31.8.11

Yπό κατάληψη και το ΤΕΙ Λάρισας


Υπό κατάληψη τελεί από αύριο Πέμπτη 1/9 /2011- 7/9/2011 το ΤΕΙ Λάρισας με πρόταση της παράταξης ΔΑΠ-ΝΔΦΚ. Η πρόταση έγινε αποδεκτή από τους φοιτητικούς συλλόγους εκτός της ΠΑΣΠ. Λόγος της κατάληψης αποτελεί το νέο νομοσχέδιο της κυβέρνησης για την παιδεία. Όσο για την αυριανή γενική συνέλευση δεν υπάρχουν ακόμα πληροφορίες για το αν θα πραγματοποιηθεί. Σαν αποτέλεσμα όλου αυτού, η εξεταστική αναβάλλεται μέχρι νεωτέρας.

by Lefteris Nik

Επίσης σύμφωνα με το site infospoudes.gr στις 16:30 :
ΤΕΙ Λάρισας: Κλειστό. Σύμφωνα με πληροφορίες του Theologis το τει της Λάρισας θα κλείσει για χρονικό διάστημα το οποίο δεν έχει γίνει γνωστό ακόμα, και θα ανακοινωθεί αργότερα το βράδυ μετά την νυχτερινή συνέλευση των σχολών.

90 σχόλια :

  1. Ανώνυμος31/8/11 19:53

    Καποιος να το επιβεβαιωσει 150% (γιατι δεν παιζουμε με αυτα)?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΛΕΟΣ ΚΥΡΙΟΙ.ΧΡΩΣΤΑΜΕ 3 ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΠΤΥΧΙΟ ΚΑΙ ΜΑΣ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΑΠ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. file mou h phgh ayths ths plhroforias erxetai apo thn parata3h ths DAP-NDFK.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος31/8/11 20:06

    ti mlkies einai autes!!?!?!na min ginei katalipsi.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος31/8/11 20:08

    Ναι bonham7 εχεις δικιο!!! θα επρεπε να σε περιμεναν να παρεις πτυχιο πρωτα και μετα να εκαναν καταληψη!! Ασχετο οτι δεν θα μπρουσες να κανεις κ τπτ με αυτο το πτυχιο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πανος31/8/11 20:09

    Η εξεταστικη μεχρι ποτε αναβαλεται δηλαδη?

    Θα εχουμε καποια επισημη ενημερωση απ το ιδιο το ΤΕΙ επιτελους?

    Ασ ελπιζουμε αυριο να γινει κατι τετοιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος31/8/11 20:09

    Mono ego vlepo tin eironia toy oloy thematos?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος31/8/11 20:09

    χρωστάτε 3 μαθήματα... ωραία. εμείς οι υπόλοιποι δηλαδή να δεχθούμε αυτά τα αντι-εκπαιδευτικά μέτρα χωρίς να κάνουμε τίποτα??? με την δύναμη του συνόλου μπορούμε να καταφέρουμε πολλά! το μόνο που έχουμε να κάνουμε είναι να το καταλάβουμε επιτέλους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το blog απλά αναμεταδίδει τις πληροφορίες και δεν έχει καμία απολύτως σχέση με τον τρόπο, με τον οποίο αυτές πάρθηκαν. Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος31/8/11 20:12

    o ka9enas m fainete oti 9elei kanei...h dap to kleinei h pasp 9a to anoigei,h kne tha einai 50-50 kai meis sa ta xaivania na kanoume oti lene ta kommata...nice!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος31/8/11 20:13

    bonham7

    kala tosa xronia den exeis katalabei tin dunami ton kommaton sto tei? h dap exei tis pio polles edres sto dioikitiko sumboulio px stin stef apo oso kserw(dustuxws). h adranopoihsh k apoxi ton foititon apo ta eswterika politika themata tou tei mas kathistoun se mia katastasi opou alloi apofasizoun gia emas.
    parola auta,eimai uper tis katalipsis mias k einai ena reuma paneladiko tis 3tobathmias ekpaideusis afora foitites k kathigites k tin upobathmisi kuriws ton TEI k den nomizw pws prepei na apexoume.
    elpizw na metakinithei apla mia ebdomada h eksetastiki k na min xathei h 1h ebdomada

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος31/8/11 20:17

    i "agonistarades" tis dap den ekanan katalypsi pote tosa xronia gia tipota apo ola ta arnitika pou synevenan kai thymithikan tora pou tous petan ekso apo ta symvoulia ton tei (kai xanoun tis dosolypsies me tous kathigites) na kanoun katalypsi... fysika i katalypsi tous tha kratisei ligo... e, entaksi more... ta paidia exoun na organosoun kai to party ypodoxis protoeton...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΜΕ ΚΑΤΑΚΡΙΝΕΤΑΙ.ΥΣΤΕΡΑ ΠΟΣΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΝ ΑΛΛΟ ΤΟ ΕΝΟΙΚΙΟ?ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΚΙ ΕΓΩ.ΚΙ ΕΓΩ ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑ ΣΤΟΝ ΦΟΙΤΗΤΙΚΟ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΑΣ.ΑΛΛΑ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος31/8/11 20:19

    Είμαι 20ο Εξάμηνο, εισαγωγή το χειμερινό του 2001. Χρωστάω 2 μαθήματα, ξέρω ότι το ένα είναι δύσκολο να το περάσω ελέω ... Ξέρω ότι δουλειά δεν πρόκειται να βρω, ξέρω ότι το πτυχίο μου έχει υποβαθμιστεί και δεν έχει καμιά σχέση με το πτυχίο των Α.Τ.Ε.Ι. που μας λάνσαραν το 2007. Ξέρω επίσης ότι τον Σεπτέμβρη του 2012 είναι η τελευταία μου ευκαιρία αλλιώς διαγράφομαι. ΕΠΙΣΗΣ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ ΝΕΟ ΝΟΜΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΤΩΝ ΤΕΙ ΕΞΙΣΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΤΩΝ ΙΕΚ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΕΚ; ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΑΥΤΟ ΚΥΡΙΟΙ;
    Ας κλείσει είναι και αυτό ένα μέτρο πίεσης και ας έρθουν οι πραιτωριανοί του κράτους να το ανοίξουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος31/8/11 20:19

    Τώρα που τα κόμματα όμως θα μείνουν έξω από τις σχολές , ίσως θα είναι και καλύτερα... !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος31/8/11 20:19

    einai sigouro re paidia??giati dn enimeronoune??emeis eimaste makria na kseroume n pame i oxi?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος31/8/11 20:21

    ΕΧΩ ΜΕΙΝΕΙ ΜΕ ΛΙΓΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ,ΚΑΙ ΕΧΩ ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΤΕΙ..ΚΑΜΙΑ ΦΟΡΑ ΜΑ ΚΑΜΙΑ ΦΟΡΑ ΔΕ ΧΑΘΗΚΕ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ.ΑΠΛΑ ΠΗΓΕ ΠΙΟ ΠΙΣΩ.ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΩΝ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ ΚΟΜΜΑΤΙ..ΟΥΤΩΣ Η ΑΛΛΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ Η ΣΤΟΝ ΟΑΕΔ ΘΑ ΚΑΤΑΛΗΞΟΥΜΕ Η ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ..ΣΕ ΜΙΑ ΤΕΤΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΑΝΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΚΡΙΝΙΕΣ ΚΑΙ ΑΠΩΛΕΙΕΣ..ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΙΑ ΚΟΜΜΑΤΑ..ΕΜΕΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΧΑΙΡΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΡΠΟΥΖΙ..ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ ΧΩΡΙΣ ΣΗΜΑΙΑΚΙΑ ΠΡΑΣΙΝΑ ΚΟΚΚΙΝΑ ΜΠΛΕ ΚΛΠ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. i Dap???
    emeis pou xrostoume ena mathima ti tha kanoume???
    tha mas to perasei i DAP???

    otan ekane i Pasp katlispis to 2006 i DAP elege na min kanoume kai einai krima to eksamino...
    (parataksis tou k010u)

    S-O-B-A-R-E-F-T-I-T-E

    pioi einai autoi pou apofasizoun gia emas xoris emas??
    ti eksamina einai posa mathimata xostane??

    S-O-B-A-R-E-F-T-I-T-E

    Prosekste polu kala giati oi katalipsis spazoun merikes fores

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μην ξεχνάμε ότι οι παρατάξεις εκλέγονται από εμάς οπότε την ευθύνη δεν την έχουν μόνο οι παρατάξεις. Παρόλα αυτά συμφωνώ ότι η απόφαση για κατάληψη είναι κάπως αυθαίρετη διότι δεν προήλθε από κάποια γενική συνέλευση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κοιτάξτε, το κακό δεν είναι που γίνεται κατάληψη. Εξάλλου οι περισσότεροι είμαστε καθαρά ΥΠΕΡ.

    Το όλο ζήτημα είναι το ότι έγινε χωρίς πραγματική γενική συνέλευση και για σκοπιμότητες. Οπότε γιαυτό εγώ θα ήθελα να γίνει αύριο μια ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ και να βγει προς τα έξω πως η κατάληψη έγινε από τους ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ όχι από την ΔΑΠ-ΝΔΦΚ!

    Να σώσουμε την τιμή μας και την αξιοπρέπεια μας. Γιατί αύριο θα πούνε πως "ορίστε η ΔΑΠ επειδή υποστηρίζει τη ΝΔ αναγκάζει τα παιδιά να κάνουν κατάληψη". Και έτσι ένας αγώνας θα χαθεί... Όχι ρε γαμώτο, θα γίνει συνέλευση και η κατάληψη θα ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ!!

    Όλοι αύριο στο ΤΕΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος31/8/11 20:30

    είναι σιγουρο οτι θα κλεισει¨?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος31/8/11 20:32

    orea magkes eseis pou xtwstate ena kai duo mathimata kai den thelete tin katalipsi na dw molis perasete t tha kanete ta ptyxia otan erxontai oi alloi apo iek k kollegia kai sas pernoun tin thesi...den milame gia mia xronia milame gia MIA OLOKLIRI ZWI.... oloi stous dromous n min afisoume ta diorismena atoma tou pasok n kanoun oti theloun aytoi gia tin zwi mas.... katalipsi mexri n dikaiothei o foititis kai oxi katalipsi aplws gia na leme oti i dap ekane katalipsi...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος31/8/11 20:35

    Ποσο σιγουρο ειναι??και μεχρι ποτε???οτι και να γινει η εξεταστικη δεν πρεπεπι να χαθει...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος31/8/11 20:36

    Θα ήθελα οι κύριοι που αποφάσισαν να γίνει κατάληψη να μας ενημερώσουν:

    1. Πότε ανακοινώθηκε ότι θα πραγματοποιηθεί γενική συνέλευση.
    2. Πόσοι συμμετείχαν σ’ αυτή.
    3. Πόσοι ψήφισαν υπέρ και πόσοι κατά.
    4. Το ότι το ΤΕΙ τελεί υπό κατάληψη λόγο του αντί εκπαιδευτικού νόμου δεν μου λέει κάτι θα ήθελα να διατυπώσουν ακριβώς που διαφωνούν με το συγκεκριμένο νομοσχέδιο.

    Για αρχή να πάρουμε μια ιδέα κατά πόσο δημοκρατικά και πόσο συνειδητοποιημένα πάρθηκε αυτή η απόφαση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμος31/8/11 20:37

    Παίδες η εξεταστική δεν χάνεται. Στο παρελθόν γινόταν 1,5 μήνας κατάληψη και πάλι δεν χάθηκε η εξεταστική

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμος31/8/11 20:43

    sto tei karditsas ti tha ginei??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Φίλε πρωτοετή η Δαπ-Νδφκ είναι μια από τις παρατάξεις που υπάρχουν στο ΤΕΙ και ο λόγος που γίνεται η κατάληψη είναι το νέο νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας για την παιδεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ανώνυμος31/8/11 20:44

    paidia kserei kaneis an isxuei k gia tin karditsa???anhkoume se sas gi'auto rwtaw...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ζάχος31/8/11 20:44

    Αποφασίζουμε και διατάζουμε μου ακούγεται αυτό και μάλιστα αποτελεί και κίνηση μιας παράταξης που αν μη τι άλλο δεν έχει καμία παράδοση σε τέτοιου είδους κινητοποιήσεις.

    Κατά την γνώμη μου θα ήταν πρέπον, να αφήσουν ,τουλάχιστον, να γίνει κανονικά η Γ.Σ. των καθηγητών για να ακουστούν και οι δικές τους γνώμες και ιδέες.

    Ειδάλλως, το κρίμα στο λαιμό τους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ανώνυμος31/8/11 20:45

    tha apantisei kapoios ipefthinos ts dap an einai teleios sigouro afto??na mi kanoume taksidi 10 ores gia to tipota..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ανώνυμος31/8/11 20:51

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. file mou, lefteri nik rwta kai ton manopoulo gewrgio gia tin karditsa....na 3eroume... thanks ek twn proterwn!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ανώνυμος31/8/11 21:00

    Λευτέρη,
    Από τη στιγμή που έχεις τη δυνατότητα να επικοινωνήσεις με άτομο που έχει παρευρεθεί στη συνέλευση θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σχετικά με αυτά που ρώτησα στο σχόλιο 31/8/11 20:36.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. βαρεθηκα τα κομματα...αυτη η καταληψη ας μην ειναι σαν τις αλλες.Ας παρουμε λιγο τη παιδεια στα χερια μας .Ερχομαστε σε συνενοηση με τους καθηγητες ωστε να συμμετασχουν και αυτοι ,επαναπροσδιοριζουμε τα μαθηματα το τροπο που εξεταζονται ακομα και αν αυτο σημαινει εκτακτες διαλεξεις και δοθισα προτζεκτ για αυτους που κινδυνευουν απο διεγραφες.Επισκευαζουμε μονοι μας τα εργαστηρια μας, κανουμε εκδηλωσεις και κουβεντες για το νεο νομο .Λειτουργουμε το ΤΕΙ εμεις .. για εμας .ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ ΤΩΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ανώνυμος31/8/11 21:06

    Το γραφείο της μέριμνας θα παραμείνει ανοιχτό; Είναι 1000% σίγουρη η κατάληψη; Δεν μου είναι εύκολη η μετακίνηση, μην έρχομαι τζάμπα.

    -katalina

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ανώνυμος31/8/11 21:09

    Από το 2002 και την πρώτη κατάληψη που θυμάμαι στο ΤΕΙ να θυμίσω, ότι δεν έχει χαθεί ποτέ ούτε μια μέρα εξεταστικής, ούτε καν το 2007 που οι καταλήψεις ήταν μακροχρόνιες. Σε κανένα ίδρυμα δεν χάνεται να το ξέρετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ανώνυμος31/8/11 21:13

    Είμαστε πολλοί που πρόκειται να κάνουμε μεγάλο ταξίδι για να γράψουμε αύριο, οπότε καλό θα ήταν να παρθεί μια οριστική απόφαση μέχρι αύριο το πρωί ώστε να μην μπούμε σ'αυτη τη ταλαιπωρία τζάμπα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ανώνυμος31/8/11 21:19

    isxuei kai gia ta parartimata stin karditsa???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Γεια σας! Μπορώ να ρωτήσω με ποιον τρόπο υποβαθμίζονται τα Τ.Ε.Ι.? Δε θα λέγονται πια Α.Τ.Ε.Ι.? Και αν ναι, γιατί γίνεται αυτό?
    Και όταν λέτε πως οι απόφοιτοι των ΙΕΚ θα έχουν ίδια δικαιώματα με μας, εννοείται πως τα πτυχία μας δε θα αναγνωρίζονται πια απο το δημόσιο? :O

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ανώνυμος31/8/11 21:32

    re dapites kante katalipsi meta tin eksetastiki afou etsi k allios gia ta matia tou kosmou tin kanete,an itan i deksia kivernisi twra toumpeki tha kanate.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ανώνυμος31/8/11 21:39

    gia thn karditsa 3erete tipota???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ανώνυμος31/8/11 21:56

    Μετά από συνέλευση που πραγματοποιήθηκε σήμερα αποφασίστηκε κατόπιν πλειοψηφίας να πραγματοποιηθεί κατάληψη στο ΤΕΙ Λάρισας. Οι αιτιολογίες ήταν η υποβάθμιση των ΤΕΙ καθώς και η κατάργηση του ασύλου. Δυστυχώς δεν κατάφερα να βρω διατάξεις με τις οποίες υποβαθμίζονται τα ΤΕΙ αντιθέτως βρήκα διατάξεις με τις οποίες αναβαθμίζεται η ποιότητα σπουδών. Θα παρακαλούσα όποιος γνωρίζει να κάνει την διάταξη post εδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ανώνυμος31/8/11 21:58

    Παιδιά η Γενική Συνέλευση ΠΡΕΠΕΙ να γίνει, την κατάληψη την αποφασίζουν οι φοιτητές, καμία παράταξη. Να συζητήσουμε ακόμη με τους καθηγητές για περεταίρω κοινές δράσεις, άλλωστε κ εκείνοι πλήττονται από τα μέτρα. Αν αύριο οι ΔΑΠίτες αποφασίσουν να λήξουν την κατάληψη, τι θα γίνει μετά?

    Όσο για την εξεταστική, κ εγώ 1 μάθημα χρωστάω (Επιχειρησιακή Έρευνα - ΤΠΤ) κ μένω μακριά από τη Λάρισα. Κάποιες φορές πρέπει να παραμερίζουμε τα μικροσυμφέροντά μας για το κοινό συμφέρον, αφού άλλωστε υποβαθμίζεται το ίδιο το πτυχίο που θα πάρουμε. (Πάντως κ το '07 που είχαμε καταλήψεις από το Γενάρη κ σχεδόν ως το Πάσχα, η εξεταστική δε χάθηκε αλλά δόθηκε διπλή τον Ιούνιο. Α, και αποτρέψαμε την αναθεώρηση του Άρθρου 16!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. @Ανώνυμος 21:56

    Ότι συμβαίνει στα πανεπιστήμια συμβαίνει και στα ΤΕΙ. Εν ολίγης εκτός από το πανεπιστημιακό άσυλο (που είναι και κοινωνικό θέμα), μικραίνει η διάρκεια φοίτησης, αλλάζει ριζικά ο τρόπος διοίκησης, δημιουργείτε ένα ΝΟΜΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ που αναλβανει την αξιοποίηση και διαχείριση των πόρων των ΤΕΙ και έρχονται και ΣΥΓΧΟΝΕΥΣΕΙΣ-ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ.


    http://teilarissa.blogspot.com/2011/08/8.html

    Τα ΤΕΙ σύμφωνα και με την Υπουργό επίσης: "Τα ΤΕΙ έχουν ένα διακριτό ρόλο ο οποίος έπρεπε να είναι ακόμα πιο διακριτός. Υπάρχει πάντα μία προσπάθεια ώστε να γίνουν τα ΤΕΙ Πανεπιστήμια. Εάν ήταν να γίνουν Πανεπιστήμια σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να έχουμε ΤΕΙ."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ανώνυμος31/8/11 22:08

    Μπορει να μας πει καποιος υπευθυνα αν ισχυει καταληψη ως τις 7 Σεπτεμβριου, γιατι αρκετοι πρεπει να ερθουμε απο την αλλη ακρη της Ελλαδας, ενω εχουμε ξενοικιασει εδω και καιρο;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ανώνυμος31/8/11 22:09

    Μάλιστα. Θα με διευκόλυνες πολύ όμως αν μου έλεγες και με ποία διάταξη υποβαθμίζεται το πτυχίο μας. Οι διοικητικές αλλαγές και η κατάργηση τμημάτων (κατά τη γνώμη μου έπρεπε να είχε γίνει εδώ και καιρό) δεν επηρεάζουν την αξία των πτυχίων μαςι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ανώνυμος31/8/11 22:20

    Δεν υποβαθμίζεται το πτυχίο. Απλά δίνεται η δυνατότητα διετών ή τριετών σπουδών(γι' αυτό είναι κ αντίστοιχο των ΙΕΚ), το πτυχίο των οποίων έχει λογικά μικρότερη αξία από το πτυχίο τετραετών σπουδών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ανώνυμος31/8/11 22:33

    Επομένως ο ένας λόγος για την πραγματοποίηση της κατάληψης δεν ευσταθεί. Ας είμαστε αύριο λοιπόν όλοι οι φοιτητές εκεί ενημερωμένοι ώστε να μην μπορέσουν να μας παραπλανήσουν οι παρατάξεις και να απαιτήσουμε επανάληψη της γενικής συνέλευσης. Ας αποφασίσουμε εμείς για το αν θα κλείσει η σχολή, ας εξυπηρετήσουμε τα δικά μας συμφέροντα και όχι αυτά των παρατάξεων, ας καθορίσουμε εμείς το μέλλον και να μην είμαστε απλοί παρατηρητές. Να δεχτούμε τις συνέπειες των δικών μας αποφάσεων και όχι των άλλων. Ας ξεκινήσουμε από το ΤΕΙ….

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Ανώνυμος31/8/11 23:42

    Μην τρελαίνεστε. Αναβολή πήρε η εξεταστική για μια εβδομάδα. Λετε να είναι χαζοι στις παρατάξεις και να θελουν να χασει ο κοσμος την εξεταστικη του; Το σπάσιμο είναι οτι οι παρατάξεις του ΤΕΙ έπρεπε να εκμεταλλευτουν και την τελευταια μέρα του Αυγουστου για διακοπές και να βγάζουν ανακοινώσεις της τελευταίας στιγμής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Ανώνυμος1/9/11 00:06

    Ρε παιδιά, έχει κάποιος το νόμο πλαίσιο ή κάποια υπουργική εγκύκλιο να δούμε που βαδίζουμε? Ή postαρουμε αερολογίες και μιλάμε για να μιλάμε χωρίς ουσία? Τόση ώρα διαβάζω χωρίς να καταλαβαίνω για το τι διαπληκτιζόμαστε!? Και εγώ έχω 3 τελευταία μαθήματα, και έχω συγκεκριμένες πολιτικές αντιλήψεις αλλά στην τελική να πάνε να … πνιγούνε οι παρατάξεις όποιες και αν είναι αυτές. Τι τις θέλουμε στην τελική? Να προσφέρουνε σε ποιο σύνολο? Των λίγων? Όχι ευχαριστούμε δεν θα πάρουμε. Τα τσαντίρια σας και σε άλλη παραλία. Τώρα όσο αφορά την υποβάθμιση, παρακαλώ όποιος έχει κάτι επίσημο να μας ενημερώσει. Όσο για το άσυλο, μην το πιάσουμε τώρα γιατί θα χρειαστούμε αρκετές αναβλημένες εξεταστικές για να το λύσουμε.
    Καλή Δύναμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ανώνυμος1/9/11 00:13

    Εγώ κατάλαβα πως μαζεύτηκαν κάποιοι τεμπελχαναραδες και αποφάσισαν να κλείσουν το ΤΕΙ γιατί τους χαλάει που θα βγουν οι παρατάξεις από το τει και δεν θα τρώνε πλέων. Αντί να στρώσουν τον κώλο τους κάτω να διαβάσουν μπας και περάσουν κανένα μάθημα τώρα την 2ρη εξεταστική κάθονται να κάνουν κατάληψη για να πάνε βόλτα απο τα μπουζούκια και τα κλαμπάκια οι τεμπέληδες και τα άλλα τα πρόβατα τα ζωα τους ακολουθούν λένε ναι να κάνουμε κατάληψη γιατί τα λ7 του μπαμπά τους δεν είναι δικά τους είναι του μπαμπά τους αλλα όταν θα αρχίσουν οι σχολές να δίνουν πόδι στους τεμπελχαναδες θα τους χαλάσει και θα ψάχνονται...
    Αυτη η κυβέρνηση δεν θα αλλάξει γνωμη δεν άλλαξε σε άλλα θέματα δεν θα αλλάξει και σε αυτά π ζητάτε τσάμπα θα μας φάτε τον χρόνο όλων μας ΤΕΜΠΕΛΧΑΝΑΡΑΔΕΣ

    Μια ερώτηση μόνο αν μας πουν πως την χάσατε την επαναληπτική εξεταστική ποιόν να πάμε όσοι διαφωνούμε να βάλουμε να πληρώσει ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ανώνυμος1/9/11 00:21

    Ελάτε αύριο όλοι! Να συσπειρωθούμε όλοι οι φοιτητές ανεξαρτήτου πολιτικών ιδεών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Δεν θα χάσουμε ρε παιδιά την εξεταστική... Και προς θεού, διαβάστε τι γίνεται! Όλη η πανεπιστημιακή κοινότητα κινητοποιείτε! Η παιδεί καταρρέει και κάθεστε και ασχολείστε με την μία βδομάδα που πήραμε ΑΝΑΒΟΛΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. kaneis de symfwnei me ta nea metra k oloi de theloume na katsoume me stayromena ta xeria einai logiko kathos k ptyxio na paroume ypovathmizetai me ta nea metra tous . Apla estwk an xrwstaw dyo mathimata egw opws k oloi einai adiko k asymfero gia olous na xathei i eksetastiki . Opoiadipote kinitopoihsh meta to peras ths eksetastikis ta logika re paidia pate kala einai polla ta xrhmata pou xanontai apo tis oikogeneies mas. Ypomonh 20 meres na perasei i eksetastiki k kanoume k apergia peinas an thelete alla mi xathei i eksetastiki eleos ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Από αύριο αγαπητοι συνάδελφοι μετριόμαστε.
    Τι εννοώ..πως αύριο ειναι μια ιστορική μέρα, ειναι η χειρότερη μέρα για την παιδεία από την μεταπολήτευση.Ούτε πάσσο ουτε βιβλία ούτε εξοπλησμοι,υλικα,αιθουσες εργαστήρια,στεγαση,καθηγητες...Και πάνω απο τα κεφαλια μας περνα η παιδεια απο τα χερια του κρατους στα χερια των επιχειρησεων δηλαδη στα χερια των λιγων για τους λιγους φυσικα,και οι φτωχοι στη μοιρα τους...
    Τα σχολικά βιβλία ακόμη δεν έχουν τυπωθεί!
    ΕΝΩ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΕΜΕΙΣ ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ?
    Ζιγίζουμε την κατάσταση και πράτουμε.
    Επιλεγουμε αν θα αντιδράσουμε και πολεμήσουμε μέχρι τη ΝΙΚΗ ή εμεις οι φτωχοι συγγενεις της ταχα μου συνταγματικα κατοχηρωμένης Δημόσιας και Δωρεάν Παιδείας σκαβουμεμε το λακο μας σαν νεολαία και σκαβουμε ακόμη μεγαλύτερους λάκους για αυτούς που έρχονται.
    ΕΓΩ ΕΠΙΛΕΓΩ ΤΗ ΝΙΚΗ ΟΣΟ ΚΙ ΑΝ ΚΟΣΤΙΣΕΙ , ΔΕΝ ΦΟΒΑΜΑΙ , ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΧΑΣΩ ΜΟΝΟ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΩ
    ΦΩΤΕΙΝΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΟΙ ΗΡΩΟΙΚΟΙ ΑΡΑΒΙΚΟΙ ΛΑΟΙ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Ανώνυμος1/9/11 00:34

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. @Ανώνυμος 00:34

    Εκφράσου καλύτερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Ανώνυμος1/9/11 00:40

    Θυμάμαι σε μια γενική συνέλευση Η ΠΚΣ μας ελεγε να πάμε σε καταληψη και να πάμε σε κάτι βοιομηχανίες να υποστηρίξουμε τους εργαζόμενους που κάνανε απεργεία τωρα που κάνουμε εμεις κατάληψη θα έρθουν αυτοι οι εργάτες να μας υποστηρίξουν ?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Ανώνυμος1/9/11 00:45

    Βρε ποιόνια βρε πρόβατα αν κάνουμε τωρα καταληψη και δεν συμπληρωθούν τα 13 μαθηματα το επόμενο 6μηνο χάνουμε ενα ολόκληρο ξάμηνο το ξέρετε αυτο >????? και αν κάνουμε και 4 και 6 μηνες κατάληψη την νοιάζει την Διαμαντοπούλου ????? μπάς και δεν θα φάει το μεσημέρι το φαϊ της ??? εμεις θα χάσουμε και αν βαρεσεις μπουνια στο μεχαίρι το χέρι σου ποιός θα πάθει ζημια το χερι ή το μαχαίρι ???? και αν κάνουμε μια βδομάδα κατάληψη και τι έγινε ???? εγινε κάτι ????? Προβαταααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Ανώνυμος1/9/11 00:50

    Δεν μπορώ να καταλάβω πώς κάποια ατομα παίρνουν την αποφαση να κλεισουν το ΤΕΙ, χωρλις να έχουν ρωτησει το σύνολο των φοιτητων. Το αν θα κλεισει η σχολή ή όχι αφορά αυτούς που σπουδάζουν και όχι 5-10 άτομα του παραταξιακού συστήματος. Αυτό πάντως δεν αποτελεί δημοκρατική διαδικασία.
    Όσο αφορά την αξία του πτυχίου, καλό θα ήταν να μην είμαστε και τόσο μηδενιστές. Αν πραγματικά όλοι πίστευαν ότι δεν έχει αξία, θα είχαν εγκαταλήψει τις σπουδές τους. Το πτυχίο φυσικά και έχει την αξία του. Μικρή ή μεγάλη είναι αυτή που θα του δώσει η Ελλάδα στα χάλια που βρίσκεται, αλλά τι να κάνεις. Όσοι όμως θεωρούν πως το χρειάζονται, επιθυμούν να συμμετέχουν στην εξεταστική, και να συνεχίσουν τις σπουδές τους στο επόμενο εξάμηνο. Οποιοδήποτε εμπόδιο στην προσπαθειά τους είναι απαράδεκτο, όταν μάλιστα δε δικαιολογείται επαρκώς.
    Όλοι αρεσκόμαστε στο να κατηγορούμε ως άχρηστους τους 300 βουλευτές που εμείς ψηφίσαμε. Άραγε πώς λέγονται αυτοί που σε γνώση τους ψηφίζουν άχρηστους βουλευτές. Ο νόμος που ήδη ψηφίστηκε, ψηφίστηκε με πάνω από 260 ψήφους. Κάτι λέει αυτό όσο κι αν θέλουμε να το αγνοήσουμε. Κάτι έπρεπε να αλλάξει.Φυσικά δεν μπορεί αυτός ο νόμος να είναι τέλειος και θα φανούν οι αδυναμίες του στο μέλλον. Όταν φανούν τα νέα προβλήματα, τότε μέσα από πραγματικές δημοκρατικές διαδικασίες, μπορείτε να παλέψετε για να θεσμοθετηθούν νέες λύσεις.
    Φαίνεται πεντακάθαρα, ότι αυτή η εξέγερση δεν ξεκινά από τους φοιτητές. Είναι εξέγερση υποκινούμενη από τους καθηγητές και τις παρατάξεις, που είναι οι ζημιωμένοι.
    Αφήστε να γίνει κανονικά η εξεταστική, να ξεκινήσει το εξάμηνο και την πρώτη ενδομάδα του Οκτώβρη, όταν θα έχουν μαζευτεί όλοι οι φοιτητές, να γίνουν συνελεύσεις, συζητήσεις και να παρθούν αποφάσεις.
    Ένας πατέρας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Ανώνυμος1/9/11 00:52

    μην σε πιανει υστερια φιλε μου υποστηριξε την αποψη σου και μην θιγεις.κι εσυ θα κριθεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Ανώνυμος1/9/11 00:54

    vlepoume thn koinwnia pou mas paredwsan oi paterades mas pou akolou8ousan tetoies taktikes

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Ανώνυμος1/9/11 00:58

    Μόνο που οι Λίβυοι δεν είναι ηρωικός λαός, ξεπουλήθηκαν και αυτοί στην CIA. Iσλαμική δημοκρατία έγινε και αυτή εάν το πήρατε χαμπάρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. @ Ανώνυμος 00:50


    Οι παρατάξεις, όπως και τα κόμματα, εκλέγονται από εκλογές. Οπότε ναι... Μάλλον είναι δημοκρατικό.

    Πιστεύω πως γενικά αν την συνέλευση την οργάνωναν οι αριστερές παρατάξεις θα καλούσαν τους φοιτητές ακόμα και αν είχαν την αυτοδυναμία.

    Στη περίπτωση μας δεν έγινε. Τώρα, παρότι καταλαβαίνω πως η ΔΑΠ καπιταλεύτηκε το γεγονός αφού εξάλλου το νομοσχέδιο της παιδείας είναι όσο ΔΕΞΙΟ δεν πάει άλλο, οπότε στη πραγματικότητα αν ένας ξέρει τη υποστηρίζει στη ΔΑΠ, είναι ανόητος που είναι εναντίον του νομοσχεδίου.

    Η ΠΑΣΠ από την άλλη υποστηρίζει το σπίτι της....

    Αυτά φίλοι μου τα παραταξιακά μπορούμε να τα νικήσουμε. Αν συμμετέχουμε στις φοιτητικές εκλογές με ΣΚΕΨΗ και ΣΥΝΕΣΗ. Αν δεν ψηφίζουμε τον πιο τρέντι θα είχαμε σωστότερες παρατάξεις. Αλλά μια ζωή οι φοιτητές ψηφίζουνε λες και ειναι στο γυμνάσιο και ψηφίζουν για το 15μελές. Τώρα που το σκέφτομαι εκεί μπορεί να ήταν και ωριμότερα.


    Όπως και να έχει συμφοιτητές μου,
    καταργήσαν το πανεπιστημιακό άσυλο. το μεγαλύτερο απόκτημα μας.
    Ιδιωτικοποιούν την παιδεία μας. Και ακόμα και αν αυτός ο αγώνας δεν οδηγήσει πουθενά θα ήθελα αυτός ο αγώνας να μας βρεί όλους μαζί. χωρίς ταμπέλες.

    Σκεφθείτε. Ίσως είναι ο τελευταίος σπουδαστικός αγώνας στην ελληνική ιστορία. Αφού με το νομοσχέδιο δεν θα επιτρέπεται κανένας μορφής αγώνας...

    Αξίζει να είμαστε όλοι μαζί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Ανώνυμος1/9/11 01:38

    Δεν είχα προθεση να θίξω πρόσωπα, αλλά καταστάσεις και κυρίως την έλλειψη δημοκρατικότητας.
    Δεν πιστεύω πως είναι υστερική η επιθυμία μου να τελειώσει το παιδί μου αυτή την σχολή, που είχε τη δύναμη να περάσει, χωρίς καθυστερήσεις, γιατί για μένα είναι δυσβάσταχτο το κόστος της φοίτησής του.
    Σίγουρα εμείς οι πατεράδες σας περάσαμε και καλύτερες εποχές από αυτές που θα περάσετε εσείς. Αποδείχτηκε όμως πως όλα ήταν μια αυταπάτη. Βολευόμασταν σε ένα σύστημα που το συντηρούσαμε με δανεικά. Άραγε εσείς στη θέση των πατεράδων σας θα κάνατε κάτι διαφορετικό.
    Και κάθε άτομο ξεχωριστά, πόσο εύκολα μπορεί να κάνει κάποια διαφορά. Δυστυχώς από την στιγμή που εδραιώθηκε η παγκοσμιοποίηση θα έπρεπε και οι λαοί να αντιδρούν παγκοσμιοποιημένα, πράγμα αδύνατο προς το παρόν.
    Αν για παράδειγμα ξεσηκωθούμε αυτή τη στιγμή και τα διαλύσουμε όλα, τους "φάμε" όλους τους άχρηστους, δεν αφήσουμε πέτρα πάνω στην πέτρα, θα ξημερώσει μια καλύτερη μέρα για μας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Ανώνυμος1/9/11 01:39

    Εχει χαθει ολοκληρη εξεταστικη ιουνιου για το τμημα ΤΠΚΤ και ΜΟΝΟ τον ιουνη του 07 αν δν κανω λαθος. Ολοι οι αλλοι δωσαν κανονικα εμεις ενα εξαμηνο χαμενο...Δεν ξερω πως γινεται να το ξεχνανε καποιοι που το περασαν αλλα ηθελα 5 μαθηματα και εχασα ολοκληρο εξαμηνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Ανώνυμος1/9/11 01:48

    eleos pia!ekso ta kommata apo tis sxoles.....epeidi ta tsirakia plironoun ta nikia apo ta koloparti tous pou tazoun k kala, gkomenakia k paei o kathe paparovlaxos.emas mas rotise kanenas?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Ανώνυμος1/9/11 02:08

    Το 2007 μόνο το ΤΠΤ είχε κάνει κατάληψη για αυτό έχασε και την εξεταστική. Τώρα είναι όλο το ΤΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Ανώνυμος1/9/11 02:14

    Αμα δε σας αρεσει το νομοσχεδιο ας μην ψηφιζατε κανεναν απο τους 260 βουλευτες που το ψηφισαν. Απο κει και περα οι καταλήψεις γινονται για να κολοβαρέσουν και να βγαλουν γουστα αυτοι που το μονο που προσφερουν στη σχολη ειναι παρτυ και εκδρομες στη μυκονο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Ανώνυμος1/9/11 02:33

    gia ton ligo pio panw anwnhmo (patera)
    ΛΟΓΙΑ ΣΟΥ:Αν για παράδειγμα ξεσηκωθούμε αυτή τη στιγμή και τα διαλύσουμε όλα, τους "φάμε" όλους τους άχρηστους, δεν αφήσουμε πέτρα πάνω στην πέτρα, θα ξημερώσει μια καλύτερη μέρα για μας;
    Εγω εκτος του οτι δεν ειπα κατι τετοιο πιστευω πως αυτο που εχει μεγαλυτερη αξια ειναι η δημιουργηκοτητα και ο αγωνας για την ελευθερία και μια νεα κοινωνια χωρις εκμεταλευση ανθρωπου απο ανθρωπο.
    αν καποιος μας στερει την ελευθερια υποχρεωση μας ειναι να την παρουμε πισω.Αν αρνηθει να μας την δωσει οργανονωμαστε την απαιτουμε και την περνουμε.ολοι μας το ξερουμε πως ειναι δυσκολο αλλα αυτη η μαχη ας μην ειναι η μαχη που δεν δωσαμε ποτε.
    Υ.Γ : πατερα σου μιλαω στον ενικο γιατι 1:30 να γραφεις σε blog του τει με τετοιο ζηλο..σαν πολυ δεν νοιαζεσαι για τον γιο σου?
    Υ.Γ : Αν αναρωτηθεις τι κανω εγω τετοια ωρα ,προσπαθω να διαβασω...ετσι μηπως παρακολουθεί κι ο πατερας μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Ανώνυμος1/9/11 02:38

    Το 07 εκαναν ολα τα τμηματα καταληψη απλα το ΤΠΚΤ σαν πρωτοποριακο τμημα δεν εδωσε καθολου εξεταστικη ενω τα υπολοιπα τμηματα εδωσαν κανονικα. Ποτε δεν κτλβα γιατι την πληρωσαμε μονο εμεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Ανώνυμος1/9/11 03:15

    Προς το παιδί που διαβάζει αυτή την ώρα (καλή επιτυχία κιόλας) και μου κάνει την τιμή να διαβάζει αυτά που γράφω. Ο δικός μου γιος είναι έξω και δεν έχει γυρίσει ακόμα.
    Είμαι 46 χρονών, ο γιος μου θα φοιτήσει τώρα στο 3ο εξάμηνο και σίγουρα ενδιαφέρομαι αρκετά για το παιδί μου, αν και προσπαθω να μην του το δείχνω. Ενδιαφέρομαι τόσο, όσο ενδιαφέρονται και για σένα οι γονείς σου.
    Είμαι ξύπνιος και παρακολουθώ αυτά που γράφεται εδώ πρώτον γιατί θέλω να δω αν θα πρέπει να φύγει από το νησί ο γιος μου για να έρθει στη Λάρισα άμεσα ή αν θα τον αφήσω να καθίσει μια-δυο εβδομάδες ακόμα εδώ και δεύτερον τωρα τελευταία πάσχω από αυπνίες και δεν καταφέρνω να κοιμηθώ.
    Όπως καταλαβαίνεις η ηλικία σε κάνει να βλέπεις τις καταστάσεις πιο ήπια, λιγότερο επαναστατικά. Αυτό πιστεύω διακαιολογεί τον τρόπο που βλέπω τα πράγματα. Δυστυχώς υπάρχουν σημαντικές πιθανότητες να βλέπεις κι εσύ έτσι τα πράγματα στην ίδια ηλικία.
    Αυτά που ονειρεύεσαι για τον κόσμο βρίσκονται στα όνειρα των περισσότερων ανθρώπων που σε περιβάλλουν και στα δικά μου. Μακάρι να κατορθώσετε να πλάσετε έναν κόσμο καλύτερο.
    Σίγουρα για να γίνει αυτό απαιτούνται αγώνες ενωτικοί. Αυτό που θέλησα να επισημάνω παραπάνω ήταν ότι στη σημερινή εποχή τέτοιοι αγώνες πρέπει να έχουν μεγαλύτερη εμβέλεια σε σχέση με παλιότερες εποχές. Σκέψου για παράδειγμα ότι αύριο διώχνουμε τους τροϊκανούς και τους στέλνουμε από κει που ήρθαν. Εγώ που είμαι μονόμισθος δημοσιος υπάλληλος, πώς θα πληρώθω. Δεν έχω να σκεφτώ μόνο τον εαυτό μου. Πάνω μου στηρίζεται μια οικογένεια. Γι' αυτό συμβιβάζομαι.
    Για τον ξεσηκωμό που πάει να γίνει τώρα δεν έχω πειστεί προς το παρόν ότι είναι δικαιολογημένος. Ίσως αν διάβαζα πιο αναλυτικά το νόμο να συμφωνούσα μαζί σου. Απλά δε έχω βρει ακόμα κάτι που να με πείθει για το επείγον της υπόθεσης.
    Ίσως αυτό που ακούγεται σοβαρότερο στα νεαρά αυτιά είναι η κατάργηση του ασύλου. Δε σου κρύβω ότι με κάνει να νιώθω περίεργα κι εμένα αυτή η καινούρια πραγματικότητα. Όμως πρέπει να παραδεχτούμε ότι το άσυλο χρησιμοποιήθηκε στα προηγούμενα χρόνια καταχρηστικά πολλές φορές. Πιστεύω ότι έπρεπε να γίνει μια διόρθωση.
    Επιπλέον, αν πραγματικά οι φοιτητές της Ελλάδας πιστέψουν ότι πρέπει να καταλάβουν τις σχολές τους και να αγωνιστούν μέχρις εσχάτων για ένα μεγάλο και δίκαιο αγώνα (δες Πολυτεχνείο 1974) ούτε νόμοι ούτε τανκς δε θα μπορούν να τους αναχαιτίσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Ανώνυμος1/9/11 03:22

    sas diabasa kai eimai perhfanos..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Ανώνυμος1/9/11 03:26

    Να' σαι καλά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Ανώνυμος1/9/11 04:10

    καλημερα σε ολους..Ξερω οτι ειμαι εκτος θεματος με τα παραπανω αλλα θα ηθελα να μου λυσετε μια απορια αν εχετε την καλοσυνη.Οταν μια σχολη τελει υπο καταληψης μπορω να ερθω κανονικα και να διαγραφω(εδινα για 2η φορα φετος γιαυτο ρωταω)..ευχαριστω πολυ για τον χρονο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Ανώνυμος1/9/11 06:41

    Για όλους αυτούς που πιστεύουνε οτι οι καταλήψεις είναι άχρηστες και χάνουμε χρόνο και λεφτά όσο χρωστάμε μαθήματα: Ρίχτε μια ματιά γι'αυτά που έγιναν το 2007. Όσο γι'αυτούς που απλά κλαίνε με μαύρο δάκρυ, μπορούν να ανοίξουν τον πλησιέστερο Μπαμπινιώτη και να δουν τι σημαίνει "αναβολή"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Ανώνυμος1/9/11 06:59

    Τελικά το ΤΕΙ είναι υπό κατάληψη; Μπορεί να απαντήσει κάποιος υπεύθυνα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. to TΠΤ to 2007 den exase kamia exetastiki, ekei imoun kai meta afou teleiwse i katalipsi tin grapsame dipli, kserw oti polloi tha poune oti eixan perisotera mathimata na grapsoun se ligotero xrono, alla kanena mathima den xathike, an kapios diavaze sistimatika tha pernouse auta pou xrwstouse, an kapios akouse katalipsi kai pige diakopes tote oute ekane kati gia na allaxei tin zwh tou kai na dwsei minima hxhro minima oti kaneis na min apofasizei gia tin zwh tou kai ta dikaiwmata tou oute kai perase mathimata. Ta paidia pou filousame na min mpei kaneis mesa kai grapsei , to kaname gia 2 logous gia tin katalipsi, kai giati an ebaine kapios automatos tha xanotane olh h proigoumeni exetastiki kai ta paidia pou htan apo makria kai den eixan erthei tha xanane kai to mathima sto opio tha espage i katalipsi kai den tha htan parontes, epomenws gia mia fora stin zwh sas min μεμψιμοιρείτε kai elate oloi mazi na stirixoume ton agwna pou ektos apo emas ton kanei kai i ipolipi elada kai an kapios pei oti tha xasoume estw kai ena mathima tis exetastikis pali emeis apofasizoume, an oloi oi foitites einai enwmenoi pios den tha mas fovithei? pios tha kopsei mathima? pios den tha mas afisei na dwsoume? PRWTA OI AGWNES KAI META THA DWSOUME KAI TIN EXETASTIKI.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Ανώνυμος1/9/11 08:40

    Kleisto to tei kai epivevaiwmeno, oi grammateies einai kleistes kai oloi oi dioikitikoi sta spitia tous.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Ανώνυμος1/9/11 08:46

    Ξερει κανεις αν η λεσχη θα λειτουργει κανονικα κατα τη διαρκεια της καταληψης ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Ανώνυμος1/9/11 08:51

    Θα βγει καινουργιο προγραμμα εξεταστικης η θα παραμεινει το ιδιο ξεκινωντας αντι για Πεμπτη 1-9 την Πεμπτη 8-9 ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Ανώνυμος1/9/11 09:51

    46χρόνε πατέρα εκ νησιού ορμώμενε....

    Φοβάσαι να αντιδράσεις γιατί εάν φύγει η τρόικα δεν θα πληρωθείς; Επειδή είσαι δημόσιος υπάλληλος; Ποιος φταίει που ο ΓΑΠ έφερε την τρόικα; Μήπως εσύ που σίγουρα είσαι ψηφοφόρος του ΠΑΣΟΚ ή της ΝΔ; Ποιος φταίει που οδηγούν την Ελλάδα στην δόλια πτώχευση; Ποιος φταίει που η χώρα με το λιγότερο εξωτερικό χρέος, παρουσιάζεται σαν ο κακός δαίμονας της Ευρώπης; Γιατί άραγε οι ξεπουλημένες κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ, παραιτήθηκαν του δικαιώματος των Γερμανικών αποζημιώσεων; Η κατάσταση που έχει περιέλθει η χώρα γίνεται βάση οργανωμένου σχεδίου που ξεκίνησε από την υποτιθέμενη μεταπολίτευση και το παραμύθι που δημιούργησε ο δήθεν σοσιαλιστής ΑΓΠ. Σε ποια μισθολογική βαθμίδα των δημοσίων υπαλλήλων ανήκεις; Σ' αυτήν που παίρνουν 2000+ ευρώ χωρίς να τ' αξίζουν; Γενικότερα δεν θα έπρεπε να υπήρχαν μισθοί άνω των 1800 ευρώ στο δημόσιο. Η μάνα μου συνταξιούχα με 35 χρόνια υπηρεσίας παίρνει 1300 ευρώ, οι δόσεις του δανείου κατοικίας να τρέχουν, τα κοινόχρηστα τον χειμώνα να αγγίζουν τα 300 ευρώ τον μήνα, το εφάπαξ δεν πρόκειται να το πάρει όπως δείχνουν τα πράγματα που το δικαιούται, αλλά δυστυχώς το ταμείο των εκπαιδευτικών το ρήμαξαν οι συνταξιούχοι δικαστικοί και στρατιωτικοί με τα τεράστια ποσά των 200.000+ ευρώ που παίρναν για εφάπαξ. Νομίζεις ότι μόνο εσύ έχεις προβλήματα; Εξαρτάται και σε ποιο νησί μένεις.
    Δεν έχεις πειστεί λες για τις κινητοποιήσεις που ο γιος σου θα παίρνει πτυχίο ισότιμο των Κολλεγίων, των ΚΕΚ, των ΙΕΚ και των ιδιωτικών σχολών, ενώ θα κάνει 4,5 χρόνια να τελειώσει την σχολή, οι άλλοι μέ 1 και 2 χρόνια θα παίρνουν ισότιμο πτυχίο΄, επειδή έτσι επιτάσσει η Ε.Ε. Σου αρέσει που θεσπίζεται όριο φοίτησης χωρίς να γίνεται εκ βάθρων αναδιάρθρωση του εκπαιδευτικού συστήματος ούτως ώστε το ίδιο να βοηθάει τον φοιτητή να παίρνει το πτυχίο. Δεν αλλάζει ο τρόπος εξέτασης των μαθημάτων για να γίνει πιο ουσιαστικός και πιο πρακτικός όπως στο εξωτερικό. Θέλουν ακόμη την λεγόμενη "παπαγαλία". Δεν σκέφτεσαι ότι σύντομα οι φτωχές οικογένειες δεν θα έχουν δικαίωμα πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, γιατί έτσι θέλουν. Σύντομα θα βάλουν και δίδακτρα.

    ΘΕΛΟΥΜΕ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΗ.

    Υ.Γ. 20ο εξάμηνο με εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις, στα 28 έτη και θέλω μόνο δυο μαθήματα εδώ και 3 χρόνια για να πάρω το πτυχίο, που ξέρω ότι δεν θα έχει πλέον κάποιο αντίκρισμα. Αλλά δυστυχώς δεν μπορώ για λόγους ανωτέρας βίας εκ των έσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Ανώνυμος1/9/11 11:30

    Ρε φιλαράκι αντί να κατηγορείς τον πατερα του παιδιού δεν μας λές εσυ 20 εξάμηνα 10 χρόνια στην σχολή 10 χρόνια που σημαίνει 1 εξάμηνο χ 2 εξεταστικές άρα ως τώρα έχεις δώσει 40 ολόκληρες εξεταστικές και δεν έχεις καταφέρεις να πάρεις ακόμα πτυχίο ???? για πές μας μπας κ είσαι και αυτούς που προσφέρουν με το αζημίωτο εκδρομές και παρτάκια κάθε 2 βδομάδες ???? ε???
    μπάς κ γιαυτό σε συμφέρει να γίνουν καταλήψεις επειδή έτσι κ αλλιώς είσαι στην κοσμάρα σου και δεν σε νοιάζει να πάς να δώσεις εξεταστική για να περασεις τα 3 μαθήματα που χρωστάς...???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Ανώνυμος1/9/11 12:10

    Θες να σου αναλύσω γιατί είμαι στο 20ο εξάμηνο; Έχασα ένα εξάμηνο λόγω μεταγραφής δεν μου αναγνώρισαν τίποτε από τα μαθήματα που είχα περάσει, 3 εξάμηνα λόγω προσωπικού προβλήματος υγείας. Φτάνουμε τα δυο χρόνια. Άλλα δυο εξάμηνα λόγω στρατιωτικής θητείας που δεν κατέστη δυνατό να δώσω τα μαθήματα, φτάνουμε αισίως τα 3 χρόνια, συν 2 χρόνια που τα είχα σχεδόν παρατήσει, λόγω ανειλημμένων επαγγελματικών υποχρεώσεων σε οικογενειακή επιχείρηση φτάσαμε στα 5. Δεν είναι όλα ρόδινα όπως βλέπεις για όλα τα παιδιά. Και αν έχεις και καθηγητές που σε κόβουν συνεχώς με 4 και 4.5. Να πως φτάνεις το 20ο εξάμηνο.

    Φιλικά πάντα.

    Υ.Γ. Δεν ήμουν ποτέ οργανωμένος σε πολιτική φοιτητική παράταξη, αλλά και να ήμουν, δεν θα ήμουν στα δυο κόμματα εξουσίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Ανώνυμος1/9/11 13:25

    mexri 7/9 tha parameinei kleisto to tei dld?auto einai sigouro?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Ανώνυμος1/9/11 13:58

    Θα γράψω για τελευταία φορά, γιατί δε θέλω να προκαλώ αντιπαραθέσεις σε ένα δικό σας χώρο.
    Ανήκω στον ίδιο κλάδο με τη μητέρα σου και παίρνω 15/μερο 640 ευρώ, προς το παρόν. Αφαίρεσε και 340 ευρώ σε δάνεια το μήνα και βγάλε συμπεράσματα.
    Το θέμα όμως δεν είναι τι κάνω εγώ προσωπικά ή τι κάνεις εσύ ή κάποιος άλλος. Το ζήτημα είναι ότι όλοι ψάχνουμε να βρούμε δικαιολογίες, σωστές ή λαθεμένες, για να αποδείξουμε ότι για όλα φταίνε οι άλλοι,που ύπουλα συνωμοτούν εναντίον μας. Ποτέ δε φταίμε εμείς.
    Σκέψου όμως. Από πάντα οι άνθρωποι σε κάθε οικονομικοπολιτικό σύστημα συμπορεύονταν ή συμβιβάζονταν με αυτό, κυρίως για βιοποριστικούς λόγους.
    Οι περισσότερες αλλαγές στο σύστημα γίνονταν ειρηνικά μέσα από το σύστημα. Οι μεγάλες επαναστάσεις και οι μεγάλες αλλαγές έγιναν με τη συμμετοχή και τον αγώνα της συντριπτικής πλειοψηφίας του λαού. Αυτό, εκτός από τον κοινό στόχο, απαιτούσε την ενότητά, τη συμφιλίωση των πολιτών.
    Η παρατήρηση που θα κάνω είναι η εξής: Πώς θα επιτύχουμε αυτή τη συμφιλίωση, τη σύμπνοια μεταξύ μας, όταν ο καθένας επικρίνει τον άλλο, χωρίς καν να τον γνωρίζει, με τόσο αυστηρό και εριστικό τρόπο, που πυροδοτεί αμέσως την αντίδραση του απέναντι. Πώς θα πετύχουμε κάτι θετικό, όταν βλέπουμε τους άλλους διαφορετικούς, παράταιρους, εχθρούς. Δεν πρέπει να αφήνουμε το δικαιολογημένο ή αδικαιολόγητο θυμό μας να μπαίνει τροχοπέδη στη συνεργασία μεταξύ μας. Όταν πλησιάσουμε με υπομονή και συμπάθεια ο ένας τον άλλο θα ανακαλύψουμε το πόσο μοιάζουμε.
    Καλή σχολική χρονιά και εύχομαι κάθε επιτυχία !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Ανώνυμος1/9/11 14:42

    filoi spoudastes , prota apo ola p to akousate esis oti ipovathmizode ta tei kai ta aei , m fenete oti o kathenas ,opos pada, lei to makri k to kodo t .anavathmisi ton iek k ton kolegion provlepete gia eisagogi se aei k tei. tin epomeni fora psaxte to ligo prin to grapsete to rimadi. oso gia tin katalipsi to afino asxoliasto ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Ανώνυμος1/9/11 17:09

    Εγω έχω καταλάβει πως μερικά κωλόπαιδα μας πάνε πίσω όλους και αντι να μαζευτούμε και να πάμε να τους κάνουμε άκρη και να ανοίξει το ΤΕΙ κανονικά καθόμαστε και σχολιάζουμε μέσω ίντερνετ. Καλοί βολεψάκηδες είμαστε όλοι μας φωνάζουμε για να φωνάζουμε και αφήνουμε τα λαμόγια να μας κάνουν κουμάντο .......
    ΕΤΣΙ ΕΤΣΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Ανώνυμος3/9/11 20:23

    mhpws 3erete to otidhpote gia to tei karditsas sxediasmou kai epeksergasias ksulou kai epiplou...?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ!
Μην χρησιμοποιείτε κεφαλαία και κατά προτίμηση ούτε Greeklish! Επίσης για να μπορείτε να συζητείται πιο εύκολα αποφύγετε την επιλογή Ανώνυμος και κάντε χρήση της επιλογής Όνομα/Διεύθυνση url

Κακόβουλα σχόλια, υβριστικά, spam ή που θίγουν πρόσωπα θα ΚΑΤΑΡΓΟΥΝΤΑΙ χωρίς καμία προειδοποίηση!

Διαβάστε τους όρους χρήσης του blog εδώ

.