8.10.11

Φωτογραφίες από την χθεσινή πορεία





118 σχόλια :

  1. Ανώνυμος8/10/11 11:18

    μεγαλειώδης η πορεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος8/10/11 11:46

    Λαοθάλασσα βλέπω αντε και σ ανώτερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος8/10/11 12:00

    me auti tin poreia pou einai oute 50 atoma tha allaksete polla....ante re remalia anoixte to tei....den einai tsifliki sas....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος8/10/11 12:06

    Me to na fonazoume apo edw den einai swsto anoixte to tei den bgainei TPT.Mas grafoune kanonika!
    Elate OLOI tin deutera to proi 8 EPISIMO KALESMA Kante tin thisia kai xipniste stamatiste na eiste ametoxoi kai na perimenete apo allous na kanoun auta pou prepei na kanete eseis gia ton euato sas.
    Elate to proi na petaxoume exw autous tous PONTIKOUS ton komatikon parataxeon opies kai an einai autes.Mia i dap mia i pasp mia oi koumounistes mia i anarxikoi.O kathenas exei kanei tsifliki tou papou tou to tei larisas!TO limenete to kathe idos katakathi ton komatikon parataxeon.Elate na tous deixoume oti o laos den thelei pleon pseutosotires.Afiste mas na kanoume auto pou nomizoume kalitero gia ton euato mas!
    ELATE OLOI sikothite apo tous kanapedes gia ena anoixto tei kai DIKAIOMA sto ptixio OSO SKATA KAI NA EINAI !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος8/10/11 12:35

    aderfe den uparxei kosmos gia na paei sto tei oloi efugan me ktel k ose na pane diakopes mia ebdomada min to psaxneis.

    episis oson afora ta ton arithmo ton foititon tis larisas, den einai 20.000xiliades me tin kamia. Stin larisa ante to polu na menoun 10.000 to polu ksekoliste na lete vlakeies.20.000 eggegrammenoi uparxoun mazi me autous poy mpikan k prin 20 xronia k den exoun parei ptuxio akoma pff.
    Se statistika to 50% ton atomon tou tei einai apo thessalia alloi menoun monima volo alli etsi karditsa trikala. PARTE TO XAMPARI DEN EXEI TOSO KOSMO TO TEI SE KOTETSI EIMASTE , oute kan h posotiki methodos den prokeite na kselapikarei ton kompleksismo gia to tei , poso mallon h anuparkti poiotiki klimaka pou einai diegrammeni edw k polu kairo apo ton nou....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος8/10/11 12:45

    Kai 10.000 na einai opos les pou den einai tosoi einai poli perisoteroi telos panton den tha diafonisoume se auto den katalaveno pou vriskonte autoi?Giati den erxonte na anoixei to tei na petaxoume exw autous tous ligous katalipsies.Pws to lene re paidi mou eimai fito thelw na paw gia mathima.Kako einai dld?
    Elate re oloi tin deutera kante mia thisia gia to kalo sas einai XIPNISTE re mia mera 8 to proi kai elate na palepsoume gia to autonoito dikaioma mas stin ekpaideusi!Oso skata kai na einai oloi xeroume ta provlimata pou iparxoume me to na ta diogkonoume perisotero mono emeis xanoume kaneis allos!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος8/10/11 13:14

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος8/10/11 13:17

    Mages prepei deutera na teleiwnoume me auto to paramuthi ... 20 atoma einai kai kanoun koumanto olokliro tei ... Gia autous einai paixnidi kai xabales gia mas einai ta xrimata twn goniwn mas kai oi zwes mas pou kaneis den thelei na pane 6 mines pisw ...
    Blepw ta videakia kai gelaw...Apo ton tromero agwna ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος8/10/11 13:27

    Afou eisai anexartitos opos les ti se noiazei ti leei o allos gia ta pontikia.Mipos opios exei tin miga....
    Apopsi tou einai autin twra esi ti tha paristaneis tin deutera me to potistiri sto xeri den xerw :D
    Tha ithela na to dw to skiniko omos.Ela kai min xexaseis na to fereis.
    Milas gia fasistaria tin ora pou propilakizeis tis gnomes ton allon.Ase re file den einai etsi ta pragmata!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρήστος8/10/11 15:55

    Να δίνετε 10 ευρώ το σπρέι για να βάφετε τοίχους και ταμπέλες ξέρετε, να δώσετε 2,5 ευρώ για το πάσο δεν ξέρετε! Αγωνιστές της πλάκας και της σπαρίλας μπράβο σας, γκρεμίσατε την αιμοβόρα καπιταλιστική μηχανή που μας πίνει το αίμα με τις βλακείες σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος8/10/11 19:13

    To provlima file me to paso den einai ta 2.5 euro

    Gia na to pareis prepei na dwseis ta stoixeia sou kai tin fotografia sou ston germano, mia idiotiki etairia, kai na ypograpseis oti dexese ton nomo plaisio

    Diladi to kratos se apeilei me tin sterisi tis ekptosis tou pasou an exeis antitheti apopsi apo ta 300 atoma pou kanoun koumanto se oli tin ellada, i mipos ta 5 atoma pou dinoun grammi se autous tous 300? kata ta alla olous tous peiraxe pou 200 atoma kleisan ena tei me merikes xiliades pou oute to dikaioma psifou den prospathisan na askisoun

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος8/10/11 19:34

    egw sumfwnw p to klisane t tei!k na t krathcoun klicto k akma perissoterec merec!mpravo stous drasthrious p exun t kotsia k t eklisan..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος8/10/11 19:48

    Ρε συ 7.13 είπαμε καραμέλα αλλά όχι και έτσι ? Δλδ πρέπει να υπογράψεις για να δεχθείς ένα νόμο του κράτους ? Τη είναι αυτά είστε και μεγάλα παιδιά μην παραμυθιάζεστε έτσι ... Ο Νόμος είναι νόμος από τη στιγμή που ψηφιστεί και μετά ισχύει για όλους τους πολίτες του κράτους δεν χρειάζεται καμιά υπογραφή ... Ήθελα να ήξερα ποιοι σας τα λένε όλα αυτά ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος8/10/11 19:48

    ametoxoi eiste oloi eseis pou katheste spitaki sas kai den stirizete tin katalipsi tou tei oute tis kinitopoiiseis...edw twra pou den exoume mathimata den eida kamia mazikotita stin poreia....POTE THA EXEI MAZIKOTITA otan tha arxisoume ta mathimata kai ta ergastiria???DEN TO NOMIZW...Twra einai i wra na vgoume stous droumous na akoustoume...KSIPNATE REEEEEE....meletiste ligo to nomo plaisio na deite ti theloun na mas perasoun me to etsi thelw...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος8/10/11 19:57

    να ανοίξει το ΤΕΙ ΛΑΡΙΣΑΣ από παράνομη κατάληψη του από παρείσακτα εξωγενή και εσωγενή στοιχεία σύμφωνα με το άρθρο 330 του ΠΚ και του άρθρου 281 του ΑΚ οπου η παράνομη βία διώκεται αυτεπάγγελτα.
    Το πλημμέλημα τούτο συνίσταται στον εξαναγκασμό ενός άλλου, να πράξει ή να παραλείψει ή να ανεχθεί κατιτί, που δεν υποχρεούται, με τη χρησιμοποίηση σωματικής βίας ή απειλής είτε σωματικής βίας είτε άλλης παράνομης πράξης ή παράλειψης.Είναι δε παράνομη η απειλούμενη πράξη ή παράλειψη, όταν είναι αντίθετη με έναν απαγορευτικό ή επιτακτικό κανόνα δικαίου, οποιυδήποτε κλάδου, γραπτού ή ρυθμικού.
    "'Οποιος χρησιμοποιώντας σωματική βία ή απειλή σωματικής βίας ή άλλης παράνομης πράξης ή παράλειψης έξαναγκάσει άλλον σε πράξη, παράλειψη ή ανοχή για τις οποίες ο παθών δεν έχει υποχρέωση τιμωρείται με φυλάκιση μέχρι δύο ετών, ανεξάρτητα αν το απειλούμενο κακό στρέφεται εναντίον εκείνου που απειλείται ή κάποιου από τους οικείους του."
    Σύμφωνα με άρθρο 330 του ΠΚ, για την παράνομη βία, με φυλάκιση μέχρι δύο χρόνια τιμωρείται όποιος χρησιμοποιώντας σωματική βία ή απειλή σωματικής βίας ή άλλης παράνομης πράξης ή παράλειψης, εξαναγκάζει κάποιον άλλον, να πράξει ή να παραλείψει ή να ανεχθεί κατιτί, για τα οποία δεν υπάρχει υποχρέωση του παθόντος και ανεξάρτητα από το αν το κακό που απειλείται στρέφεται εναντίον αυτού που απειλείται ή κάποιου από τους οικείους του. Το πλημμέλημα τούτο συνίσταται στον εξαναγκασμό ενός άλλου, να πράξει ή να παραλείψει ή να ανεχθεί κατιτί, που δεν υποχρεούται, με τη χρησιμοποίηση σωματικής βίας ή απειλής είτε σωματικής βίας είτε άλλης παράνομης πράξης ή παράλειψης.Είναι δε παράνομη η απειλούμενη πράξη ή παράλειψη, όταν είναι αντίθετη με έναν απαγορευτικό ή επιτακτικό κανόνα δικαίου, οποιυδήποτε κλάδου, γραπτού ή ρυθμικού. Ακόμα και στην περίπτωση που ο δράστης έχει δικαίωμα να τελέσει το κακό που απειλεί, παράνομη θεωρείται η απειλή, όταν στην συγκεκριμένη περίπτωση αποτελεί κατάχρηση δικαιώματος, κατά το άρθρο 281 του ΑΚ. Ο δράστης πρέπει να ξέρει, πως η απειλούμενη πράξη ή παράλειψη είναι παράνομη και να θέλει έτσι να εξαναγκάσει τον άλλο, να πράξει ή να παραλείψει ή νύ ανεχθεί κάτι που δεν υποχρεούται. Και ενδεχομένως δόλος είναι αρκετός. Αν η σωματική βία ή απειλή ασκήθηκαν, αλλά δεν πραγματοποιήθηκε ο εξαναγκασμός, υπάρχει απόπειρα (ΑΠ 1334/1987 ΠοινΧρ ΛΗύ 100, ΑΠ 1201/1986 ΠοινΧρ ΛΣΤ 1023, ΑΠ 1347/1984 ΠοινΧρ ΛΕύ 358, ΑΠ 1577/1981 ΠοινΧρ ΛΒ 677).
    Προστατεύεται το δικαίωμα του ατόμου να αποφασίζει και να ενεργεί κατ΄ ελευθέρα βούληση. Δεν απαιτείται δικαιοπρακτική ικανότητα του παθόντος αρκει να αισθάνεται το αποτέλεσμα της βίας κ.λ.π..Τα μέσα για τη τέλεση του εγκλήματος της παράνομης βίας αναφέρονται περιοριστικά. Είναι υπαλλακτικώς μικτό έγκλημα, δηλαδη μπορεί να τελεσθεί είτε δια βίας είτε δια απειλών είτε και με τα δύο αυτά μέσα. Παράνομη είναι η πράξη ή παράλειψη, όταν δεν υφίσταται υποχρέωση νομική ή ηθική. Απαιτείται δόλος έστω και ενδεχόμενος. Η παράνομη βία διώκεται αυτεπάγγελτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος8/10/11 20:00

    emeis ta megala paidia mallon eimaste kalitera enimerwmenoi apo kapoioys ""allous"".O nomos plaisio exei psifistei alla den exei efarmostei...einai akomi sta xartia!!!kai afto tha eprepe na to kserete...gia ayto to logo ginontai oi katalipseis kai oles oi kinitopiiseis gia na min efarmosti!ante gt me kourasate me tis vlakeies sas...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος8/10/11 20:05

    κοιτα μεγαλε δεν μπορεις να ζητας καταργηση νομου οταν ο ιδιος σου εισαι παρανομος υπαρχουν τα νομιμα μεσα για να γινει αυτο..δεν πληρωνει η φτωχη μανα του παιδιου που δεν μπηκε στο ΤΕΙ για να το κλεινεις εσυ και οποιος γουσταρει ο νομος πλαισιο ειναι ο καλυτερος διατυπομενος νομος στην ιστορια της ελλαδος. τι το θες το ασυλο για να κανεις την πρεζα σου για να κλεβεις τις αδυναμες κοπελες ποιος σου ειπε οτι για να εκφρασεις την αποψη σου θελεις ασυλο το ασυλο το θες μονο για να στεγασεις την επιβολη της αποψης σου οποιος εχει θαρρος την αποψης του την εκφραζει οπουδηποτε και οπωσδηποτε.πουθενα μα πουθενα οταν υπογραφεις το πασο δεν υπογραφεις τον νομο πλαισιο απλα υπογραφεις τον νομο περι μεταφορων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος8/10/11 20:07

    ΔΕΝ ΘΑ ΖΉΣΟΥΜΕ ΆΛΛΟ ΣΑΝ ΔΟΎΛΟΙ
    ΌΧΙ ΣΤΟΝ ΝΌΜΟ ΠΛΑΊΣΙΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος8/10/11 20:08

    παιδια οι ανθρωποι που κανουν καταληψη γραφουν και εκφραζοντε με greekglish καταλαβενετε το επιπεδο αυτων των ατομων αραγε ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος8/10/11 20:14

    20:08 και μόνο από αυτό που έγραψες καταλαβαίνουμε το δικό σου επίπεδο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος8/10/11 20:15

    μονο ενας ανοητος που σκεφτεται και γραφει σε greekglish μπορει να να καταλαβει οτι αποδεχεσαι τον νομο πλαισιο ενος υπουργειου οταν αποδεχεσαι τον νομο περι μεταφορων με το ηλεκτρονικο πασο υμαρτον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος8/10/11 20:19

    8/10/11 20:14 ενω εσυ παραδιδεις μαθηματα επιπεδου αλωνιζοντας δημοσεις περιουσιες και εγω που αγωνιστηκα ιδρωσα εκλαψα διαβασα και απεκτησα το δικαιωμα να τροω στην λεσχη του ΤΕΙ μου βαζεις στο ιδιο δικαιωμα να τροω στην λεσχη με καποιον εξωγενη τυπο που δεν περασε στο ΤΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος8/10/11 20:21

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος8/10/11 20:24

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμος8/10/11 20:24

    η γνωμη μου ειναι να καλεσουμε την αστυνομια την δευτερα για τον νομο 330 του ποινικου κωδικα δεν χρειαζετε κατ εγγλιση αδικημα δηλαδη δεν πληρονουμε παραβολο μυνησης παρα μονο δινουμε καταθεση οτι μας ασκειτε παρανομη βια να αποδεχτουμε την καταληψη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμος8/10/11 20:28

    20:19 esi eisai ektos thematos mou fenete.ma ekanes tosa polla!idrwses eklapses diavases.aporw ola ayta mono esy ta exeis kanei!eisai ligo ligoooooo ipervolikos!a!kai na min ksexasw agwnistikes kiolas mesa se ola ta ipoloipa.ase mas re file!gia gelia eisai

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος8/10/11 20:30

    8/10/11 20:28 δεν απανταω σε ανθρωπους που σκεφτοντε greeglika

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ανώνυμος8/10/11 20:36

    8/10/11 20:28 ενω εσυ ρε μεγαλε που εισαι εντος θεματος αλλα εκτος πραγματικοτητας τα 10 ατομα τα εκανες 10.000 λαο θαλασσα η λαρισα εχθες εγω που περασα νομιζα κανουν πορια για τις αποκριες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανώνυμος8/10/11 20:41

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ανώνυμος8/10/11 20:43

    Δίκιο έχεις φίλε 8,36 και εγώ που πέρασα όλο κάτι περίεργους είδα και καμιά κλασική φάτσα από το τει που να τον ξέρω από μαθήματα η από το διάδρομο- κυλικείο ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ανώνυμος8/10/11 20:45

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ανώνυμος8/10/11 20:52

    Gia iremiste re paidia.metaksi sas tsakoneste kai vrizeste.einai apla ta pragmata opios theli anixto to tei tin pempti paei kai psifizi.to idio isxiei kai gia tous fitites pou to theloun klisto.Kapioi logiko einai na to theloun anixto giati telionoun alla kai oi aloi fitites theloun ta dikaiomata tous.egw eimai sto deyetero etos eimai yper tis katalipsis alla mexri ena sosto orio.kai otan m to kalo ftasw sto ptixio, tote antistixa oi neoi fitites tha kanoun katalipsi kai tha einai provlima gia emena.Tipota den einai etsi opos ta theloume s autin tin zwh kai genika s aytin tin xora.G ayto xalaroste kai ta pragmata tha paroun to dromo tous. MIN TSAKONESTE GIATI OLOI FITITES IMASTE STO IDIO SINOLO ANIKOUME, TA IDIA DIKAIOMATA EXOUME!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ανώνυμος8/10/11 20:54

    η γνωμη ειναι μια και μοναδικη την δευτερα ολοι εξω απο το ΤΕΙ να καλεσουμε την αστυνομια για παρανομη επιβολη αποδοχης καταληψης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ανώνυμος8/10/11 20:58

    20:52 simfwnw apolita

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ανώνυμος8/10/11 21:32

    8,52 Συμφωνώ ότι έχουμε τα ίδια δικαιώματα το θέμα είναι όταν κάποιοι λίγοι μας τα στερούν τη γίνετε ... Γιατί το να είσαι υπέρ της κατάληψης δεν είναι δικαίωμα ενώ το να θέλεις ανοιχτό το ΤΕΙ για να κάνεις μάθημα και να μην χάσεις το εξάμηνο είναι...Οπότε για σκέψου ποιοι είναι αυτοί οι οποίοι καταπατούν τα δικαιώματα άλλων ...Απλά τα πράγματα θέλεις να αγωνιστούμε κάνεις μία απόχη και βλέπεις ποιοι πραγματικά σε ακολουθούν αλλιώς φτάνουμε στο χθεσινό σημείο όπου μαζεύτηκαν άτομα απ΄όλες τις σχολές της Λάρισας και ήταν καμιά 50-60 άτομα ... Έτσι πλέον είναι ξεκάθαρο ότι δεν υπάρχει ούτε ηθική νομιμοποίηση της κατάληψης ... Γίνετε με το έτσι θέλω για να χαβαλεδιάσουν κάποιοι ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ανώνυμος8/10/11 21:55

    8/10/11 21:32 φυσικα να κλεινεις ενα δημοσιο κτηριο που χτιστηκε με αιμα χωρις να ρωτας αυτους που το δωσαν αυτο το αιμα αμα θελουν να το κλεισεις το να θελεις να βιασεις ειναι ενα δικαιωμα το να θελεις να σκοτωσεις ειναι και αυτο ενα δικαιωμα εμ εμ το να θελεις να κατουρας στις καφετεριες ενω οι αλλοι πινουν καφε ειναι ενα επισης ενα δικαιωμα και λοιπα και λοιπα ποσο δικιο εχεις ολα ειναι ενα δικαιωμα και ερχετε ο νομος τωρα ακου να δεις και σου λεει αν τα κανεις ολα αυτα εισαι παρανομος ακου να δεις ρε φιλε δημοκρατια σου λεει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ανώνυμος9/10/11 00:58

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Λίγο πιο κόσμια να εκφράζεστε.

    Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ανώνυμος9/10/11 02:14

    i dap eipe oti tin deftera tha ginei geniki synelefsi gia na anoiksei to tei.isxyei?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ανώνυμος9/10/11 09:22

    παιδια και μονο αν κοιταξετε τις φατσες αυτων που κλεινουν το ΤΕΙ θα καταλαβετε ποσο τσογλανια ειναι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Marialena Agg.9/10/11 10:40

    Συνάδελφε 8/10/2011 20:05 : λες ότι να 'ναι...επισυνάπτω το αντίστοιχο λινκ από όρους και προϋποθέσεις που πρέπει να συμφωνείς με το νέο νόμο για να πάρεις πάσο :
    http://paso.minedu.gov.gr/InfoMaterial
    και για όσους δεν έχουν ιδέα ποιος είναι ο νόμος και τι λέει (δημοσιευμένος στη Εφημερίδα της Κυβερνήσεως με ημερομηνία 6/10/2011):
    https://docs.google.com/viewer?a=v&pid=explorer&chrome=true&srcid=0B5Jm_PFlatUiZDU5OWZiYTktMzM4Ni00NTJhLWE1ZmMtNTE4NGJlOWQxOGE3&hl=en_US

    Υ.Γ. Διαβάστε και μετά ξεστομίστε της πατάτες που λέτε...Το ΤΕΙ ΚΛΕΙΣΤΌ...να υποβιβάζετε τους εαυτούς σας κάθε χρόνο στις φοιτητικές εκλογές δε σας ενοχλεί διόλου, το να διεκδικήσετε και τίποτα που σας αφορά να πάει στο δ@@@@λο...Δεν πάτε καλά συνάδελφοι σας έχει στρίψει τελείως....Ντροπή σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Marialena Agg.9/10/11 10:43

    Διορθώνω όχι 6/10/2011 όπως έγραψα παραπάνω αλλά 6/09/2011

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ανώνυμος9/10/11 10:57

    9/10/11 10:40 εισαι αστειος δεν εννοει ολο τον νομο ρε διανοια εννοει την παραγραφο των μεταφορων που υπαγεται στο πασο σε αυτον τον νομο πλαισιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ανώνυμος9/10/11 11:02

    εγω συμφωνω απολυτα με τον καινουριο νομο και θελω το πασο μου με αυτον τον νομο γουσταρω πολυ να με πεταξουν εξω απο το ΤΕΙ αν δοσω τρεις φορες και κοπω δεν γουσταρω να κανω πανω απο 6 χρονια φοιτητης γουσταρω εξωγενη προεδρους και πρυτανεις δεν γουσταρω ασυλο γουσταρω να γινοντε περιπολειες αστυνομικων μεσα στο ΤΕΙ και σε καθε πανεπηστημιο και στην τελικη ΕΣΥ ΚΑΙ 10 ΤΣΟΓΛΑΝΙΑ ΘΑ ΑΠΟΦΑΣΗΖΕΤΕ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ανώνυμος9/10/11 11:15

    9/10/11 11:02 μονο η νομοθετικη εξουσια μπορει να αποφασιζει καθως ειναι εκλεγμενη απο το κρατος για αυτο και εχει λαικη νομιμη εντολη να το κανει εφοσον προαναγγιλει οτι θα το κανει και δικαιωματικα ψηφιστει για να το κανει ολα τα αλλα ειναι κουραφεξαλα απο που και ως που ενας 18 χρονος θα αποφασισει τι ειναι σωστο και τι οχι νομιζει οτι εχετε ακουμπισει και ξεπερασει το διαγαλαξιακο οριο γελιοτητας που σας διεπει καθως πιστευετε οτι μπορειτε να κοβετε και να ραβετε δημοσια ιδρυματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Marialena Agg.9/10/11 11:27

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Marialena Agg.9/10/11 11:35

    η εκλεγμένη από το κράτος κυβέρνηση δεν είναι από μένα εκλεγμένη οπότε δεν ακολουθώ σαν το πρόβατο όπως οι περισσότεροι των συναδέλφων μου..και διεκδικώ το δικαίωμα μου σε μια δημοσιά και δωρεάν παιδεία που στόχο έχει να βγάλει άξιους και ουσιαστικά μορφωμένους πολίτες στη κοινωνία...και όχι ημιμαθείς ανθρώπους-προϊόντα χωρίς καμία βούληση..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ανώνυμος9/10/11 11:37

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ανώνυμος9/10/11 11:40

    9/10/11 11:35 εχουμε ημιμαθη γνωση και πτυχια καθως τσογλανια σαν και εσενα κλεινουν το ΤΕΙ και δεν μας αφηνουν χρονο και χωρο να κανουμε ανωτερα τα πτυχια μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Marialena Agg.9/10/11 11:45

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Ανώνυμος9/10/11 11:46

    9/10/11 11:35 και εγω δεν ψηφησα καταληψη οποτε θελω να κανω μαθημα αντιλαβου ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ανώνυμος9/10/11 11:47

    καλα ενταξη και εμενα με λενε Ναπολεοντα Βοναπαρτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Marialena Agg.9/10/11 11:53

    ΛΑΘΟΣ (ΤΕΡΑΣΤΊΩΝ ΔΙΑΣΤΆΣΕΩΝ): Η ημιμάθεια είναι εξολοκλήρου θέμα παιδείας που διδάσκεσαι αρχικά από το σπίτι σου, εν συνεχεία στο 12άχρονο σχολείο σου και έπειτα στο εκπαιδευτικό σου ίδρυμα ΑΕΙ ή ΤΕΙ ή ΙΕΚ... Η ημιμάθεια αυτή σε κυνηγάει πολύ περισσότερο όταν δεν κάνεις τίποτα απολύτως και από το σπίτι σου σχολιάζεις και κρίνεις σαν κακομαθημένο και όχι σαν ακαδημαϊκός πολίτης που θεωρητικά ας πούμε ότι είσαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Ανώνυμος9/10/11 11:55

    εσενα κυνηγαει η ημιμαθεια καθως μονο για αυτο κανεις λογο εγω αισθανομαι οκ και με το ημιμαθης πτυχιο που περναω εσυ τι ζορι τραβας αυτο εχουμε αυτο δινουμε αν δεν γουσταρεις ημιμαθης πτυχιο να φυγεις κυρα μου να πας αλλου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Marialena Agg.9/10/11 11:58

    και όχι δεν σε αντιλαβού βαρύμαγκα...ααα αλήθεια τί ξέρεις για τον Ναπολέοντα Βοναπάρτη, πέρα από τη μάχη στο Βατερλό? τα copy-paste από ότι βρεις στο διαδίκτυο δεν είναι η επιθυμητή απάντηση αγαπητέ ημιμαθή συνάδελφε...στο σχολείο σου τι σου μάθανε? κάνα βιβλίο σπίτι σου έχεις να διαβάσεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Ανώνυμος9/10/11 12:02

    9/10/11 11:58 εγω θελω ημιμαθη πτυχιο ποιο ειναι το προβλιμα σου αν δεν σου αρεσει να φυγεις να πας αλλου και να παρεις ανωτερο πτυχιο εμ το παιρνεις τσαμπα εμ το θες και ανωτερο απο το University of Cambridge ευτυχως υπαρχει το ιντερνετ και αμα μπεις θα καταλαβεις οτι πουθενα στον γαλαξια δεν υπαρχει τσαμπα πανεπηστημιο παρα μονο στην ελλαδα προβατο ε προβατο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Marialena Agg.9/10/11 12:03

    καλά μόνο έτσι μπορείς να απαντήσεις,αυτό το επίπεδο έχεις κατακτήσει στη γνώση σου... στρίμωγμα,ε? άντε σε αφήνω στη μιζέρια σου γιατί έχω να ασχοληθώ και με καλύτερα πράγματα... ΣΗΜΕΊΩΣΗ: δεν υπάρχουν καλύτερα και χειρότερα ιδρύματα στη χώρα όλα το ίδιο άθλια είναι...έχω πτυχία και από ΑΕΙ και από ΙΕΚ και τώρα παλεύουμε και του ΤΕΙ...ναι ναι κάνω συλλογή...εσύ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Ανώνυμος9/10/11 12:05

    9/10/11 12:03 ρε αι απο προβατακι απο ΑΕΙ δεν μπορεις να πας ΤΕΙ ζωακι ε ζωακι εγω σε κοβω μαθητρια γυμνασιου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Marialena Agg.9/10/11 12:09

    πρόβατο, ε...ΜΠΕΕΕΕΕΕΕ ΜΠΕΕΕΕΕΕ.... "έξυπνε άνθρωπε και ανώτερο ον της πλάσης" μη με κουρέψεις το βαρυ χειμώνα γιατί αν το πουλοβεράκι σου είναι από δικό μου μαλλί φτιαγμένο ,θα πάθεις καμιά αλλεργία...ΜΠΕΕΕΕ ΜΠΕΕΕΕ....και της ΒΕΝΕΤΤΟΝ το καινούργιο σου πουλοβεράκι από προβατο είναι φτιαγμένο.....ΤΟ 'ξερες?...ΜΠΕΕΕ ΜΠΕΕΕΕΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Ανώνυμος9/10/11 12:11

    9/10/11 12:09 τα ναρκωτικα εχουν κλισει σπιτια,,κοιτα περνε με μετρο η χρηση δεν κανει κακο αλλα η καταχρηση και μαλλον κανεις καταχρηση καλα ολα μαζι τα παιρνεις ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Marialena Agg.9/10/11 12:12

    από ΑΕΙ με ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ συνάδελφε βρεφονηπιακού σταθμού?
    κοσομίν όμακ για χαλάουα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Ανώνυμος9/10/11 12:15

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Marialena Agg.9/10/11 12:16

    Καλό μου BLOG συγγνώμη αλλά πρέπει: Συνάδελφε Ανώνυμε 9/10/2011 12:11 είσαι τελειωμένος πανύβλακας... (δεν έχω θέμα να καταργηθεί αυτό το σχόλιο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Ανώνυμος9/10/11 12:17

    δεν απαντω σε κατοικιδια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Marialena Agg.9/10/11 12:19

    από ΑΕΙ με κατατακτήριες μπορείς να πας σε ΤΕΙ...μπορείς να το επιβεβαιώσεις ότι γίνεται...κατάλαβες τώρα γιατί γίνεται λόγος περί ΗΜΙΜΑΘΕΙΑΣ....?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Ανώνυμος9/10/11 12:20

    ρε οργιο δεν μπορεις να πας απο το ανωτερο στο κατωτερο πες κατι αλλο πιο αληθοφανες να σε πιστεψουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Marialena Agg.9/10/11 12:21

    ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ να απαντήσεις γιατί αυτό ήταν ότι μπορούσες να δώσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Ανώνυμος9/10/11 12:23

    τα ναρκωτικα που σου δινουν μην τα παιρνεις ολα μαζι μα καλα δεν καταλαβαινεις οτι λες ασυναρτισιες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Marialena Agg.9/10/11 12:24

    ΓΙΝΕΤΑΙ........http://www.kesyp-thessaly.gr/index.php/mathites/49-aeitei/195-20091101kataktiries

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Marialena Agg.9/10/11 12:26

    Πείστηκες? άντε παραδέξου το οτι δεν ειχες για άλλη μια φορά ιδέα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Ανώνυμος9/10/11 12:26

    βρε οργιο ξερεις ελληνικα λεει μεσα πως ο πτυχιουχος ΤΕΙ δινει κατατακτηριες για ΑΕΙ και ο πτυχιουχος ΑΕΙ για αλλη σχολη ΑΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Marialena Agg.9/10/11 12:41

    μάλλον κάνεις λάθος φίλε...βρες τους συναδέλφους μας που έχουν πτυχίο από Ιστορικό , Μαθηματικό, κτλ που κυκλοφορούν ανάμεσα μας στο τει της Λάρισας καθώς και στα παραρτήματα του ΤΕΙ στην Καρδίτσα και τα Τρίκαλα...σου έχω αποδείξει επίσης ότι από ελληνικά γνωρίζω καλύτερα από σένα στην όλη διάρκεια αυτής της συζήτησης...επίσης ψάξε εσύ τί είναι οι ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ και πες μας....Βοναπάρτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Ανώνυμος9/10/11 12:43

    ακριβως αυτοι του ΑΕΙ κυκλοφορουν αναμεσα μας ειναι γνωστοι ως μπαχαλακηδες ψηφηζουν στην ψηφοφοριρες για καταληψεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Marialena Agg.9/10/11 12:44

    Οι απόφοιτοι των Ιδρυμάτων της Ανώτατης Εκπαίδευσης έχουν τη δυνατότητα να συνεχίσουν τις σπουδές τους σε άλλο Ίδρυμα (Πανεπιστήμιο ή ΤΕΙ) εφόσον το επιθυμούν συμμετέχοντας σε κατατακτήριες εξετάσεις. Οι αιτήσεις γίνονται κάθε χρόνο στο Τμήμα ενδιαφέροντος των υποψηφίων από 1 έως και 15 Νοεμβρίου. Με απόφαση της Γενικής Συνέλευσης του κάθε Τμήματος καθορίζονται οι προϋποθέσεις επιλογής των υποψηφίων μέσω κατατακτηρίων εξετάσεων....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Marialena Agg.9/10/11 12:47

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Ανώνυμος9/10/11 12:48

    αυτο που εγραψες το εβγαλες απο το μυαλο σου γιατι πουθενα δεν το γραφει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Ανώνυμος9/10/11 12:51

    Φυσικά κ γίνεται από ΑΕΙ να μπεις σε ΤΕΙ ρε καθυστερημένε. Επιμένεις κιόλας αν είναι δυνατόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Giannis Bo9/10/11 12:53

    i kopela parapanw ehei dikio kai egw katataktirios eimai. files den sumfwnw me tin katalipsi gia dikous mou logous alla ta peri katataktiriwn ishuoun kai egw apo AEI eimai kai twra spoudazw sto TEI.alloi epilegoun na kanoun metaptuhiako kai alloi mesw twn katataktiriwn sunehizoun se mia alli sholi AEI i TEI..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Ανώνυμος9/10/11 12:54

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Marialena Agg.9/10/11 12:56

    Άντε επιτέλους να και κάποιος!! Μας έσκασες πια...τώρα το έμαθες και αυτό...πείστηκες λοιπόν τουλάχιστον γι' άυτό?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Marialena Agg.9/10/11 12:57

    η έτοιμη και η εύκολη απάντηση...σε λυπάμαι κακομοίρη μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Ανώνυμος9/10/11 12:58

    Τουλάχιστον εμείς ξέρουμε και στοιχειώδη ορθογραφία, κύριε <>

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Ανώνυμος9/10/11 12:59

    δεν ισχυει γιατι ρωτησα στο υπουργειο πρην πολυ καιρο αλλα μονο απο το καττερο πας στο ανωτερο εκτος αν αποκρυψεις οτι τελειωσες για αυτο και σου περνουν το πτυχιο και στο δεινουν οταν τελειωσεις ακομα και στο ΤΕΙ να μπεικατε ΑΠΟ ΑΕΙ ? Ο ΧΡΗΣΤΟΣ.. ΔΗΛΑΔΗ θα τελειοσω ιατρικη και θα παω νοσηλευτικη στο ΤΕΙ ακομα και ετσι να ειναι ειστε επιηκος ανοητοι χαχαχαχα ελεος τι αλλο θα ακουσω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Giannis Bo9/10/11 13:00

    opa re filos ti vrizeis? me poio dikaiwma? den eimai uper tis katalupsis alla ti vrizeis kai tous perneis olous abariza? den einai ilithios opoios apo AEI pigainei se TEI apla ta TEI ehoun tin praktiki se orismena antikeimena kai auto einai olo...o hazos eisai esu profanws

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Ανώνυμος9/10/11 13:01

    9/10/11 12:58 εννωεις οτι ξερεις απο ορθογραφικο ελεγχο μεσα στο word του office προφανως ειστε τα αφεντικα εκεινου του θηληκου κατοικιδιου που ορματε τσουρμο τσουρμο οταν καποιος ομοιος σας ειναι μονος του γνωστοι και ως μπαχαλακηδες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Ανώνυμος9/10/11 13:01

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Ανώνυμος9/10/11 13:02

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Ανώνυμος9/10/11 13:04

    Ginetai kai se kanena upourgeio den pires prin apo polu kairo...eimai edw idi 2 hronia perasmenos apo katataktiries sugekrimena ISTORIKO ARHAIOLOGIKO....kai eimai 30 hronwn...ti na mas peis..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Ανώνυμος9/10/11 13:06

    αντε ρε ξεφτυλα 30 χρονων και ακομα σου πληρωνει η μαμα σου τα φοιτητικα σου εξοδα ρομπα ξεκουμποτη αντε πανε βγαλε μεροκαματο ρε ακαματη κυφινα τι περιμενεις απο μπαχαλακηδες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Σακίνα.9/10/11 13:08

    ποιο κατοικίδιο και ποιά αφεντικά? για εσένα μιλάς και τα οννεδίτικα-δαπίτικα-πασπίτικα στελέχη σου μιλάς?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Ανώνυμος9/10/11 13:10

    εσυ τι εισαι η φιλη του κατοικιδιου τυπου προβατου του γενους μπαχαλακηδων ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Σακίνα.9/10/11 13:16

    όχι είμαι φοιτήτρια του ΣΤΕΞ (Σχεδιασμού και Τεχνολογίας Ξύλου και Επίπλου του παρατήματος του ΤΕΙ ΛΑΡΙΣΑΣ στην Καρδίτσα υπάγομαι στη ΣΤΕΦ δηλαδή)αν θες έλα να με βρεις ...τίποτα άλλο? Άσε τα νταηλίκια σου για αλλού...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Ανώνυμος9/10/11 13:20

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Ανώνυμος9/10/11 13:26

    γιατί της Λάρισας τι είναι φίλτατε παράρτημα ΤΕΙ Αθήνας ή μήπως παράρτημα τυροκομείου? τοπικιστικό το θέμα σου δηλαδή? άντε τράβα να μάθεις και τίποτα αξιόλογο για τη ζωή σου αδαή? που δεν ήξερες ούτε τι είναι κατατακτήριες..χα χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Ανώνυμος9/10/11 13:30

    Τα ΤΕΙ του κολου ητοι ΤΕΙ κολοπετινιτσας ειναι ΤΕΙ που χτηστηκαν προκειμενου να στεγασουν το πσωνιο καποιον αδαων σαν και εσενα οτι και καλα ειμαι φοιτητης χτιστηκαν για να αναπτυξουν οικονομικα την περιοχη και μονο. Περαν τουτο οσι περνανε σε αυτα περνανε ειτε με μοναδα ειτε με -1 οι ιδιοι αυτοι ανθρωποι συμμετεχουν σε μπαχαλακισμο των ΤΕΙ και ΑΕΙ γιατι δεν εχουν τιποτα καλυτερο να κανουν κανενας σοβαρος ανθρωπος που περασε σε αξιολογο ΤΕΙ με μεγαλο βαθμο δεν θα εκανε ζημια στο ιδιο του το κτηριο που στεγαζει την επιστημη του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Σακίνα.9/10/11 13:34

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Παιδιά μην κάνετε εδώ μέσα Chat... !Δεν είναι χώρος για chat αλλά για σχόλια. Δεν είναι ωραίο κάποιος να θέλει να δει τα σχόλια του θέματος και να βλέπει 2 άτομα να τσακώνονται. Και τέλος , όσα σχόλια έχουν υβριστικό χαρακτήρα θα σβήνονται. Υπάρχουν κάποιοι όροι στα σχόλια...
    http://www.teilarblog.gr/p/blog-page_12.html#.Thtv_ZCzH2Q
    Διαβάστε τους.
    Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Ανώνυμος9/10/11 13:37

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Ανώνυμος9/10/11 13:41

    Αγαπητέ πέρασα 4η στη σχολή μου και την είχα βάλει ως μοναδική μου επιλογή στο μηχανογραφικό μου, αλλά δεν είναι εκεί το θέμα..το θέμα είναι ότι είσαι κορεσμένος.. "σκατοδαπίτη" έχεις μπερδέψει τα πάντα σ' αυτό σου το κεφάλι ...συνεχίζεις να είσαι και να λες ότι να 'ναι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Ανώνυμος9/10/11 13:47

    loipon stamata re anwnume pou olous kai ola ta vrizeis...auto einai i lusi pou proteineis esu anti tis katalipsis? oute egw eimai me tin katalipsi alla esu to xekatiniases to thema me eheis ftasei sto simeio na thelw kai gw na sunehistei i katalipsi me auta pou grafeis...pas kala? to heis katevasei to epipedo oso den paei...oso den thelw tis katalipseis allo toso de goustarw kai tupous san esena na tous ehw sumfoitites mou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Ανώνυμος9/10/11 13:50

    Eleos den sas mporw allo...Opoios thelei anoixtei sxoli(opws egw)na erthei tin pempti sti geniki sineleusi kai na psifisei kata!Toso dyskolo sas einai!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Ανώνυμος9/10/11 13:51

    ποια λεξη σε πειραξε το μεροκαματο;

    η λυση ειναι μια και μοναδικη την δευτερα ολοι εξω απο το ΤΕΙ να καλεσουμε την αστυνομια για παρανομη επιβολη αποδοχης καταληψης συμφωνα με το αρθρο 330 πκ και 281 του αστικου κωδικα ητοι

    να ανοίξει το ΤΕΙ ΛΑΡΙΣΑΣ από παράνομη κατάληψη του από παρείσακτα εξωγενή και εσωγενή στοιχεία σύμφωνα με το άρθρο 330 του ΠΚ και του άρθρου 281 του ΑΚ οπου η παράνομη βία διώκεται αυτεπάγγελτα.
    Το πλημμέλημα τούτο συνίσταται στον εξαναγκασμό ενός άλλου, να πράξει ή να παραλείψει ή να ανεχθεί κατιτί, που δεν υποχρεούται, με τη χρησιμοποίηση σωματικής βίας ή απειλής είτε σωματικής βίας είτε άλλης παράνομης πράξης ή παράλειψης.Είναι δε παράνομη η απειλούμενη πράξη ή παράλειψη, όταν είναι αντίθετη με έναν απαγορευτικό ή επιτακτικό κανόνα δικαίου, οποιυδήποτε κλάδου, γραπτού ή ρυθμικού.
    "'Οποιος χρησιμοποιώντας σωματική βία ή απειλή σωματικής βίας ή άλλης παράνομης πράξης ή παράλειψης έξαναγκάσει άλλον σε πράξη, παράλειψη ή ανοχή για τις οποίες ο παθών δεν έχει υποχρέωση τιμωρείται με φυλάκιση μέχρι δύο ετών, ανεξάρτητα αν το απειλούμενο κακό στρέφεται εναντίον εκείνου που απειλείται ή κάποιου από τους οικείους του."
    Σύμφωνα με άρθρο 330 του ΠΚ, για την παράνομη βία, με φυλάκιση μέχρι δύο χρόνια τιμωρείται όποιος χρησιμοποιώντας σωματική βία ή απειλή σωματικής βίας ή άλλης παράνομης πράξης ή παράλειψης, εξαναγκάζει κάποιον άλλον, να πράξει ή να παραλείψει ή να ανεχθεί κατιτί, για τα οποία δεν υπάρχει υποχρέωση του παθόντος και ανεξάρτητα από το αν το κακό που απειλείται στρέφεται εναντίον αυτού που απειλείται ή κάποιου από τους οικείους του. Το πλημμέλημα τούτο συνίσταται στον εξαναγκασμό ενός άλλου, να πράξει ή να παραλείψει ή να ανεχθεί κατιτί, που δεν υποχρεούται, με τη χρησιμοποίηση σωματικής βίας ή απειλής είτε σωματικής βίας είτε άλλης παράνομης πράξης ή παράλειψης.Είναι δε παράνομη η απειλούμενη πράξη ή παράλειψη, όταν είναι αντίθετη με έναν απαγορευτικό ή επιτακτικό κανόνα δικαίου, οποιυδήποτε κλάδου, γραπτού ή ρυθμικού. Ακόμα και στην περίπτωση που ο δράστης έχει δικαίωμα να τελέσει το κακό που απειλεί, παράνομη θεωρείται η απειλή, όταν στην συγκεκριμένη περίπτωση αποτελεί κατάχρηση δικαιώματος, κατά το άρθρο 281 του ΑΚ. Ο δράστης πρέπει να ξέρει, πως η απειλούμενη πράξη ή παράλειψη είναι παράνομη και να θέλει έτσι να εξαναγκάσει τον άλλο, να πράξει ή να παραλείψει ή νύ ανεχθεί κάτι που δεν υποχρεούται. Και ενδεχομένως δόλος είναι αρκετός. Αν η σωματική βία ή απειλή ασκήθηκαν, αλλά δεν πραγματοποιήθηκε ο εξαναγκασμός, υπάρχει απόπειρα (ΑΠ 1334/1987 ΠοινΧρ ΛΗύ 100, ΑΠ 1201/1986 ΠοινΧρ ΛΣΤ 1023, ΑΠ 1347/1984 ΠοινΧρ ΛΕύ 358, ΑΠ 1577/1981 ΠοινΧρ ΛΒ 677).
    Προστατεύεται το δικαίωμα του ατόμου να αποφασίζει και να ενεργεί κατ΄ ελευθέρα βούληση. Δεν απαιτείται δικαιοπρακτική ικανότητα του παθόντος αρκει να αισθάνεται το αποτέλεσμα της βίας κ.λ.π..Τα μέσα για τη τέλεση του εγκλήματος της παράνομης βίας αναφέρονται περιοριστικά. Είναι υπαλλακτικώς μικτό έγκλημα, δηλαδη μπορεί να τελεσθεί είτε δια βίας είτε δια απειλών είτε και με τα δύο αυτά μέσα. Παράνομη είναι η πράξη ή παράλειψη, όταν δεν υφίσταται υποχρέωση νομική ή ηθική. Απαιτείται δόλος έστω και ενδεχόμενος. Η παράνομη βία διώκεται αυτεπάγγελτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Ανώνυμος9/10/11 13:51

    kai telospantwn to tei tis karditsa to tei tis larisas exisou eparhiaka tei einai ti na leei auto? i poiotita twn anthrwpwn sto diko mas to tei toulahiston pou zw kai vlepw einai katwteri tou midenos kai mesa s'autous anikeis kai esu...kai se ena pragma apo auta pou eipe i foititria apo karditsa tha sumfwnisw...pasp dap sas bouhtisame sikwtheite na fugete...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. Ανώνυμος9/10/11 13:55

    file stamata pia pame tin pempti na psifisoume kata...teleiwne pia mas kourazeis olous...bainoume na enimerwthoume kai diavazoume tis vlakeies pou les kai tis suzitiseis pou kaneis prokalontas hwris ousiastiko logo tous upoloipous...eleos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. Ανώνυμος9/10/11 13:56

    δεν μιλαει κανεις για την περιοχη απλα πρην πας καπου εσυ που διαμωρφωνεις αποψη κατα τα αλλα για την κοινωνια θα επρεπε να ξερεις οτι το πτυχιο σου δεν εχει αντικρυσμα και ειναι ΤΕΙ για την οικονομικη αναπτυξη της περιοχης υπαρχει μια σχεση πολιτειας πτυχιου σε αυτην την σχολη σου καθως εσυ δινεις λεφτα στην περιοχη και η πολιτεια πτυχιο ελεος ουτε τα βασικα δεν μπορειτε να καταλαβετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. Ανώνυμος9/10/11 13:57

    9/10/11 13:55 νομιζω οτι δεν εχεις καμια δουλεια να διαβαζεις αυτο το blog καθως δεν αποδεχεσαι τους ορους του διοτι δεν υπαρχει ο ορος που να λεει οτι υπαρχει οριο σε αυτα που θελω να γραψω και ποσο και ποτε ελα αλε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. Giannis Bo9/10/11 13:58

    file vgazw to merokamato mou kai oi goneis den zoun apo tote pou imoun 26 opote mazepse ti glwssa sou..vlaka

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. Ανώνυμος9/10/11 14:00

    9/10/11 13:58 δηλαδη δεν παιρνεις κανενα επιδομα ζεις με τα δικα σου λεφτα και αν σου δωσει η πολιτεια επιδομα θα το δωσεις πισω αυτο εννωεις ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. Ανώνυμος9/10/11 14:03

    proteinw na kleisei to blog afou ehei hasei ti simasia tou kai as ginontai anartiseis anakoinwsewn kai mono hwris dikaiwma sholiasmou...den einai dunaton..Blogger kane kati apenergopoiise tin epilogi na stelnei kapoios to sholio...ehoun hasei tin bala edw....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. Έχετε ΞΕΦΥΓΕΙ από το θέμα. Σας είπα και πριν ΔΕΝ κάνουμε Chat εδώ αλλά εκφράζουμε τις απόψεις μας για το θέμα που έχει αναρτηθεί.
    Αν συνεχιστεί αυτό το chat που κάνετε εδώ και ώρα θα σβήνονται τα μηνύματά σας. Σεβαστείτε και τους άλλους που διαβάζουν τα σχόλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. Ανώνυμος9/10/11 14:04

    ο μονος που πρεπει να φυγει απο εδω εισαι εσυ καθως το blog αναφερει ρητα πως δημιουργηθηκε για καθε αποψη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. Ανώνυμος9/10/11 14:05

    Για κάθε άποψη , όπως το λες , Όχι για να κάνετε όμως Chat. Γιαυτό υπάρχουν πολλές πλατφόρμες ώστε να το κάνετε... !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. Giannis Bo9/10/11 14:06

    ohi den pernw kanena epidoma an eprepe na parw kapoio epidoma tha to eperna opws k opoiosdipote allos...zita kamia sugnwmi toulahiston...upotithetai pws esu kai egw den theloume katalipsi,e? gia gelia eimaste...paidia eseis tis katalipseis kante oti nomizete...kai osoi eiste kata skefteite kai ligo...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. Ανώνυμος9/10/11 14:06

    εγω γουσταρω να το κανω εδω εφοσον δεν παραβαινω ορο του blog

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. Ανώνυμος9/10/11 14:07

    9/10/11 14:06 το αν θελω να κανω καταληψη το εχω αποδειξει και θα το αποδειξω εκει που πρεπει αν πρεπει και οταν καταλαβου ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. Ανώνυμος9/10/11 14:30

    paidia gia kapoion pou mphke 2008e ti isxuei? N+N H N+2XRONIA PLEASE KAPOIOS....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. Ανώνυμος9/10/11 14:39

    ^kata 99% n+n...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. Ανώνυμος11/10/11 18:34

    re alania giati krivete ta prosopa sas?
    ntrepeste gia auto pou eiste?
    fovaste kati????

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ!
Μην χρησιμοποιείτε κεφαλαία και κατά προτίμηση ούτε Greeklish! Επίσης για να μπορείτε να συζητείται πιο εύκολα αποφύγετε την επιλογή Ανώνυμος και κάντε χρήση της επιλογής Όνομα/Διεύθυνση url

Κακόβουλα σχόλια, υβριστικά, spam ή που θίγουν πρόσωπα θα ΚΑΤΑΡΓΟΥΝΤΑΙ χωρίς καμία προειδοποίηση!

Διαβάστε τους όρους χρήσης του blog εδώ

.