12.9.10

Γιατί δεν θέλω να βαριέμαι !


Καλησπέρα !
Μέτα από πολλές συζητήσεις με φίλους κυρίως αλλά και μερίκους ανοιχτόμυαλους καθηγήτες του τει συνάντησα πολλές γνώμες αλλά ήρθα και σε σύγκρουση σε πολλά θέματα που αφορούν τον τρόπο διδασκαλίας των μαθημάτων στο Τει μας. Συνεχώς γυρνά στο μυάλο μου η σκέψη "τι θέλω από τους καθήγητές μου ; ''. Δεν έχω βρει ακόμα την συντάγη της επιτυχίας μου αλλά θα προσπάθησω λίγο σύντομα να σας αναφέρω κάποια από αυτά που μου ήρθαν στο μυαλό και να σας βάλω σε σκέψεις. Θα τα αναφέρω λίγο άτακτα, συνχωρέστε με αλλά μ'αρέσει πιό πολύ.


Οκτώ η ώρα το πρωί βρήκαν πάλι να μας βάλουν εργάστηριο ; ή μήπως μπήκαν στην διαδικάσια να σκέφτουν ότι το πρώι αποδίδουμε κάλυτερα, αφού μόλις ξυπνήσαμε; Μετά λέω όμως: και τι έγινε πως είναι 8 ; Στα σχολίκα μας χρόνια μια χαρά πηγαίναμε στις 8:00,8:05,8:15 και δεν γκρινιάζαμε ; (εντάξει κάναμε και τις κοπάνες μας πρώτη ώρα δε λέω, αλλά μην το κάνεις και θέμα). Δίκοπο μαχαίρι. Από την μία θα έχω όλη την μέρα μπροστά μου από την άλλη θα έχω όλο τον ύπνο δικό μου.
Γιατί να έχω αυτόν τον &^$@*%&! κάθηγητη που με κόβει συνέχεια με 4,8 ή 4,9 ; εεεεε συγνώμη φιλαράκο δεν σου είπαν ότι η βάση είναι το 5 ; Ώραία λέωωωω...θα πάθω τίποτα και θα αρχίζω να βγάζω αφρούς από το στόμα μου . Ή μήπως να πάω να τον πιάσω ; Μπα μωρέ θα μου πει τα κλάσσικα. Δεν γίνονται αυτά, αφού δεν μου έγραψες, σουκσου μουκσου και τέτοια. Να του πω εγώ τώρα όμως για τον πατζανάκι του ξαδέλφου του που είναι συμφοιτητής μου και πέρασε χώρις να γράψει τίποτα ; ή μήπως να του πω για το παρατάξιακο κονέ που έχει και τον κανόνισε. Άστο &$@% το λέω. Ηθική....Μεταλαμπάδευση αξιών...

Όσο για εκείνο το βάρετο τον καθήγητη που έχω... που να στα λέω ! Απορώ: κρατίεται και δεν τον παίρνει και αυτόν ο ύπνος όρθιος ; Βγαίνουμε από την αίθουσα του βαρέτου και ύπαρχει στο κέφαλι μου το απόλυτο κενό. Ρε φίλε πως νομίζεις ότι θα μάθω έτσι ; Πάω και στην εκλλησία να ακούσω απλά μια απαγγέλια. Θέλω να σε ακούω να κρέμομαι από τα χείλη σου και να με κράτας σε όλη την διάρκεια του μαθήματος σε εγρήγορση μήπως και μάθω κάτι ; Μπορείς ; Αν δεν μπορείς, συγνώμη φίλε αλλά επέλεξες λάθος επάγγελμα . Εναλλακτικά μπορείς να το δούλεψεις έτσι ώστε να βελτιώθεις και να μου γίνεις χρήσιμος. Κάποιοι εθελοντές κάπου γενικά, δείχνουν μεγαλύτερο υπερβάλοντα ζήλο για αυτό που κάνουν και δεν πληρώνονται κιόλας (όχι δεν είναι μαλάκες).

Τι περιμένεις από εμένα να τελειώσω μαθηματικός μήπως ή φυσικός ; Σε σχόλη της ΣΤΕΦ, μένει στους φοιτητές τελευταίο μάθημα τα μαθηματικά ! Είναι τουλάχιστον αστείο αν σκεφτείς ότι περνάνε όλα τα μαθήματα ειδικότητας και τους μένει ένα του 1ου έτους που είναι γενικής υποδομής. Σε άλλο μάθημα 3 επιτυχίες στον τριψήφιο αρίθμο που χρώστα το μάθημα. Παίζουν με τα νέυρα των φοιτητών; Δεν το δέχομαι και δεν το χώνευω αυτό.

Τι κωλομάθημα μου έβαλαν στο πρόγραμμα σπουδών παλι ; Ε τι να κάνεις μώρε, άλλαζουν τα μαθήματα σου λέει ο άλλος. Δεν κατάλαβα; Εγώ ληλαδή που πήγα σαν αντάρτης στον προιστάμενο να ρωτήσω για κάποια μαθήματα και να πω την γνώμη μου είμαι μαμάκας; Έλα την άλλη φορά να πάμε πολλοί μαζί να το συζητήσουμε με τον προιστάμενο να πούμε την γνώμη μας, να μας πει αυτός την δική του και έτσι μπόρει να καταλήξουμε σε κάτι κοινό. Φοιτητές-καθήγητες. Θέλουμε και έμεις οι απλοί φοιτητές (γιατί έχουμε και special edition που βγαίνουν σε διάφορα χρώματα ) να μας ακούτε ! δεν λέμε μόνο μπούρδες, μερικές φορές κάτι καλό κατεβάζει το μυαλουδάκι μας.

Χάθηκε καμία εκδρομούλα σε κάνενα μάθημα ; Να δούμε τίποτα πάνω σε αυτό που σπουδάζουμε, να κάνουμε και την πλάκας μας. Κάτι θετικό θα είναι για εμάς. Να μας κινήσει λίγο το ενδιαφέρον κάτι που είδαμε ή θα δούμε και να μπούμε στο τρύπακι να κάνουμε μία εργάσια για αυτό. Να είναι σαν το κόλλημα που τρως με το το facebook το myspace to msn . Ίσα ίσα, από αυτό κάτι θα μάθεις που αφορά τις σπουδές σου. Από δω από και κει ψάχνουμε google, βιβλιοθήκες, αρχεία κτλπ ... φάση θα έχει. Η ομάδα μου θα κερδίσει σίγουρα ! Θα υπάρχει και υγιείς ανταγωνισμός (σπανίζει στις μέρες μας ) μεταξύ των ομάδων των συμφοιτητών μου. Τρελό σκηνικό φαντάζομαι !
Σκεφτήκατε ότι πολλοί θεωρούν τις σπουδές τους αναγκαίο κακό;

Για ποιόν σπουδάζουμε τελικά;


Τελικά τελικά , θέλω ένα ΑΤΕΙ (πιο glamour από το ΤΕΙ) να μορφώνει! Όχι να εξοντώνει !



Θα θέλαμε να ακούσουμε και εσάς να μας λέτε για τις σκόρπιες σκέψεις σας πάνω σε αυτά!

1 σχόλιο :

  1. Καθηγητής ΤΕΙ12/9/10 20:07

    Άμα πω ότι έχεις δίκιο... ψέματα θα πω.

    1) Το οκτώ το πρωί εργαστήριο, δεν το θέλω. Έλα όμως που δεν βγαίνουν οι ώρες αλλιώς...

    2) 4.9 να σε περάσω... το 4.8? αντε να το περάσω και αυτό... να περάσω και το 4.7 και το 4.6 ΚΑΙ το 4.5. Το 4.4 να το κόψω? Κρίμα δεν είναι να περάσει το 4.5 και να κοπεί το 4.4?
    Κρίμα δεν είναι να περάσει το 3.0 και να κοπεί το 2.9?
    Κρίμα γενικώς είναι να κόβεσαι... αλλά δεν είναι άδικο. Ακόμα και με 4.9 είναι κρίμα, αλλά δεν είναι αδικο.

    Για τον βαρετό καθηγητή δεν έχω να σου πω τίποτα. Με βρίσκεις σύμφωνο

    Τώρα για τα μαθήματα που συζητάς θέλω να σου πω δυο πραγματάκια... ούτε εγώ ούτε εσύ ερωτηθήκαμε για να κάνουμε το πρόγραμμα σπουδών... και να σου πω και κάτι... ούε για τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (Κ.Ο.Κ) ερωτήθηκα. Ωστόσο τον εφαρμόζω, όσο καλύτερα μπορώ. Αυτός που τον έφτιαξε, ήξερε και δεν με ρώτησε :)

    Τέλος για τις εκδρομές συμφωνώ και επαυξάνω. Σε μερικά μαθήματα 1-2 επισκέψεις θα έπρεπε να είναι υποχρεωτικές και με παρουσίες να μην σου πω, σαν να είναι εργαστήριο...

    Αυτά τα ολίγα...

    ο καθηγητής σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ!
Μην χρησιμοποιείτε κεφαλαία και κατά προτίμηση ούτε Greeklish! Επίσης για να μπορείτε να συζητείται πιο εύκολα αποφύγετε την επιλογή Ανώνυμος και κάντε χρήση της επιλογής Όνομα/Διεύθυνση url

Κακόβουλα σχόλια, υβριστικά, spam ή που θίγουν πρόσωπα θα ΚΑΤΑΡΓΟΥΝΤΑΙ χωρίς καμία προειδοποίηση!

Διαβάστε τους όρους χρήσης του blog εδώ

.