13.10.11

Λήξη της κατάληψης ψήφισε η Γενική Συνέλευση- Από αύριο μαθήματα

Μετά από 3 και κάτι ώρες η Γενική Συνέλευση του ΤΕΙ Λάρισας στο μεγάλο αμφιθέατρο ψήφισε με μεγάλο αριθμό φοιτητών (δεν έγινε καταμέτρηση) να σταματήσει η κατάληψη και να συνεχιστούν τα μαθηματα από αύριο καθώς και να γίνει Γενική Συνέλευση το πρώτο δεκαήμερο Νοεμβρίου.



Στη Γενική Συνέλευση συμμετείχε πολύ μεγάλος αριθμός φοιτητών. Διπλάσιος σίγουρα από την προηγούμενη βδομάδα. Σε αυτό παίζει μεγάλο ρόλο και η παρουσία των παρατάξεων της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ και ίσως και της ΠΑΣΠ(γιατί κανείς δεν μπορεί να πει ότι επίσημα συμμετείχε). Από τις 2 παρατάξεις (δεν πέρνουμε όρκο όπως έγραψα για την παρουσία της ΠΑΣΠ), κανένας εκπρόσωπος δεν πήρε το λόγο επίσημα και ούτε κατέβηκε κάποιο πλαίσιο προς ψήφιση επίσημα.

Υπήρξαν μεγάλες αντιπαραθέσεις μεταξύ των σπουδαστών και αντιπαραθέσεις των εκπροσώπων των ΜΑΣ και ΑΡ.ΕΝ. προς την παράταξη της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ για την στάση της.

Στην κατάθεση των πλαισίων* προς ψήφιση συγκεκριμένα κατατέθηκαν μόλις 3 πλαίσια.

  • Το πρώτο ήταν του Μετώπου Αγώνα Σπουδαστών για όχι κατάληψη, γενικές συνελεύσεις και κινητοποιήσεις. (δεν έχουμε ολόκληρο το πλαίσιο)
  • Το δεύτερο ήταν του "Χρήστου και του Κώστα"(??) για όχι κατάληψη, και Γενική Συνέλευση τον Νοέμβριο.
  • Το τρίτο ήταν του Συντονιστικού της κατάληψης, για κατάληψη μέχρι την Τετάρτη, κινητοποιήσεις, αγώνα προκειμένου να αναπληρωθούν και να γίνουν τα μαθήματα/εργαστήρια. (δεν έχουμε ολόκληρο το πλαίσιο)

Για να γίνει η ψηφοφορία σηκωνόντουσαν χέρια, λόγο μεγάλης πλειοψηφίας του 2ου πλαίσιου δεν έγινε καταμέτρηση.

Όπως φάνηκε εκ της ψηφοφορίας η ΔΑΠ-ΝΔΦΚ στήριξε το 2ο πλαίσιο για ανοικτή σχολή. Το περίεργο της υπόθεσης είναι πως ποτέ δεν θα μάθουμε ποιος ήταν ο "Χρήστος και ο Κώστας" που καταθέσαν το πλαίσιο! Και αυτό δεν το γράφω ως ειρωνεύοντας, αλλά βασιζόμενος στα γεγονότα που είναι γεμάτα ερωτηματα. Γενικότερα και μετά το τέλος της Συνέλευσης έγινε λόγος από πολλούς πως το συγκεκριμένο πλαίσιο ήταν ουσιαστικά της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ απλά δεν είχε φέρει το όνομα της είτε ήταν ένα ανεξάρτητο πλαίσιο που υποστηρίχθηκε από την ΔΑΠ-ΝΔΦΚ.

Ερωτήματα μένουν ακόμα καθώς κανένας εκπρόσωπος της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ δεν πήρε τον λόγο για να εξηγήσει πως γίνεται τον Σεπτέμβριο η ΔΑΠ-ΝΔΦΚ να ήταν υπερ της κατάληψης και κατά του νομοσχεδίου και λίγες βδομάδες αργότερα να απέχει από της συζητήσεις. Το ίδιο ισχύει για την παράταξη της ΠΑΣΠ που με εξαίρεση μια ανακοίνωση που είχε βγάλει τον Σεπτέμβριο όταν είχε κάνει κατάληψη η ΔΑΠ-ΝΔΦΚ, αποτελεί το τελευταίο καιρό μια παράταξη φάντασμα.

Εν τέλη, και τα 2 άλλα πλαίσια (σίγουρα) τόνισαν πως οι κινητοποιήσεις θέλουν να συνεχιστούν ακόμα και αν ψηφιστεί να σταματήσει η κατάληψη με συγκεκριμένες προτάσεις. (θα θέλαμε να μας τις προωθήσουν προς δημοσίευση).

Όπως ανακαλύψαμε προ λίγου, στη Γενική Συνέλευση συμμετείχε και η Φοιτητική Παράταξη Κυπρίων Πρωτοπορία, η οποία όπως φαίνεται μέσα από twitter και facebook καλούσε τους φοιτητές "να συμμετάσχουν μαζικά στη Γ.Σ. με μοναδικό στόχο και σκοπό την υπερψήφιση πρότασης για λήξη της κατάληψης και άμεση έναρξη των μαθημάτων σε όλες τις σχολές του ΤΕΙ."



*αν ξεχνάμε κάτι από τα πλαίσια γράψτε το όποιος τα θυμάται σε σχόλιο

(η ανάρτηση ανανεώνεται συνεχώς)

Στείλτε μας φωτογραφίες/βίντεο στο email του blog : info (at) teilarblog.gr


Παρακαλούμε στα σχόλια προς ώφελος όλων, μην βρίζεται και προτιμήστε να γράφετε χωρίς greeklish.

91 σχόλια :

  1. den egine katametrisi kala gia mpatses eimaste

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος13/10/11 15:27

    Α τωρα δεν εγινε καλά η καταμέτρηση? Τι αποτέλεσμα ήθελες να βγάλει ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος13/10/11 15:29

    15:27 adikeis ton paul!!! nomizw sthn protash tou thelei ena komma meta thn leksh katametrhsh! den ekshgeitai alliws........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος13/10/11 15:29

    Poia katametrisi na ginei afou olous tous "diorganwtes" tou party-bires-katalipsi tous apodokimasan oi foitites ...Katalipsi gia ta dikawmata tis paideias na kaneis ws to esxato vevaia meso , alla otan vlepeis na milane kapoia kommatika "partalia" ws antiproswpoi twn foititwn , poios tha se parei sovara ?Eleosssss

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος13/10/11 15:30

    ena exw na pw FATE SKATA KERNAEI H DAP ....
    ti apofash vghke dhladh ? na pame sta palia provlhmata pou to DS den evgaze POTE apofash gia genikh syneleush ...
    ZWA E ZWA xeirokrotousate molis akousthke protash gia anoixto tei alla den akousate oti ayth h protash proevlepe na mhn xanaginei syneleush ... as epistrepsoume loipon sto fasismo ths dap pou mesa apo to d.s. den afhnei na ginontai syneleuseis
    PIONIA TOU KRATOUS HSASTAN KAI THA PARAMEINETE
    otan h dap ekane katalhpsh sthn arxh ths exetastikhs den enantiwthike kanena zwo twra sas epiase o ponos gia to koloexamhno sas h zwh sas meta den sas endiaferei e kolozwa ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. nai den egine katametrisi katholou oxi den egine kala,,,gia mpatses eimaste,tora pou ekane oti ithele i dap gia na doume ti tha peite kapoious tous peiraksan oi 202 psifoi iper tis katalipsis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος13/10/11 15:32

    Κάνε συνελευση μόνος σου εσυ, ξέρεις άλλωστε όπως έκανες και την προηγούμενη Πέμπτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος13/10/11 15:33

    Apo aurio tha ginoun mathimata , me vasi tin anakoinwsi .....Simera de tha ginei mathima .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος13/10/11 15:34

    pou itan smr oi anarxikoi k oi knites?tin alli fora itan 202....smr?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος13/10/11 15:34

    itan ekso apo to germano xoxoxo!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος13/10/11 15:35

    ποια καταμετρηση βρε καημενε.αφου ηταν προφανες ποιοι ηταν περισσοτεροι οταν σηκωσαν χερι στο καθε πλαισιο.μη λετε παλι βλακειες.

    απλα η δαπ-νδφκ με εντεχνο τροπο προτεινε ενα πλαισιο στο οποιο δεν αναφεροταν πουθενα το ονομα της.
    το πλαισιο αυτο ηταν το πλαισιο 2ο και προταθηκε(και καλα) απο τον κωστα και τον γιαννη(δε θυμαμαι τα ονοματα) που αυτοι δεν εκπροσωπουσαν τους εαυτους τους αλλα τη δαπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. na dw ti 8a exete na kanete twra oloi eseis pou vrizate tis paratakseis twra pou 8a katargh8oun :p

    kati 8a vreite pali vevaia den anhsuxw

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος13/10/11 15:36

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος13/10/11 15:39

    ελπίζω να γίνει δεκτό και το σημερινό δημοκρατικό αποτέλεσμα...όχι όποτε μας συμφέρει μονο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος13/10/11 15:39

    γιατι ποτε δεν εγινε δεκτο ρε φιλε???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος13/10/11 15:41

    Ρε πάμε καλά;;; Τόσο ζώα είμαστε που ψηφίσαμε το πλαίσιο του Χρήστου και του Κώστα; Ποιοί είναι αυτοί; Πώς μπήκε καν στην ψηφοφορία ένα τέτοιο πλαίσιο;! Αιντε ξυπνάτε! Φιλικά πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος13/10/11 15:41

    Nai kala , oti voleuei kapoious kathisterimenous !!!Simera o kosmos eipe oxi sti katalipsi , alla dimokratika kai wraia kapoioi lene tin alli evdomada na to ksanakleisoun giati de tous arese!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. an ennoouses emena Ανώνυμος 15:36 den eimai kanena kommatoskulo apla epeidh parakolou8w oti se auto to blog sta sxolia tsakwnontai oi paratakseis, anarwth8hka loipon poious 8a vrizete meta.. alla esu gia na xtupiesai toso logika kapou 8a eisai

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος13/10/11 15:43

    To mono pou exw na pw einai oti DAP simera enw akouse ta ex amaksis apo tous foithtes KAI tou MAS ths AREN kai tous Anarxikous alla apnthseis se ola afta den EDWSE.afto sinadelfoi simainei Anikanothta.Oute enas apo th dap den sikwthike na pei kapoies liseis gia to ti tha kanoume me to NOMO-PLAISIO apla diafwnousan gia thn katalipsi.Ara apla den kseroun na milisoun kai na antiparathesoun apopseis estw kai tis grammis tous ara einai teliws anikanoi i perimenoun na "xtipisoun" kapws alliws?Ekloges mipws?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος13/10/11 15:44

    δεν κατάλαβα, γιατί πρέπει να έχουν λόγο η δαπ, η πασπα, η πκσ, η αρεν, η μασ, ο φασιανος και η περδικα και όχι ο Χρηστος και ο Κωστας; Μαγκιά τους που εκφράστηκαν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος13/10/11 15:44

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος13/10/11 15:49

    Poio sintonistiko mwre?Poios tous diorise sintonistes ekeinous tous partalous ?Ekeino to xameno kormi me ti boukla sirmatoskino pou se kathe deuteri protasi de kserei na milisei ennoeis sintonistiko ?Kai autos einai ekproswpos poianou?Twn foititwn?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ta duo sxolia pou molis katargh8hkan milousan kai ta duo gia thn DAP kai den htan uvristika.. molis fanhke poios exei to blog loipon...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πες ότι είπες χωρίς να βρίζεις και δεν θα τα σβήσουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμος13/10/11 15:53

    15:49 sto sintonistiko paei opoios foititis 8elei oxi omos kai kamia 30aria atoma.an i8eles esy na pas mporouses.de sto apagoreve kaneis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμος13/10/11 15:54

    H ΔΑΠ και η ΠΑΣΠ ας ασχοληθούν με αυτό που ξέρουν καλύτερα από όλα να κάνουν! ΤΑ ΠΑΡΤΥ!!! Τα σοβαρότερα θέματα ας τα αφήσουν στους άλλους και στους φοιτητές που νοιάζονται για την σχολή τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ta sxolia den htan dika mou filtate diaxeiristh alla kapoiwn allwn kai thn wra pou ta diavaza meta ekana ananewsh kai den uphrxan.. kai 8umamai pws den eixan vrusies alla sxoliazan apla kati sxetiko me gia to 2o plaisio kai ta atoma pou to e8esan.. vrusies den eixe pantws.. apla egw to sxoliasa giati mou ekane entupwsh pou kai sta duo anaferotan h dap

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ανώνυμος13/10/11 15:56

    ξαναλεω λοιπον οτι η ΔΑΠ κοροιδεψε συσσωμο το φοιτητικο κοινο προτεινοντας ενα πλαισιο το οποιο υποτιθεται πως το κατεθεσαν ο χρηστος και ο κωστας.ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΟΜΩΣ ΤΟ ΕΚΑΝΕ Η ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΓΙΑΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΕΠΩΝΥΜΑ ΤΟ ΚΑΘΕ ΑΤΟΜΟ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΤΟ ΚΑΘΕΤΙ.
    ΒΡΙΖΩ?ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @neutral

    Τα καταργημένα σχόλια είναι σχόλια που το λεξιλόγιο ξέφευγε. Σβήστηκαν 3 σχόλια που ρώταγαν συνέχεια για το αν θα γίνει μάθημα σήμερα και ήταν εκτός θέματος (από την άποψη ότι το ερώτημα τους ήταν ήδη απαντημένο στην ανάρτηση)

    Ευχαριστώ. Δεν λογοκρίνουμε. Απλά προσέξτε πως μιλάτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. entaksei.. as kanw pws peisthka :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ανώνυμος13/10/11 16:30

    EKSO TA KOMMATA APO TIS SXOLES!!
    3YPNATE REEEEEEE...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ανώνυμος13/10/11 16:30

    Ο "Χρηστος και ο Κωστας" ειναι ο εκπροσωπος της ΔΑΠ και ο εκπροσωπος της ΠΑΣΠ.


    Ρε κοιτα που ενωθηκαν ΠΑΣΠ ΚΑΙ ΔΑΠ το ειδαμε και αυτο!!!!
    Το ιδιο ειστε χαχαχα.Ποιοι κανουν τα καλυτερα παρτυ!

    Θελω να δω πως θα το δεχτει ο κοσμος σας.Αφου τοσο καιρο μας λεγαν να τρωγομαστε και οτι ειναι αντιπαλοι μας,θα σκεφτουν...Τωρα? Θα κανουμε και μαζι τα παρτυ?!ΘΑ χει και περισσοτερο κοσμο!Γαματα!
    Το ΤΕΙ περναει σε ενα αλλο επιπεδο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ανώνυμος13/10/11 16:40

    ου ρε τα κομματοσκυλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ανώνυμος13/10/11 17:09

    16:30 λες πως ο χρηστος και ο κωστας ειναι αντιστοιχα η δαπ και η πασπ και υπονοεις πως και οι 2 παραταξεις πηγαν μαζι το 2ο πλαισιο που ψηφιστηκε.εγω ομως γιατι δεν ειδα κανενα πασπιτη να σηκωνει το χερι?σε αλλη αιθουσα ημουν?η μηπως ησουν εσυ σε αλλη αιθουσα??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ανώνυμος13/10/11 17:24

    na rwthsw kati? oi xrhstos-kwstas exoun trapezaki sto TEI? goustarw me xilia na ginw xrhstokwstitis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ανώνυμος13/10/11 17:40

    Dld den prepei na iparxei kapoios pou na simfonei me auto to nomo i apla re paidi mou na thelei na parei ptixio kai as paei tiligei souvlakia meta.Prepei oloi ME TO ZORI na anoikoune se kapoia parataxi.Den epitrepete kaneis na exei mia diki tou gnomi prepei na exei ena tebelaki kremasmeno epeidi kapoioi etsi tous simferei na lene.Oxi re den einai etsi.Bravo sta 2 pedia pou ekfrasane tin gnomi arketon metaxi mas pou theloume na paroume ena ptixio kai as einai kai mapa dikia mas epilogi.Epeidi simfonei dap map kak kai den xerw kai egw pios allos tou exoume perasei to tabelaki:Einai dapites kai paspites.Oxi einai autonomou foitites pou energoune gia to kalo olo ton autonomon foititon pou den theloune kanena koma kai kananen pseutosotira!Kai pali BRAVO TOUS!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ανώνυμος13/10/11 17:47

    Όποιος και να ήταν ο Κωστας ο Γιαννης ο τσιμητσέλης δεν έχει σημασια..!!Το πλαισιο μετράει!!
    Εαν δεν το έλεγαν αυοι οι δυο θα το έλεγα εγω ή κάποιος άλλος.. Αυτό που μετραει ειναι η σχεδόν Ομοφωνη(!!!) απόφαση των φοιτητών να σταματήσουν αυτόν το παραλογισμό με τις καταλήψεις!!Εαν κάποιος απο εσας θαρρεί οτι ειναι πιο έξυπνος απο τους εκατοντάδες φοιτητές που ήταν τουλάχιστον 900+ψήφους (εαν υποθέσουμε οτι ήταν μόνο 1000 άτομα )που μπορεί να ψήφισε το πλαίσιο είναι πολύ γελασμένος..Σας πληροφορώ οτι ήταν τόσο εμφανές η απόφαση που ακόμα και τυφλός θα το έβλεπε..Τέλος θα ήθελα να συγχαρώ τα παιδία του συντονιστικού διότι στο τέλος από τον εκνευρισμό τους θέλησαν να δείξουν ποιοι πραγματικά ειναι καλώντας μας ρουφιάνους και όλα τα σχετικά..Κακως δεν σεβαστήκαν την ΟΜΟΦΩΝΗ απόφαση..
    Κολάτε ποιος ήταν ο χρηστός και ο τάκης και οχι στην ουσία!!
    ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΑΤΕΙ ΛΑΡΙΣΑΣ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΤΑΉΨΕΙΣ ...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ανώνυμος13/10/11 17:57

    Και παρακαλούμε το Blog να αλλάξει αυτό που λέει οτι --> δεν έγινε καταμέτρηση στο οτι -->
    δεν χρειάστηκε καν να γίνει καταμέρτηση...Ηταν ξεκάθαρο μόλις ψηφιστηκε το πλαισιο !!Πάνω απο το 90% της αίθουσας ψήφισε να ανοίξει η σχολή!!!
    Μην παρακινούμε και καταστάσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Tei lar blog 16:00

    "Τα καταργημένα σχόλια είναι σχόλια που το λεξιλόγιο ξέφευγε"


    kai to Epikooooo

    "Ευχαριστώ. Δεν λογοκρίνουμε. Απλά προσέξτε πως μιλάτε."

    HAHHAHHAAHA eiste o orismos tou real life troll!!!

    "Opoios vrizei ban!!! koita3te emeis vevea eimaste eleutheriaki kai anoixtoi....gia auto kiolas den logokrinoume...eimaste yper tis eleutherias tou logou! "

    Elpizw na min to sviseis auto giati den vrizw ok?!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ανώνυμος13/10/11 18:40

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ανώνυμος13/10/11 18:49

    17:47 ημουν και εγω στη συνελευση και καποια απο τα παιδια του συντονιστικου φωναζαν συνθηματα κατα της ΔΑΠ και κατα των φασιστων.Εσυ οταν λες "καλωντας μας ρουφιανους" ποιους εννοεις???εκτος αν εισαι δαπ οκ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ανώνυμος13/10/11 18:50

    μπλε και πράσινος power ranger vs κόκκινου και μαύρου power ranger.Ευτυχώς που όλοι όσοι ψήφισαν υπέρ του ανοίγματος ήταν αχρωμάτοπες.Μπεεεεε...Η βλακεία σε όλο της το μεγαλείο.

    Αύριο-μεθαύριο που θα σου καταργούν εργασιακά δικαιώματα μην απεργήσεις.Γιατί;Τί σε νοιάζει;Αφού σου λένε πως μπορείς να ζήσεις και με 300 και τρώγοντας πιτόγυρα που τυλίγεις με το πτυχίο σου, ονειρευόμενος επαναστάσεις που δεν ήρθαν.Καλά ανατρέφει η ελληνική εκπαίδευση "ανεξάρτητους".Αγωνιστές με τσιτάτα και σωτήρες party-animals.
    Καλόν ύπνο.Μετά περισσού μίσους,σας σιχάθηκα.
    Ένας που είναι υπέρ του αγώνα και δεν βρήκε αντίκρυσμα πουθενά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ανώνυμος13/10/11 18:58

    Ela isixia twra na to apodextis Dimokratiki diadikasia 1000% eitane oxi san tin alli fora pou ferate ta filarakia sas ton papou sas me to P kai tin koutsi tin theia mas na psifisei.Poune oi 202 tis proigoumenis foras?Mipos eoxune mathima sto bioximiko?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ανώνυμος13/10/11 19:08

    Συμφωνώ σε κάποιου είδους αγώνα αλλά ρε παιδιά είμαστε φοιτητές και υποτίθεται είμαστε ανοιχτόμυαλοι!΄Εχουμε εξαντλήσει κάθε τρόπο για να αγωνιστούμε και μας έχουν μείνει μόνο η κατάληψη και οι πορείες?Δηλαδή βούτηρο στο ψωμί καθενός θέλει να περάσει τα μέτρα και τους Νόμους του! Και μη μου πείτε ότι ίδρωσε το αυτί κάποιου πολιτικού από την δικιά μας κατάληψη...θα γελάνε και οι πέτρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ανώνυμος13/10/11 19:21

    loipon ZWA twra pou 8a pate sto TEI gia ma8hma xwris to anxos na xasete to 6mhno sygkentrw8eite na perasete ta ma8hmata kai elate meta giati mou teleiwse to kwloxarto....pragmatika to mono pragma pou borw na kanw einai na trollarw giati TOUVLA ena apo3yrameno damaskino exei kalyterh politikh skepsi kai syneidhsh apo sas ante kai ta skata pou 8a fame sthn ygeia ths dap kai ths pasp.....eeeee tou kwsta kai tou xrhstou.....aftoi kernane

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ανώνυμος13/10/11 19:26

    Συγγνώμη που θέλω να αγωνιστώ χωρίς να χάσω το δικαίωμα μου στην εκπαίδευση (όπως και αν είναι αυτή)!Δεν υπάρχει κανένας τρόπος να αγωνιστούμε με ανοιχτά ΤΕΙ και Πανεπιστήμια?Φιλικά χωρίς να σε αποκαλώ ζώο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ανώνυμος13/10/11 19:30

    Adika prospatheis na tou allaxeis gnomi.To palikari auto pou mas apokalei zwa opos kai oi alloi pou mas apokalesan roufianous exw na tous pw oti tous lipame.Tous lipame ilikrina pou den exoune mia dikia tous apopsi alla tous odigoune oi grames ton komaton pou ipostirizoune.Den diathetoune tin aparaititi kritiki skepsi gia na katalavoune oti den tha kerdisoune tpt me tin katalipsi.Lipame pedia.Den ftaite eseis alla to ekpeudeutiko sistima stin ellada kai i elliniki nowtropeia kai koinonia.Euxaristo kai geia sas.

    YG: Tha sou steilw adigrafa tou ptixeiou na exeis gia koloxarto!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ανώνυμος13/10/11 19:38

    Opoios vrike ayto to arthro xidaio i prosvlitiko na paei na paralavei to kainurgio I-phone kateuthian apo ton Steve Jobs!

    S.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ανώνυμος13/10/11 19:41

    @ 13/10/11 19:26 συνάδελφε/ισσα να σε ρωτήσω:Αν ήθελες αγώνα με ανοιχτή σχολή γιατί δεν ψήφισες το πλαίσιο του ΜΑΣ; Είπαν αγώνας είτε είναι ανοιχτό είτε κλειστό.Αντ'αυτού ψήφισες τον Μήτσο και τον Μπάμπη ή όπως τους λένε που δεν πρότειναν κάποιο είδος αντίδρασης.Ξεκαθαρίζω δεν είμαι ΜΑΣιτης(και δεν τους ψήφισα) δεν είμαι αυτός που τρόλλαρε λέγοντας τους ΦΥΤΑ ζώα.Φιλικά κι εγώ,ο 18:50.

    Υ.Γ.:@ 19:38 Καλό too much Mike όμως :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Ανώνυμος13/10/11 19:41

    na re gamwto akoma k mia suzhthsh edw mpainoun kai tn iswpedwnoun kati vlammena san tn tupo apo panw pou t mono t endiaferon einai n pei tn ataka p akouse apo tn "arxim......" . kai meta 8eloun n summetexoun k s genikh suneleush,as katsoun spitakia ts.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Ανώνυμος13/10/11 19:43

    @ 13/10/11 19:26 συνάδελφε/ισσα να σε ρωτήσω:Αν ήθελες αγώνα με ανοιχτή σχολή γιατί δεν ψήφισες το πλαίσιο του ΜΑΣ; Είπαν αγώνας είτε είναι ανοιχτό είτε κλειστό.Αντ'αυτού ψήφισες τον Μήτσο και τον Μπάμπη ή όπως τους λένε που δεν πρότειναν κάποιο είδος αντίδρασης.Ξεκαθαρίζω δεν είμαι ΜΑΣιτης(και δεν τους ψήφισα) δεν είμαι αυτός που τρόλλαρε λέγοντας τους ΦΥΤΑ ζώα.Φιλικά κι εγώ,ο 18:50.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ανώνυμος13/10/11 19:59

    Ego thelw apla na mou poun osoi upostirizoun tin katalipsi (asxetws an diafwnw mazi tous) ti nomizoun pws tha epituxoume me auto, tekmiriwmena k me mia sunoxi. Ti tha kataferoume, se ti tha mas wfelisei k me poion tropo k eimai sti diathesi tous n allaksw amesws gnwmi ws pros tin katalipsi arkei n akousw k na diavasw kati pou stekei k mia apopsi me noima k tote tha agwnistw perissotero ap olous. Ftanei opoios apantisei na kserei giati to kanei gia poion k KURIWS na exei diavasei to Nomo apo tin arxi mexri to telos,oxi ta apospasmata, alla to Nomo.OLOKLIRO!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ανώνυμος13/10/11 20:07

    @18:50
    Αγαπητέ συνάδελφε/ισα έχω ξενοικιάσει και έρχομαι εξεταστικές οπότε δεν ψήφισα καν!Αν ήμουν Λάρισα και ψήφιζα μπορεί να σκεφτόμουν την πρόταση του ΜΑΣ μόνο εάν μου έλεγαν τι είδους κινητοποιήσεις θα ακολουθούσαμε!΄Ετσι όπως το διάβασα από το blog δεν μου γέμισε το μάτι και μου φάνηκε πολύ φλου και πολύ γενικό!Νομίζω ότι στην περίπτωση και του Νόμου αλλά και της χώρας γενικότερα χρειάζονται πολύ πιο δραστικές κινητοποιήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Ανώνυμος13/10/11 20:34

    pantws den htan kai polla atoma pou htan uper tha katalhpsews..! kai sto katw katw ama eisai magkas-es eseis oi 11 kai osoi thelate katalhpseis mhn erxeste sta ergasthria mhn patate podi sto tei xaste to 6 mhno sas epeidh eseis to 9elete.egw giati na to xasw ? epeidh esu thes na to pe3eis agwnisths?eis varos mou? twra pou anoi3e to tei gia na se dw...tha kaneis ma9hma h oxi? den anhkw se kanena komma kai oute 9a graftw pote!exw dikia m apopsh...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Ανώνυμος13/10/11 20:42

    tosi wra o ka8enas leei to makru tou kai to konto tou...alloi uperaspizontai tis parata3eis kai alloi tis vrizoun!mporei estw kai enas na katalavei oti oloi oi foitites einai enantia sto nomosxedio omws den mporoun na xanoun ta ma8imata tous kai polu perissotero to e3amino tou????kai oxi gt 8eloun toso polu na paroun to apokaloumeno skatoxarto alla epeidi pleon oi perissoteres oikogenies isa pou mporoun na spoudasoun ta paidia tous!!! pera apo tin katalipsi uparxoun ki'alloi tropoi na agwnistoume!!! den 3erw an eseis pou 8elete toooooso polu pia na exoume katalipsi sto tei oi goneis exoun lefta gia na ta skorpane alla oi dikoi kai pollwn allwn paidiwn den exoun!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Ανώνυμος13/10/11 20:47

    paidia na rwthsw xereis kaneis poio einai to megisto poso gia na vgei h karta sithshs?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Na ρωτήσω κάτι?Δεν ειναι αυτονόητο ότι ο κωστας και ο γιαννης είναι εκπροσωποι, η μάλλον εκφραστές ατόμων που απλά δεν θέλουν την κατάληψη?
    Ειναι σεβαστό ,ακομα και αν δεν συμφωνούμε με αυό,η ότι δεν θα γίνουν άλλες κινητοποιησεις η οτι ίσως προωθηθουν και νέα μέτρα κλπ κλπ..

    Ο κωστας και ο Χρηστος, απλά δεν γνωρίζουν η δεν τους νοιαζει η απλά δεν θελουν την καταληψη.

    Δεν φταινε αυτοι που τους ψηφισαν,φταινε αυτοί που εσκεμμένα η όχι, δεν φροντίζουν στην σωστη ενημέρωση των φοιτητών.

    Αν ένας φοιτητής τον αποκαλέιτε πρόβατο,γτ νομίζετε ότι φερει ευθύνη μόνο ο βοσκος?Γτ όχι περισσοτερο το ίδιο το πρόβατο?Μηπως σας βολευει απλά να κράζετε ανούσια?

    Τωρα αν το πλαίσιο ήταν καθοδηγούμενο από παρατάξεις η απλά έτυχε τα περισσότερα μελη μιας παράταξης παράταξης να είναι υπ'ερ αυτού, πόση σημασία έχει?

    το αν κοροιδευει ο ένας τον άλλον κοιτάτε?Δεν κοιτάτε που και οι μεν και οι δε κοροϊδεύουμε τους εαυτούς μας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Telika simera katalava oti poli simfitites den exoun katalavei vasika pramata gia to neo nomo plaisio pou theloun na perasoun ta komata.
    Proton gia ta paso to provlima den einai oti tha dosoume ta 2,5euro(k pou mporei argotera na ginoun perisotera) alla oti pairnontas ta paso simfonoume me to neo nomo plaisio.
    Deuteron ta ptixia mas tha einai katotera apo ena dietes IEK.
    Triton gia proedro pleon tha exoume kapoion manatzer ο opoios tha prospathei na kovei lefta pou einai gia tin sxoli me oflos pros to kratos. Episis tha epitreponte na mpainoun etairies stin scholi k na kanoun dithen-chorigies.
    Triton katargite to asulo pou chwris auto stis 17 noemvriou 1973 pethanan fitites gia na mporoume emeis simera n ekfrazoume tis apopseis k ta pisteuw mas eleuthera(opos simera stin geniki sunleusi pou egine k pou argotera me to neo nomo plaisio den tha mporoume na exoume).
    Tetarton den tha iparchei dwrean paideia sto tei mas giati den tha dinoun lefta pros tis sxoles me chamili axiologisi. Tha archizoun na kovoun apo tis esties, apo tin leschi, apo ta vivlia mas, apo tous kathigites mas, apo tis didaktikes wres mas akoma k tis diples exetastikes mas.
    Episis na anferw oti to noima tis simerinis suneleusis den eprepe na einai an eimaste kata tis katalipsis h' yper alla na vroume pos tha antimetopisoume ayta pou tha earmostoun me to neo nomo plaisio san fitites tou tei larisas.
    K to lew auto giati tin prwti wra stin sunleusi akouga sinechos "ante pote tha psifisoume na figoume" chwris na theloun na akousoun ti ginete. Mechri k otan legan ta paidia ta plaisia pou tha psifisoume den thelan na ta akousoun giati nomizan oti legan ascheta pramata.
    Telika mas exoun megalwsei me tetoion tropo wste na min skeftomaste vasika pramata k na min xeroume oti echoume dinami me ton logo mas k tin psifo mas.

    Y.G.: Me sichorite pou egrapsa tosa pola alla pisteuw oti prepei na mathenoume na agwnizomaste otan mas pairnoun vasika pramata-idees-dikaiwmata eite eimaste yper h' kata tis katalipsis.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Ανώνυμος13/10/11 21:05

    Panta oi paratakseis kanoun to kalo....Perissoteroi itan oi aneksartitoi foitites pou psifisan na min ginei katalipsi para autoi pou anikan se kapoia parataksi. (pliroforiaka!!!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Ανώνυμος13/10/11 21:10

    παιδια...εγω προσωπικα νομιζω πως κανεις μας..κανεις ομως δεν θελει την καταληψη..αλλα ειναι ο μονος δρομος...βεβαια πολλοι απο σας πιστευετε οτι υπαρχουν κ αλλες λυσεις..γτ δεν μας λετε λοιπον αυτες τις λυσεις;;ν ανοιξει η σχολη κ ν δρασουμε με αλλο τροπο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Ανώνυμος13/10/11 21:13

    Όλο αυτό έγινε επειδή κάποιοι κατάφεραν με τη συμπεριφορά τους να γυρίσουν τον κόσμο εναντίων τους ... Πιστεύω πως αν όλη την εβδομάδα δεν υπήρχαν τα υποτιμητικά σχόλια και απειλές προς αυτούς που θέλανε να μην χάσουν το εξάμηνο σήμερα ο κόσμος θα άκουγε και θα συμφωνούσε σε άλλες μορφές αγώνα πλην κατάληψης ... Εμένα προσωπικά όπως και σε πολλούς οι ανάρτηση του συντονιστικού Κυριακή βράδυ με εξαγρίωσε ... Κάποιο το είδαν σαν πόλεμο και πήγαν να διχάσουν τους φοιτητές .... Πληροφοριακά σήμερα κατά της κατάληψης οι περισσότεροι που ψήφισαν ήταν ανένταχτοι φοιτητές ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. @Gamwtisfatsesas

    Θέλω να ελπίζω πως αστειεύεσαι έτσι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. @Ανώνυμος 5:57

    Αναφέρουμε ξεκάθαρα μέσα στην ανάρτηση "λόγο μεγάλης πλειοψηφίας του 2ου πλαίσιου δεν έγινε καταμέτρηση."

    Δεν έγινε για παρακίνηση. Απλά όλοι ρωτάνει πόσοι υπερ και πόσοι κατά και πραγματικά δεν μπορούμε να μιλάμε με νούμερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Ανώνυμος13/10/11 21:20

    φιλε 20:59 συμφωνω μαζι σου αλλα εγω ξερω οτι βγαινει ο καθενας και λεει ο νομος πλαισιο αυτο ο νομος πλαισιο το αλλο.Εσυ αυτα που ανεπτυξες ειναι πολυ ωραια και φτανω πολυ κοντα στο να τα πιστεψω.

    Ομως αν δεν αναφερεις τις πηγες σου κανενας δεν προκυται να παρει στα σοβαρα αυτο που εγραψες.Και οταν λεω πηγες ανεφερε εκεινα ακριβως τα κομματια στο νομο πλαισιο στα οποια επισημαινοντε αυτα τα οποια ειπες.

    Και αν νομιζεις πως ειναι πολλα για σχολιο μπορεις να ανοιξεις ενα νεο αρθρο ουτως ωστε να ξεστραβωθει κανεις πιο ευκολα.

    Φιλικα εντελως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Ανώνυμος13/10/11 21:28

    Mazepsa 150 atoma larisaious kai irhtane kai psifisan oloi tous gia na mathoune oi traboukoi tis katalipsis oti ta edw pou irhtane na spoudasoune i poli den tous anikei.Edw ginete oti theloume emeis kai oxi oti tou kapnisei tou kathena!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Ανώνυμος13/10/11 21:30

    πληροφοριακα...σημερα οι περισσοτεροι π ψηφισαν κατα της καταληψης ηταν ατομα π ανηκουν ή ψηφιζουν τις 2 μεγαλυτερες παραταξεις του τει..κ ατομα τ οποια δεν τ καιγεται καρφακι για το τι πραγματικα θ γινει..παρα μονο κοιτανε τον εαυτο τς κ θελουν ν παρουν τ πτυχιο κ να φυγουν!!!μιας κ αν τ παρουν..θ κερδισουν πολλα μετα...το θεμα ειναι ν ξυπνησουμε κ ν αντιδρασουμε κ ν μη κανουμε μια ζωη οτι θελουν οι πολιτικοι..!!!ολα οσα εχουμε τωρα κερδιθηκαν με αγωνες των προγονων μας..αλλα εμεις..δεν τ ζησαμε κ δεν παλεψαμε για ν τ εκτιμησουμε..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Ανώνυμος13/10/11 21:42

    αντε γεια ρε κωλοβολεμενοι δαπιτες...τι σας νοιαζουν τα νεα μετρα εσας??αφου ο μπαμπακας σας βολεμενουσς σας εχει ολους...τετοιοι ειστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Ανώνυμος13/10/11 21:44

    θα συμφωνησω με τον 21:42...οτι ξαφνικα τς επιασε ο πονος...για τ λεφτα τ μπαμπα...οταν κανουν τ παρτυ...κυκλοφορουν με επωνυμα ρουχα κ αυτοκινητα..δεν τ σκεφτονται αυτα...ξαφνικα τς πηρε ο πονος κ καταλαβαν πως εχουμε οικονομικο προβλημα...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Ανώνυμος13/10/11 21:47

    @13/10/11 20:07 (O 18:50 είμαι,πάλι)Τα πλαίσια εδώ γράφτηκαν περιληπτικά-όχι πως το αρχέτυπο τους ήταν κατεβατό ολόκληρο-με εξαίρεση το 2ο πλαίσιο που έλεγε μόνο αυτό :"άνοιγμα και συνέλευση στις 10 Νοεμβρίου",απλά τα άλλα 2 είχαν και κάποιες αναφορές σε κινητοποιήσεις. Δεν θα κρυφτώ πίσω από το δάχτυλο μου,είμαι αριστερός στα μυαλά,κι ευτυχώς για την ψυχική μου υγεία ανένταχτος(ναι υπάρχουμε κι εμείς,κράχτε όσο θέλετε)και περίμενα κάποιο πλαίσιο που να δίνει δραστικότερες λύσεις-σε αυτό συμφωνώ μαζί σου-στα προβλήματα και του ΤΕΙ,και της εκπαίδευσης(που πάει κατά διαόλου) και γενικότερα της Ελλάδας.Δεν άκουσα κάτι τέτοιο και οι μεν 2 ανέλυαν πάλι το γιατί πρέπει να συνασπιστούμε μαζί τους και οι δε το μόνο που τους έκοφτε ήταν να δείξουν την δύναμη τους ανοίγοντας το ΤΕΙ χωρίς να κατεβάσουν κάποια άλλη,ουσιαστικότερη,πρόταση.

    Όσον αφορά τον νόμο πλαίσιο και την δυναμική μιας κατάληψης ή μίας απεργίας(γενικότερα μιας κινητοποίησης,όποια και αν είναι αυτή) μην περιμένετε ούτε να σας τα εξηγήσουν άλλοι ούτε να σας τα δώσουν μασημένα.Το ένα είναι σε περασμένο σε ΦΕΚ πλέον και στο site του υπουργείου και για το άλλο ανοίχτε κάνα βιβλίο ιστορίας ή πολιτικού περιεχομένου.Τραβάτε ψάχτε τα μόνοι σας,γιατί και οι νεολαίες αυτό περιμένουν.Να σας πιάσουν αδιάβαστους και να σας πλασάρουν ότι θέλουν αυτές σαν την αλήθεια.

    Δυστυχώς βλέπω πως κατάφεραν να διχάσουν τους φοιτητές σε ακόμα περισσότερα κομμάτια,λες και δεν έφταναν τόσα χρόνια οι κομματικές νεολαίες.Πλέον τίθεται και θέμα κινητοποίησης(δεν μιλάω απαραίτητα για κατάληψη) ή μη για να μην χαθεί το εξάμηνο,με αποτέλεσμα βεβαίως να μην κουνιέται κανείς ρούπι,οπότε και μπορούν να κάνουν ότι θέλουν ανενόχλητοι,επηρεάζοντας άμεσα το μέλλον το δικό μας και των επόμενων.Το διαίρει και βασίλευε,έκανε και την πιο δυναμική μερίδα της κοινωνίας,σμπαράλια πλέον.
    Καληνύχτα συνάδελφοι/ισσες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. με το να γίνει κατάληψη στο τει λάρισας όχι δεν βγαίνει τίποτα με το να γίνει κατάληψη σε όλα τα ΑΕΙ κ ΤΕΙ της χώρας ναι κάτι θα γίνει,με το να σηκωθούν όλοι και να μην δουλεύει τίποτα ούτε ο φούρνος ούτε κανείς και να δουλεύουν μόνο οι 400.000 βολεμένοι δημόσιοι (βάζω οτι οι μισοί είναι βολεμένοι και οι υπόλοιποι μπήκαν αξιοκρατικά)+ τα 300 ρεμάλια με τους παρατρεχάμενους τους πόσοι να είναι όλοι αυτοί?2.000.000? σύνολο είμαστε 11.000.000 λαός δηλαδή θα έχουν απέναντι τους 8-9 εκ. λαό ε τι διάολο θα κάνουν μετά και θα γλυτώσουν????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Ανώνυμος13/10/11 21:50

    πρεπει να ντεπεστε που υπαρχετε καθως συμμετειχατε σε μια συνελευση ψηφοφοριας και την σημερινη και την πορηγουμενη την οποια βαφτησατε εξ αρχης παρανομη αλλα την αποδεχεστε 2 μετρα και 2 σταθμα..απορω βρε τομαρια τους πρωτοετεις που δεν γραφτηκαν τους σκεφτηκατε οταν κανατε καταληψη και ολοι εσεις που ψηφησατε κατα της καταληψης που εισασταν ολες αυτες τις ημερες καθως καθε μερα που πηγαινα εγω στο ΤΕΙ δεν υπηρχε ουτε ενας να διαμαρτυρηθει ωστε να κανει μαθημα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Ανώνυμος13/10/11 22:11

    ΤΗΝ ΠΑΛΕΥΕΤΕ ΚΑΘΟΛΥΟ?ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΚΑΝ??ΕΙΣΤΕ ΣΟΒΑΡΟΙ??Κ ΣΤΗ ΤΕΛΙΚΗ ΣΚΕΦΤΗΚΑΤΕ ΤΑ ΕΞΗΣ:
    1) ΝΑ ΧΑΘΕΙ ΕΝΑ ΕΞΑΜΗΝΟ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ ΕΤΣΙ ΕΠΕΙΔΗ ΒΡΗΚΑΤΕ ΠΑΤΗΜΑ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΕΡΓΙΕς ΚΛΠ
    2) ΝΑ ΧΑΘΕΙ ΤΟ ΕΞΑΜΗΝΟ Κ ΟΣΟΙ ΧΡΩΣΤΑΝΕ ΕΝΑ ΔΥΟ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΠΙΣΩ ΕΝΑ ΕΞΑΜΗΝΟ...
    3) ΝΑ ΧΑΘΕΙ ΤΟ ΕΞΑΜΗΝΟ Κ ΕΝΩ ΧΡΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ, ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΕΝΟΙΚΙΑ Κ ΟΣΟΙ ΣΠΟΥΔΑΖΟΥΜΕ ΑΠΟ ΜΑΚΡΥΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΕΞΑΜΗΝΟ ΑΚΟΜΑ ΛΕΣ Κ ΜΑς ΠΕΡΙΣΣΕΥΟΥΝ...
    4) ΕΝΑ ΕΞΜΑΝΗΟ ΜΕΙΟΩΝ ΙΣΟΔΙΝΑΜΕΙ ΜΕ ΕΝΑ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΞΟΔΑ ΣΕ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ..ΤΟ ΣΚΕΦΤΗΚΑΤΕ ΑΥΤΟ??

    ΒΡΕΙΤΕ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ,ΠΛΗΡΩΣΤΕ ΤΑ ΕΝΟΙΚΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΑΝΕΤΕ ΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΘΕΛΕΤΕ ΚΑΤΑΛΗΨΗ..
    ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΜΕ ΤΗ ΣΧΟΛΗ ΓΡΗΓΟΡΑ Κ ΟΧΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΟΛΟΤΙΚΕΣ ΑΝΤΑΡΣΙΕΣ ΠΗΓΑΙΝΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΑ ΝΕΡΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΛΗΨΗΣ.ΤΕΛΕΙΩΝΕΤΕ ΜΕ ΤΙΣ Μ@Λ@ΚΙΕΣ ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΜΕ ΤΗ ΣΧΟΛΗ ΜΑΣ ΚΑΝΟΝΙΚΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Παρακαλούμαι μη γράφεται με κεφαλαία και προσοχή στα τυπογραφικά. Και ούτε βρισιές με " @".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Ανώνυμος13/10/11 22:20

    αντε γεια ρε κωλοβολεμενοι δαπιτες...τι σας νοιαζουν τα νεα μετρα εσας??αφου ο μπαμπακας σας βολεμενουσς σας εχει ολους...τετοιοι ειστε!

    13/10/11 21:42

    exeis skeftei oti sto tei uparxoun kai atoma ta opoia den einai dapites kai den tous exei volemenous o ''mpampakas tous'' kai pera apo tous dapites psifisan kai autoi kata tis katalipsis?????

    θα συμφωνησω με τον 21:42...οτι ξαφνικα τς επιασε ο πονος...για τ λεφτα τ μπαμπα...οταν κανουν τ παρτυ...κυκλοφορουν με επωνυμα ρουχα κ αυτοκινητα..δεν τ σκεφτονται αυτα...ξαφνικα τς πηρε ο πονος κ καταλαβαν πως εχουμε οικονομικο προβλημα...!!!

    13/10/11 21:44

    kai esu oti den eimaste oloi tis idias pastas kai den exoume oloi ta idia xrimata?????
    exeis anarwti8ei pote gia tis oikogeneies pou me 1000 zoria ta vgazoun pera kai ta paidia tous spoudazoun an exoun ta xrimata na tous e3asfalisoun ena akoma e3amino i kai parapano to opoio mporei na xa8ei logo katalipsis?????
    den 3erw an esena oi goneis s exoun tosa lefta oste na mporeis na xaseis 3eamina apo ti sxoli s oi dikoi m omws kai pollwn allwn me duskolia me spouadoun...to katalaves???? an esu 3afnika 8eleis na to pai3eis epanastatis tote min erxese sti sxoli kai katse kai kane apoxi...ase omws olous tous u[poloipous na paroun auto to skatoxarto opws to apokaleite kai as mi vroun douleia...i mipws 8eleis na mas peis oti pera apo ton eautouli sou noiazesai kai gia to upoloipo tei?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Ανώνυμος13/10/11 22:24

    22:11 to mono pou exw na pw einai to e3hs..upologise posa lefta 8a 3odeues an exanes ena e3amhno..noiki, logariasmoi, faghta...oti 8es...twra skepsou kai sugkrine to me to poso pou 8a dwseis gia na boresei to paidi sou na spoudasei wste na vgei sthn agora ergasias , opou opws k esy, 8a katalh3ei ergaths... einai polla perissotera!!! einai polu kalo to oti noiazesai na teleiwseis thn sxolh sou alla prepei na katalabeis oti me to na xaseis ena e3amhno e3oda sthn telikh sou egguatai kati allo sto mellon..autos einai enas logos ths katalhpshs loipon

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Ανώνυμος13/10/11 22:31

    Ante moreme tin karamela me ta pedia mas epitelous!Esi piges stin kafetzoudes kai xereis oti me to zori to pedi mas tha plironei?Aman pia.Edw i xwra tha varesei kanoni kai esi kseftese kai kala ta pedia ta dika mas.Ton kolarako sou skeftese!
    DEN tha kanw pedia! Aplo!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Ανώνυμος13/10/11 22:32

    @13/10/11 22:20 pisteyeis oti eisai h monh pou den exei na ta bgalei pera?Pisteyeis oti me ena eksamhno tha kselaspwseis?Sto paw kai stoixhma oti thn sxolh tha thn bgaleis se 6-7 xronia analoga poio etos eisai pleon.Epishs se paw stoixhma oti to PSK tha skaseis myth sto reina na xalaseis 20 eyrw+.Egw exw 10 eyrw na bgalw 10 meres kai den mporw na brw douleia.Pshnesai na me bgaleis eksw?Alla egw den moirologw gia ta fragga pou den exw me skopo na anoiksw to tei h' na akyrwsw kosmo,opws kanane polloi shmera kai genika aytes tis meres.Mhn me ekswtheis loipon sto na ksekinhsw ta mpinelikia.Eleos pia dld

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Ανώνυμος13/10/11 22:36

    Opa "binelikofore" iremise.H ekfrasi : Min me exotheis... mou arese poli.Mathe na sevese tin gnomi ton allon gia na sevonte kai oi alloi tin diki sou.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Ανώνυμος13/10/11 22:40

    swpa reeee!!!! me 3ereis proswpika gia na 3ereis me posa xrimata ti vgazw kai to ka8e pote vgainw e3w kai posa xalaw????? kai den katalava 8a prepei mipws kai na fovi8w legontas m min arxiseis ta mpinilikia????mipws etsi mono mporeis na antikrouseis to ka8ena????? kai pws 3ereis oti ti sxoli 8a tin vgalw se 6-7 xronia???? eides to flitzani m????eleos pia!!!!den 8a katw na milisw allo mazi s...to teleutaio pou exw na pw einai oti sevomai tous goneis m kai ton kopo tous na vgaloun ta lefta pou m dinoun gia na spoudasoun kai den 8a katsw na ta peta3w gt kapoioi nomizoun oti me tin katalipsi 8a kataferoun na alla3oun kati.an nomizeis oti i Diamantopoulou noiazete toto wste na alla3ei to idi psifismeno nomosxedio tote lupame gt zeis ena oneiro.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Ανώνυμος13/10/11 22:42

    Giati an theloume na diamartyrithoume de vgainoume mazika stous dromous (oxi 100 atoma opws egine autes tis meres..na ginei maziki apoxi)kai na kanoume poreies alla kai diafores ekdilwseis -poreies- enimerwsi sto kosmo kai osoi theloun na meinoun na kanoun mathima , anti na kleinoume to TEI 20 atoma enw oloi oi ipoloipoi kalws i kakws de theloun?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Ανώνυμος13/10/11 23:00

    @13/10/11 22:40 den se kserw oxi.Sebomai thn optikh sou gwnia.Alla na sebesai ki esy to gegonos pws an thewreis ton eayto sou apo tous mh exontes emena toulaxiston den tha me peiseis xrhsimopoiwntas mia ataka pou tis teleytaies meres thn exw diabasei para polles fores.Ypotimas thn nohmosynh mou kai olwn twn allwn pou diabazoun to blog.Den eisai h monh pou den exei,uparxoun kai xeirotera.Ayto den shmainei oti prepei osoi den exoume na skasoume kai na baloume ta kefalia mesa.Oxi den exw ofthalmapates sxetika me ton nomo.Kserw pws eite anoiksoume to tei eite to kleisoume mas exoun grammenous ekei p den pianei melani.Den eipa etsi kai alliws pws eimai yper ths katalhpshs h' oxi,an katalabes yper,bravo.Kai to an tha xrhsimopoihsw binelikia h oxi einai thema thrhshs etiketas h' oxi,oxi elleipshs epixeirhmatwn,oxi apeilh.Sto katw katw ths grafhs ti mporw na kanw apo to pc.kai ston apo panw apo sena.....siga pshle xalarwse,ti eisai o prostaths?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Ανώνυμος13/10/11 23:45

    giati re paidia klemena ta xoun oi goneis mas k k poioi eiste eseis pou tha apologithw gia oti apoktisame me kopo siemra oi foitites milisan

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Ανώνυμος13/10/11 23:54

    θα πάρουμε ένα βυτιοφόρο από την πυροσβεστική και θα το γεμίσουμε με αφρόλουτρο Fa να λούσουμε του άγνωστους γνωστούς που σήμερα έγιναν γνωστοί χωρίς να αναφέρουν τα ονόματα τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Ανώνυμος14/10/11 00:08

    στον 23:54 :μπόρεσες να βρεις τις mac adresses μας ρε θηρίο;Κόφτε τα ναρκωτικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Ανώνυμος14/10/11 00:54

    Ρε δουλευομαστε? Ο ΚΩΣΤΑΣ ειναι γραμματεας της ΠΑΣΠ και ο ΧΡΗΣΤΟΣ κεφαλι της ΔΑΠ.Μονο εγω τους ξερω φατσικα? Με δουλευετε?Και τον εναν τον εχω γνωρισει και προσωπικα!

    Αν ειναι δυνατον...ενωθηκαν τα μεγαλα κομματα!Απο κει που μαλωναν για τις αφισες τους!αχαχα πολλα γελια!

    Επιπλεον δεν μπορω να καταλαβω αφου ολοι σχεδον ειναι κατα του νομου οπως υποστηρηξαν στην προηγουμενη γενικη συνελευση,απλα καποιοι δεν θελουν καταληψη. ΓΙΑΤΙ δε συνεχιζονται οι κινητοποιησεις και τωρα που ειναι ανοιχτο το ΤΕΙ? Αφου λεγαν οτι πορειες γινονται και με ανοιχτο το τει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Ανώνυμος14/10/11 01:21

    egw ekana thema sto blog alla dystyxws to blog den ekane tipota to xanasteila kai pali ta idia..legomai kwstis apo to tpt..lupamai gia th logokrisia tou blog...
    den kathomai na pw alla...
    makari na me afhnan na kanw thema...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Ανώνυμος14/10/11 03:01

    eimaste oloi gia gelia reee....an kathisei kapoios kai diabasei sxedon ola ta sxolia tha pei malwnoun ta paidakia....kati ekfraseis les kai den milan enhlikes....eimaste aksioi ths moiras mas...yparxoun politikes paratakseis sto tei kai leitourgoun me entoles anwterwn kai eseis den to phrate h den thelete na to parete xampari...kai tous afhnoume kai xwro na mas kanoun oti theloun...sunergastikan mexri kai oi dapites me tous paspites...poso allo koroidema thelete na fate ree?????

    kai gia na mhn koroideuomaste den ta lew katholou filika....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Pros 13/10/11 21:20
    Fisika k mporw na se pw pou tha to vreis to kathena.
    To proto gia ta paso tha to vreis sto site pou kaneis etisi gi' auto.
    "http://paso.minedu.gov.gr/InfoMaterial"
    sto pdf me tous orous to leei stin 2 paragrafo.
    Gia to deutero apla tha se pw oti tha ginoun 3etes ta tei k tha exeis ena ipovathmismeno ptixio.
    Gia to 3etes tha to vreis sto arthro 30 paragrafo 2a selida 54.
    To trito gia ton proedro pou ton vazei to upourgeio tha einai anexartiros me to ipolopo simvoulio k chwris na to eklexoume opos palia.O 1os antiproedros tha kanei oti thelei me ta lefta afou tha einai anexartitos apo mas.
    Arthro 72 paragrafos 1,2 selida 101
    Arthro 72 paragrafos 4 selida 103
    Gia tis etairies pou tha mporoun na mpoun sto tei-aei to leei sto
    arthro 56 paragrafo 3 selida 79.
    Τo trito gia to asulo apla den tha to vreis pouthena mesa sto nomo plaisio pou auto simainei apla oti me ton neo nomo plaisio katargite i nomiki ennoia asylo dia tis apousias tou apo auto.Sto site to vima mporeis na vreis sxetiko arthro:
    "http://www.tovima.gr/society/article/?aid=408092"
    K sto 3.32 leei gia tin katargisi tou asylou i idia diamantopoulou.
    "http://www.youtube.com/watch?v=IGGhxO95xgY"
    Apo to tetarto tha prepei na to exeis katalavei oti efarmozonte merika k sto tei mas xwris na erthei akoma i efarmogi axiologisis ton tei.
    Apo to neo nomo plaisio sto arthro 63 selida 90 leei auto gia tin axiologisi. Episis i idia diamantopoulou to eipe sto real fm sto telos tis sinenteuksis.
    "http://www.minedu.gov.gr/grafeio-typou/deltia-typoy/15-07-11-synenteyksi-tis-ypoyrgoy-paideias-ston-rs-real-fm.html"
    Episis tous oromisthious kathigites tous exoun diwxei giati dn exoun na tous plirwsoun, auto to epiveveonoun k oi kathigites mas pou echoun meinei. Ta exoda gia ta paso tha ta plirwnoume emeis k oxi to ypourgeio paideias.
    Ta ergastiria pleon den mporoume na ta xana para kolouthoume "http://www.teilarblog.gr/2011/09/blog-post_23.html"
    Vivlia pleon den tha mas dinoun giati apla tha mas dinoun ilektronikes simeiwseis opos ta paidia sta sxoleia.
    Arthro 37 paragrafos 2 selida 62.
    Pisteuw na se kalipsa.
    An eichame diavasei schetika arthra pou exoun graftei gia to nomo plaisio den tha ypirxe logos na to kanw ayto. Min perimenete n sas enimerosoun apo tin TV.
    Alla estw k enas na diavasei auta pou egrapsa k na katalavei oti den tha prepei na dechtoume to nomo plaisio etsi opos einai twra axize ton kopo.
    To nomo plaisio mporeite na to deite apo to ethniko typografio ellados "http://www.et.gr/images/stories/eidika_themata/a_195_2011.pdf"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Ανώνυμος14/10/11 13:47

    @Stavrakis
    Στειλε σε παρακαλω ενα οργανωμενο-καθαρογραμμενο αρθρο στο blog,μπας και ξεστραβωθει κανενας επιτελους.
    Επισης ενα μαζικο μοιρασμα φυλλαδιων με τετοιο περιεχομενο θα ηταν πολυ καλο επισης να μοιραστει σε καθε αιθουσα.ειμαι προθυμος για καθε βοηθεια.

    ΞΥΠΝΑΤΕ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. έρχεται μεγάλη βόμβα στην ηλεκτρολογία τουλάχιστον όποιος είναι 4ο εξάμηνο του χρόνου θα πάρει μαθήματα του 6ου η σχετική ανακοίνωση θα έρθει τις προσεχείς ημέρες κ το εαρινό εξάμηνο δε θα γίνουν τα εξάμηνα 5 κ 7 κ θα εξηγήσω το γιατί

    το υπουργείο παιδείας έδωσε 110 ωρομίσθιους για ΟΛΟ το τει συνεπώς κ είναι 100 διδακτικές ώρες σε κάθε τμήμα την εβδομάδα συνολικά στην ηλεκτρολογία βγαίνουν 180 κ πρέπει να κοπούν οι 80 ώρες γιατι το υπουργείο δεν πληρώνει παραπάνω,σήμερα μας τα έλεγε ο κύριος προιστάμενος στο μάθημα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Ανώνυμος14/10/11 17:33

    Φιλε σταυρακη εισαι ωραιος και σε παω.ευτυχως που μου απαντησες αναλυτικα ωστε να μπορεσω να ξεστραβωσω κι αλλα ατομα.
    να σαι καλα φιλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ!
Μην χρησιμοποιείτε κεφαλαία και κατά προτίμηση ούτε Greeklish! Επίσης για να μπορείτε να συζητείται πιο εύκολα αποφύγετε την επιλογή Ανώνυμος και κάντε χρήση της επιλογής Όνομα/Διεύθυνση url

Κακόβουλα σχόλια, υβριστικά, spam ή που θίγουν πρόσωπα θα ΚΑΤΑΡΓΟΥΝΤΑΙ χωρίς καμία προειδοποίηση!

Διαβάστε τους όρους χρήσης του blog εδώ

.