5.9.11

Μέχρι 11/9 το ΤΕΙ τελεί υπό κατάληψη


Μετά από πολύωρη συνεδρίαση οι φοιτητές του ΤΕΙ Λάρισας αποφάσισαν να συνεχίσουν τις κινητοποιήσεις μέχρι 11/9. Κανονικά ξεκινάει η εξεταστική την Δευτέρα 12/9 με νέο πρόγραμμα εξέτασης μαθημάτων το οποίο θα ανακοινωθεί τις επόμενες μέρες (δεν αποκλείεται η περίπτωση το πρόγραμμα να είναι το ίδιο και απλά να αλλάξουν οι ημερομηνίες). Όσο αφορά τα μαθήματα που χάθηκαν και θα χαθούν τις επόμενες μέρες δεν υπάρχει σαφή πληροφορία για την αναπλήρωση τους. Παρόλα αυτά οι φοιτητικές παρατάξεις επιμένουν ότι θα προσπαθήσουν σε συνεννόηση με τούς καθηγητές να μην χαθεί κανένα μάθημα.

by Lefteris Nik

14 σχόλια :

  1. Μπέσης Μιχαήλ5/9/11 16:20

    Καλησπέρα σε όλους,
    Σε έναν αριθμό ενεργών φοιτητών 13.000, νομίζω πως η ψήφος των 50-100 ή και 1.000, δε θα έπρεπε να καθορίζει το συνολικό αποτέλεσμα ή ακόμα περισσότερο να καταδικάζει το σύνολο στο να ακολουθήσει την αποφασισμένη απ’τους λίγους απόφαση χωρίς το δικαίωμα επιλογής του ίδιου του άλλου ατόμου.
    Το ότι δεν έχουν τη δυνατότητα να αντιδράσουν όλοι ταυτόχρονα όπως δείχνουν οι αριθμοί, καθστά επιτακτική και αναγκαία τη σύσταση ομάδας φοιτητών αντιπροσώπευσης και υπεράσπισης τη γνώμη των πολλών.
    Αυτό είναι μια πρόταση, που δεν αναιρεί και τη δική μου προτίμηση στην αποβολή των κομματικών παρατάξεων, η οποία πιστεύω πως όλοι λίγο πολύ έχουμε είτε σκεφτεί, είτε προτείνει.
    Δεν πιστεύω πως η κατάληψη γενικότερα είναι αθέμιτη και λάθος, αλλά όταν γίνεται αντιδημοκρατικά σε βάρος των ίδιων των φοιτητών, είναι σίγουρα λανθασμένη μιας και συγχωρήστε με αν κάνω κάποιο λάθος, αλλά το χρονικό μιας απόφασης παίζει σπουδαίο ρόλο, μαζί με την οργάνωση, που επίσης είναι ελλιπής όσων αφορά τουλάχιστον το ΤΕΙ μας.
    Προσωπικά θα προτιμούσα μια μόνο ομάδα ατόμων να έχουν την εξουσιοδότηση για να προωθούν τα θέματα ΜΑΣ και να ψηφίζω ανάλογα για τα θέματα, παρά να ψηφίζω για ομάδες και να επιλέγουν εκείνες τα θέματα ΜΑΣ που θα προωθήσουν.
    Είναι η προσωπική μου άποψη σε ένα από τα πολλά προβλήματα, μιας και δεν έχω κι εγώ τη δυνατότητα να βρεθώ εκεί που θα ήθελα να είμαι, για να το προτείνω όπως θα ήθελα πραγματικά να γίνει.

    Υ.Γ. Όποιος με γνωρίζει προσωπικά, ΔΕΝ το έχω γυρίσει στα πολιτικά και ΔΕΝ έχω χάσει το χιούμορ μου.

    Ευχαριστώ για το χώρο που μου δίνεται να εκφράσω την άποψή μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. file mou 8a symfwnhsw apolyta mazi sou apla ok apo thn stigmh pou ayth htan h proseleysh den mporei na agnoh8ei to apotelesma einai ey8ynh olwn mas an phgainoume stis syneleyseis h oxi apo ekei kai pera exw thn entipwsh oti kai oloi oi foithtes na erxontan kapoio analogo apotelesma 8a yphrxe..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπέσης Μιχαήλ5/9/11 16:30

    Απ'τη στιγμή που παίρνεις μια απόφαση, έχοντας το μεγαλύτερο ποσοστό προσέλευσης που απαιτείται, δεν έχω λόγο να πω κάτι άλλο πέρα το ότι τουλάχιστον κινήθηκες δίκαια.
    Τώρα όμως μόνο ιδέες στο μυαλό του καθενός και λόγους για περισσότερη αμφισβήτηση από την ήδη υπάρχουσα δίνεις.
    (Το δεύτερο ενικό δεν απευθύνεται σε σένα, για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος5/9/11 16:59

    apoluta dikaia eginan ola...e re paramu8i poui peftei...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπητέ Μιχάλη, δεν σε γνωρίζω προσωπικά ευκαιρία να ''συστηθώ''. Για την ιστορία έφυγα από την Λάρισα αρχές Μαρτίου 2008. Ήμουν τότε στο 10ο εξάμηνο και χρωστούσα πλέον 2 μαθήματα, πρακτική και πτυχιακή. Τον Αύγουστο πήγα στρατό, εξεταστική του Σεπτεμβρίου την ξεχνάς, οι νεοσύλλεκτοι δεν παίρνουν φοιτητική άδεια. Τον Φλεβάρη τον ξέχασα κι αυτόν καθώς βρισκόμουν στην Κύπρο τότε και για να πάρεις φοιτητική έπρεπε να ήσουν βύσμα κι εγώ δεν ήμουν. Όταν απολύθηκα η ζωή είχε άλλα σχέδια και πάλι κι έτσι μια ωραία ημέρα κάποιος ''γρήγορος'' πέρασε στο αντίθετο ρεύμα και έπεσε πάνω μου. Σακατεύτηκα, η συνέχεια γνωστή, από χειρουργείο σε χειρουργείο κτλ. Πριν λίγο καιρό κατάφερα και ολοκλήρωσα την πρακτική μου. Τι εξάμηνο είμαι σήμερα; Για το κράτος και ένα μέρος της κοινωνίας θεωρούμαι επίσημα αιώνιος φοιτητής και συνεπώς με βάση και το νέο νομοσχέδιο αποτελώ πρόβλημα και εμπόδιο στην ανώτατη εκπαίδευση. Στα λέω όλα αυτά γιατί μιας και τα περιθώρια για εμένα στενεύουν αρκετά, έχω κάθε δικαίωμα να γκρινιάξω για τις καταλήψεις. Ωστόσο δεν μπορώ να παραβλέψω την πραγματικότητα. Αυτά που λες θα τα δεχόμουν αν οι 50-100-1000 εμπόδιζαν τους υπόλοιπους 12000 να πάνε να ψηφίσουν στη συνέλευση. Εμπόδισε κανείς τους 12000 (κι εμένα μαζί αφού δεν βρίσκομαι στη Λάρισα) να πάνε να ψηφίσουν σήμερα; Όχι. Μπορούμε να ξέρουμε ποια είναι η επιθυμία των 12000; Πάλι όχι εκτός αν έχουμε μαντικές ικανότητες. Το αντιδημοκρατικό που βλέπω εγώ είναι αυτή η αποχή και το χειρότερο η γκρίνια όσων δεν πήγαμε να ψηφίσουμε. Αν θέλουμε να μην αποφασίζουν οι άλλοι για εμάς τότε ας σηκωθούμε να πάμε να ψηφίσουμε ώστε να διαμορφώσουμε το αποτέλεσμα διαφορετικά. Και δεν πήγα να ψηφίσω και γκρινιάζω για το αποτέλεσμα και το χειρότερο (δεν μιλάω για εσένα προσωπικά) πετάω τις μπαρούφες που ακούγονται στην τηλεόραση περί μειοψηφιών που κάνουν ότι γουστάρουν κτλ.
    Μην πέφτουμε στο επίπεδο και μην υιοθετούμε τις πρακτικές αυτών που μας κατέστρεψαν και μας καταστρέφουν την ζωή και το μέλλον μας. Για την ιστορία πάλι, ούτε εγώ ασχολήθηκα με καμία παράταξη ποτέ μου και κανένα κόμμα. Αυτοί κοιτούν τον εαυτό τους χρόνια τώρα και το κοινό συμφέρον δεν ξέρουν τι σημαίνει. Παράδειγμα και το καινούργιο νομοσχέδιο το οποίο ρίχνει στάχτη στα μάτια. Όλοι εμείς περάσαμε από τα ΑΕΙ/ΤΕΙ και ξέρουμε ότι αυτά δεν βάζουν τέλος στην σαπίλα και το μπάχαλο που συναντήσαμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπέσης Μιχαήλ5/9/11 19:46

    Καλησπέρα Chris και χαίρομαι για τη γνωριμία,

    Παράλληλη πορεία με διαφορά στο χρόνο, αποφασίζω να μην έχω εμπόδια στο δρόμο μου και Μάϊο 2010 μπαίνω φαντάρος, να μην τα πολυλογώ, άδεια κι εγώ πήρα Φεβρουάριο 11' γιατί κι εγώ Κύπρο υπηρέτησα και τα λόγια είναι περιττά.
    Τυγχάνει να μην έχω τη δυνατότητα να έρθω να ψηφίσω, μιας και θέλω να έρθω να δώσω εξετάσεις, θέλω να ακολουθήσω το πρόγραμμα του ιδρύματος που φοιτώ, μιας και ο συντονισμός από υποκινούμενους, είναι αναμφίβολα ότι χειρότερο έχει να μας προσφέρει η παιδεία μας με την προσφορά των παρατάξεων στον χώρο της σχολής.
    Εγώ, προσωπικά εγώ, ήρθα την Τετάρτη 31/08, ΔΕ μου δόθηκε κάποια ευκαιρία να ψηφίσω ή να δώσω κάποια πρόταση σε οποιονδήποτε θα μπορούσε να με βοηθήσει σε αυτό και γενικότερα ήμουν εγκλωβισμένος στην αναμονή της απόφασης άλλων και άλλων και άλλων..
    Η πρότασή μου, περιγράφει οργάνωση, μιας και αν υπήρχε αυτή, αυτός που θα μπορούσα έμπρακτα να απευθυνθώ, είτε από το σπίτι μου, είτε από το ΤΕΙ σε άλλη μέρα, θα μπορούσε να μεταβιβάσει τον κόπο μου και την πρότασή μου, όπως ακριβώς θα τον είχα εγώ μεταφέρει.
    Εγώ, πάλι προσωπικά εγώ, ήρθα και την Πέμπτη 01/09 και δεν είχα επιλογές, πάλι έπρεπε να περιμένω.
    Αυτό είναι αντιδημοκρατικό, μιας και αν δεν ήταν, ας μου δινόταν η δυνατότητα να πάω να γράψω, αν όχι να γράψω, να αφήσω κάπου την πρότασή μου, κάτι. Να φύγω γνωρίζοντας πως είχα κάποια ευκαιρία να συμμετέχω.
    Δε μπορώ να συμμετέχω ενεργά και το πληρώνω από κάποιους που πραγματικά είναι πάντοτε εκεί για τον ίδιο σκοπό, μιας και πάλι δεν εξυπηρέτησαν το συμφέρον μου αλλά ούτε και το δικό τους, μια ιδέα μονάχα, που καίει και τους δύο.
    Εγώ θα ήθελα να είχα την επιλογή να μην καώ, να μπορούσα να πάω να γράψω. Αν είχε δύο επιλογές και όχι μια, τότε συμφωνώ μαζί σου, τώρα θα γκρήνιαζα, όμως δεν γκρηνιάζω Chris, αηδιάζω. Και δυστυχώς το κάνω με εσένα (όχι εσένα) και τον κάθε εσένα που δε με αφήνει να κάνω αυτό που πιστεύω πως είναι το πραγματικό μου συμφέρον.
    Δυστυχώς λυπάμαι για αυτό που συνέβη σε σένα και ελπίζω να είχες κι εσύ τη δυνατότητα να δώσεις εξεταστική, ακόμα κι αν επέλεγες να μην το κάνεις και να διαμαρτυρηθείς με αυτόν τον τρόπο.
    Περαστικά εύχομαι και ελπίζω να είμαι πλέον πιο ξεκάθαρος αν και πάντοτε ανοιχτός για συζήτηση.
    Σε ευχαριστώ και πάλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος5/9/11 19:59

    όλοι εσείς που γκρινιάζετε εδώ στα σχόλια γιατί δεν ήρθατε να μιλήσετε?υπήρξε πλαίσιο να μην γίνει κατάληψη. Ας ερχόσασταν να το υποστηρίξετε αν θέλατε. Τις εξελίξεις πανελλαδικά δεν τις παρακολουθείτε γιατι κλείνεστε σε μια μικροπολιτική του δικού μας ΤΕΙ?

    Και το πτυχίο να σας έδιναν τωρα,σε λίγο καιρό χωρίς κινητοποιήσεις η αξία του πτυχίου ΤΕΙ θα υπομονευθεί ακόμα περισσότερο όταν φιλαράκια σας απο τα παλιά με 3ετες σπουδές σε κολλέγιο θα γελάνε μαζί σας ,όταν εσείς επενδύσατε πόσα λεφτά χρόνο για να αποκτήσετε το Τειτζοχαρτο. Να δω τότε τι θα κάνετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπέσης Μιχαήλ5/9/11 20:09

    Αν θέλεις να διορθώσεις τα πράγματα, πρώτα ξεκινάς απ'τον κύκλο σου, απ'αυτούς που περισσότερο από καθένα πιστεύεις πως θα σε καταλάβουν.
    Έπειτα πας σε κάποια κοινότητα, όπως είμαστε εμείς, οι φοιτητές-συμφοιτητές.
    Εγώ δεν είπα πως δε θα γίνει η διαμαρτυρία, όχι όμως στην εξεταστική, εκεί που εμένα μου κοστίζει. Περισσότερο ή λιγότερο από σένα.
    Δώσε μου το δικαίωμα να έρθω να δώσω, κάνε αποχή, όχι κατάληψη.
    Δείξε πως το κάνεις όντως με κάθε κόστος, μιας και εγώ το κόστος πλέον δε μπορώ να το σηκώσω.
    Δε γκρηνιάζω όταν έχω ήδη κάνει το ταξίδι αρκετές φορές, απλώς δεν υπάρχει και η δυνατότητα να πάρω άδεια να έρθω να μιλήσω σε κομματικές παρατάξεις ως επί το πλήστον και μια μικρή μερίδα των υπολοίπων.
    Δε θέλω να με συμμεριστείς, ούτε να ακολουθήσεις την πολιτική μου, άσε με να κάνω αυτό για το οποίο ήρθα όμως, άσε με να δώσω εξετάσεις, το τι θα κάνω από εκεί και πέρα θα είναι και κάτι που θα κρίνει εμένα.
    Αν δε με αφήσεις όμως, δε μπορείς να μου ζητήσεις να έρθω εκεί που θες, όταν το θες και να μπω σε διαδικασία που δε θέλω και να μπω.
    Θέλω να έχω τη δυνατότητα να διαλέξω, όχι να ψηφίσω.
    Αν αυτό είναι το θέμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος5/9/11 22:37

    τελικα εχουμε ιδεα για το πως θα κυλησει η εξεταστικη εφοσον αποφασιστικε να ξεκινησει τη Δευτερα.Θα δωσουμε τη δευτερα τα μαθηματα που θα διναμε στην 1/9 ή θα δωσουμε τα μαθηματα που γραφει το προγραμμα για να γινουν τη Δευτερα ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μιχάλη ουσιαστικά δεν διαφωνούμε σε τίποτα. Αντιθέτως μπορώ να πω ότι έχουμε κοινές απόψεις. Αυτό που θέλω να θίξω περισσότερο, όπως έκανα και παραπάνω, είναι πως πρέπει επιτέλους να βάλουμε ένα τέλος σε αυτά τα χάλια. Να ενωθούμε όλοι οι νέοι για τον κοινό σκοπό. Κάποιος σε άλλο σχόλιο έγραψε ότι χαίρεται που θα πάρει πτυχίο και θα ξεφύγει από αυτή την κατάσταση αμ δε! Έξω είναι το πραγματικό λούκι. Φυσικά και οι καταλήψεις δεν φέρνουν κατ εμέ καμία λύση, την στιγμή μάλιστα που το νομοσχέδιο έχει ψηφιστεί. Αλλού πρέπει να εστιάσουμε με ενότητα και να απαιτήσουμε λύσεις. Πόσο ακόμη θα καθόμαστε άπρακτοι βλέποντας ΠΑΣΟΚ,ΝΔ,ΚΚΕ,ΛΑΟΣ,ΣΥΡΙΖΑ κ.α να μας δουλεύουν λέγοντάς μας ότι έχουν αλλάξει; Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και ανταποδίδω!

    Για τον φίλο ανώνυμο παραπάνω έχω να του πω ότι α) κανείς δεν γκρινιάζει εδώ, β) τον καιρό που εμείς προβληματιζόμασταν και φωνάζαμε για το πτυχίο μας εσύ μάλλον δεν είχες μπει ακόμη στο ΤΕΙ. γ)για την αξία του πτυχίου οι μηχανολόγοι (όπως εγώ) οι ηλεκτρολόγοι κτλ και ειδικά οι πληροφορικάριοι που είναι εντελώς στον αέρα, τα έχουμε δει ήδη, δεν περιμένουμε το αύριο. δ)αγώνες δίνω εδώ και καιρό και συμμετέχω ενεργά παρέα με έντιμους ανθρώπους όλων των ηλικιών και επιπέδων μόρφωσης (μακριά από κόμματα ΜΚΟ, δήθεν οικολόγους κ.α) που έχουν μπουχτίσει από τις καταστάσεις του σήμερα. Μια επιτροπή μάλιστα ύστερα από μεγάλη επιμονή είχε καταφέρει να συναντηθεί με τον τότε αρμόδιο υφυπουργό που εξέταζε το θέμα των επαγγελματικών δικαιωμάτων το 2010. Είχε συνταχθεί ένα σχέδιο αλλά τελικά το θέμα σταμάτησε εκεί. Η υπουργός, ο πρωθυπουργός και όλη η κλίκα της βουλής (αφού κανείς δεν το ανέφερε) δεν το θεωρούν σημαντικό.
    Εκεί δίνονται οι αγώνες για τα επαγγελματικά σου δικαιώματα φίλε μου, όχι στην πύλη του ΤΕΙ ή ακόμη χειρότερα στους πάγκους των παρατάξεων στο διάδρομο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Προς τον ανώνυμο 22:37.
    Ένας θεός ξέρει πως θα διεξαχθούν τώρα. Επειδή είναι πολλά τα μαθήματα και όχι των δύο ημερών 1/2, πιθανολογώ ότι θα βγει καινούργιο από την αρχή. Θα δούμε τις επόμενες ημέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος6/9/11 14:20

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αυτό που έγινε στο Τ.Ε.Ι Λάρισας δεν λέγεται γενική συνέλευση αλλά τσίρκο ΜΕΝΤΡΑΝΟ!Η ΠΑΣΠ απαξλιωσε τη γενική συνέλευση και η ΔΑΠ-"ΝΔ"ΦΚ ΔΕΝ ΔΕΧΤΗΚΕ να γίνουν γενικές συνελεύσεις σε όλα τα τμήματα ξεχωριστά για να μπορεί ο 30 φεύγα συνδικαλισταράς της ΑΝΤΩΝΗΣ ΜΑΓΓΛΑΡΗΣ να δίνει γραμμή στους ΔΑΠίτες που ναι μεν λένε τάχα οτι αγωνίζονται αλλά συμφωνούν με την πλειοψηφία του νέου νόμου που ήταν και πρότασή τους,να αναφέρω εδώ ότι ο εν λόγω "κύριος" ήταν ο πρώην γραμματέας ΔΑΠ-ΤΕΙ πανελλαδικά και πλέον είναι επαγγελματικό στέλεχος της Νέας Δημοκρατίας στον τομέα της παιδείας,μέλος και στην κεντρική επιτροπή της Ν.Δ Τα λέω αυτά γιατί δεν έχουν μικρή σημασία!Το να έχεις καταντήσεις δηλαδή την Ελλάδα έτσι και να έρχεσαι για να παραστήσεις τον εκπροσωπο(σ.σ τον νταβατζή πιο σωστά)των φοιτητών είναι τουλάχιστον αλήτεία!!!Το σάββατο πρέπει να πάμε όλοι στη Δ.Ε.Θ να δώσουμε σε κυβέρνηση και ΝΔ ΛΑΟΣ την απάντηση που τους αρμόζει..έμαθα ξεκινάνε λεοφωρεία απο πλατεία λαού..σκέφτομαι να πάω...γενικά μέσα στη "συνέλευση" αυτή η καλύτερα μάζεμα φοιτητών..το οποίο προετοίμασε η ΔΑΠ στα γραφεία της πήραν το λόγο και πολλοί φοιτητές που δεν ανήκαν πουθενά και αυτό καλό ήταν από το να ακούμε μόνο τις παρατάξεις!!!Το κακό είναι οτι στο τέλος δεν είχαμε ψηφίσει αιτήματα και η ΔΑΠ με τους αναρχικούς έφυγαν για να μην ακούσουν τα αίτηματα όχι πως είχε και κανείς..το Μ.Α.Σ είχε αν δεν κάνω λάθος μερικά αιτήματα οι άλλοι δεν άκουσα να έχουν κάποιο αίτημα..δε θέλω να αδικήσω κάποιον φυσικά!!!
    Καλό θα ήταν να μη φύγουμε μάγκες για τις πόλεις μας ΚΑΙ να κάνουμε ακδηλώσεις μέσα στην κατάληψη...άσχετα από τις μαλακίες της ΔΑΠ
    ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ 7 ΟΝΝΕΔΙΤΕΣ ΚΑΙ ΚΡΑΤΑΝΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΗΨΗ είναι κρίμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος9/10/11 18:26

    re paidia t tei mexri thn tetarth h mexri thn pempth 8 einai kleisto??

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ!
Μην χρησιμοποιείτε κεφαλαία και κατά προτίμηση ούτε Greeklish! Επίσης για να μπορείτε να συζητείται πιο εύκολα αποφύγετε την επιλογή Ανώνυμος και κάντε χρήση της επιλογής Όνομα/Διεύθυνση url

Κακόβουλα σχόλια, υβριστικά, spam ή που θίγουν πρόσωπα θα ΚΑΤΑΡΓΟΥΝΤΑΙ χωρίς καμία προειδοποίηση!

Διαβάστε τους όρους χρήσης του blog εδώ

.