/9/11 21:10

    Λεφτερη αυτο ειναι σιγουρο? Γιατι στη τελευταια ανακοινωση κανουν λογο μονο για τα μαθηματα που θα εξεταστουν απο αυριο.

    Βεβαια (οπως ειχα πει και σε αλλο θεμα), ΕΧΟΥΜΕ το δικαιωμα να ζητησουνμε (θα πρεπει να το δεχθουν βεβαια) για παραταση του 6μηνου εως και 2 εβδομαδες ετσι ωστε να δωσουμε τα μαθηματα που χασαμε ή να παρακολοθησουμε θεωριες/εργαστηρια ωστε να συμπληρωθουν οι 13ς εβδομαδες.

    Οποτε οι οποιες απειλες ειναι τουλαχιστον ατοπες (μη πω και παρανομες, για τη μη χρηση του νομου).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος11/9/11 21:23

    Θεσσαλονίκη 9 Σεπτεμβρίου 2011

    ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
    Το Συμβούλιο του Αλεξάνδρειου ΤΕΙ Θεσσαλονίκης στην αριθμ. 22/7 Σεπτεμβρίου 2011 συνεδρίασή του, λόγω των κινητοποιήσεων των φοιτητών του Ιδρύματος κατά του νέου νόμου για την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, και λαμβάνοντας υπόψη τις διατάξεις του άρθρου 27 του Ν. 1404/83, του άρθρου 16 του Ν. 3549/2007, του άρθρου 15 του ΠΔ 160/2008, του άρθρου 13 του Ν. 3794/2009 και του άρθρου 33 του Ν. 4009/2011 ομόφωνα αποφάσισε τις παρακάτω τροποποιήσεις επί της αριθμ. 12/17-6-2011 απόφασης Συμβουλίου ΑΤΕΙ/Θ για τον καθορισμό ημερομηνιών έναρξης – λήξης των διαδικασιών του ακαδημαϊκού έτους 2011-2012, (αριθμ. Πρωτ. ΑΤΕΙ/Θ ΔΦ 20.1/Α/4160/6-7-2011):
    Από 19-9-2011 έως 30-9-2011
    Β’ Εξεταστική περίοδος ακαδημαϊκού έτους 2010-2011
    Από 3-10-2011 έως 6-10-2011
    Δηλώσεις μαθημάτων
    3-10-2011
    Έναρξη μαθημάτων χειμερινού εξαμήνου 2011-2012

    TΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΟΥ ΑΤΕΙ/Θ

    Τηλ. 2310013101, fax 2310798231, e-mail protei@admin.teithe.gr

    ΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΕΙ Ο ΚΟΚΚΟΡΑΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ανώνυμος11/9/11 21:56

    ti na pei more to kokori?mono na kakarizei kserei...profanos einai kommatoskilo(pasokos) kai to iperaspizete ekmetalebomenos tis eksousia pou exei...ante tora...oles oi sxoles pran paratasi kai meis den mporoume?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. giwrgos tsapras11/9/11 22:28

    Re paidia as vgei kapoios ypeythina NA mas pei tha grapsoume ayrio h tha synexistei h katalhpsh???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ανώνυμος11/9/11 22:43

    Επισημα η καταληψη ληγει σημερα (11/9), οποτε εκτος απροοπτου αυριο θα γινει κανονικα η εξεταστικη.

    Εκτος και αν οι ΔΑΠιτες συνεχιζουν να εχουν ψυχολογικα προβληματα και να ενημερωνουν τη τελευταια στιγμη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ανώνυμος12/9/11 10:03

    Anoixe I sxoli???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ανώνυμος12/9/11 10:48

    anoi3e??? den diavasa kleiste thn 3ana!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ανώνυμος12/9/11 10:54

    λόγος για να κλείσει δεν είναι οτι δεν διάβασες.
    λόγος για να κλείσει ειναι τα χαμένα επαγγελματικά δικαιώματα μας όμως.
    Που ειναι τώρα οι φοβερές πρωτοβουλίες τους;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Επιτέλους άνοιξε. Τώρα θα πάρουμε πτυχίο και θα το βάλουμε όλο στον... Τελικά όλα γίνονται για τις εντυπώσεις. Και οι καθηγητές μοκο...
    Ξυπνήστε ρε καταδικάζουν το μέλλον μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ανώνυμος12/9/11 22:03

    anoikse kai dinoume e?popo ti oraia ante tha paroume ptyxio iso me tee na kanoume xamaliki!!!!!kai kathomaste akoma......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ανώνυμος13/9/11 01:12

    auto me ta epaggelmatika dikaiomata tha perasei etsi???den tha antidrasoume??h to mono pou mas noiazei einai h parth mas??

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ!
Μην χρησιμοποιείτε κεφαλαία και κατά προτίμηση ούτε Greeklish! Επίσης για να μπορείτε να συζητείται πιο εύκολα αποφύγετε την επιλογή Ανώνυμος και κάντε χρήση της επιλογής Όνομα/Διεύθυνση url

Κακόβουλα σχόλια, υβριστικά, spam ή που θίγουν πρόσωπα θα ΚΑΤΑΡΓΟΥΝΤΑΙ χωρίς καμία προειδοποίηση!

Διαβάστε τους όρους χρήσης του blog εδώ

.