21.9.10

Bήμα προς βήμα η διαδικασία δήλωσης των φοιτητών για την προμήθεια των συγγραμμάτων!

Το esos.gr παρουσιάζει βήμα προς βήμα που πρέπει να ακολουθήσει ο κάθε φοιτητής που θα κάνει τη δήλωση για την προμήθεια των συγγραμμάτων, όπως την περιέγραψε σήμερα στο υπουργείο ο αρμόδιος για το νέο σύστημα Γ. Σαρόγλου.

"Εγώ σαν φοιτητής του Τμήματος Ψηφιακών συστημάτων του Πανεπιστημίου Πειραιά θα μπορώ να επιλέξω συγγράμματα.Έχω εγγραφεί στο πρώτο εξάμηνο σπουδών. Με την πρώτη φορά που θα συνδεθώ στο σύστημα θα χρειαστεί να συμπληρώσω κάποια στοιχεία επικοινωνίας, όπως είναι η διεύθυνση e-mail και το κινητό μου τηλέφωνο προκειμένου να μπορέσω να λάβω σε αυτά τον κωδικό pin με τον οποίο θα παραλάβω τα συγγράμματά μου. Οπότε πλέον είμαι έτοιμος να ξεκινήσω με την πρώτη μου δήλωση.

Βλέπω μπροστά μου όλα τα μαθήματα του προγράμματος σπουδών της Σχολής μου, τα οποία αφορούν την τρέχουσα ακαδημαϊκή περίοδο, δηλαδή το χειμερινό εξάμηνο στην προκειμένη περίπτωση, και επειδή, όπως είπα, έχω εγγραφεί στο πρώτο εξάμηνο, θα πάω να επιλέξω τα μαθήματα του πρώτου εξαμήνου.

Για κάθε μάθημα έχω περισσότερες από μία επιλογές συγγραμμάτων και κάθε μία από αυτές μπορεί να αποτελείται και από περισσότερα του ενός βιβλία δεδομένου ότι αυτά έχουν εγκριθεί από τον διδάσκοντα.

Αντίστοιχα σε κάποια από τα μαθήματα στα οποία θα δηλώσω συγγράμματα, πάλι με βάση την κρίση του διδάσκοντα μπορεί να διατίθεται κάποιο πρόσθετο διδακτικό υλικό. Αυτό είναι σε ηλεκτρονική μορφή και μπορώ να το κατεβάσω αμέσως. Αυτό μπορεί αφενός να είναι κάποιο σύγγραμμα σε ηλεκτρονική μορφή που έχει εισαχθεί στη βάση του «Ευδόξου» είτε να είναι η δωρεάν ηλεκτρονικές σημειώσεις κάποιου διδάσκοντα.

Αφού λοιπόν επιλέξω συγγράμματα για όλα τα μαθήματα του πρώτου εξαμήνου, μπορώ για οποιοδήποτε από τα βιβλία, τα επιμέρους βιβλία των συγγραμμάτων με ενδιαφέρει, να δω κάποια στοιχεία επιπλέον. Μπορώ να δω το πρόσθετο διδακτικό υλικό και να το κατεβάσω αμέσως από τον αντίστοιχο σύνδεσμο.

Παράλληλα για καθένα σύγγραμμα μπορώ αν θέλω να δω και όλα τα συνοδευτικά αρχεία τα οποία έχουν καταχωρηθεί, όπως τον πίνακα περιεχομένων παραδείγματος χάρη ή το ενδεικτικό απόσπασμα του συγγράμματος, τα οποία θα με βοηθήσουν πιθανότατα και στην επιλογή μου, και αφού ολοκληρώσω την επιλογή των συγγραμμάτων που θέλω σαν φοιτητής, βλέπω μια προεπισκόπηση όλων των επιλογών που έχω κάνει για να βεβαιωθώ ότι είναι οι σωστές, είναι αυτές που ήθελα και κατόπιν ενημερώνομαι για τα στοιχεία παραλαβής των συγγραμμάτων.

Δηλαδή για τα σημεία για τα οποία έχει οριστεί συγκεκριμένο σημείο διανομής, βλέπω ακριβώς ποιο είναι το σημείο διανομής αυτό, ποια είναι η διαθεσιμότητα σε αντίτυπα του βιβλίου στο σημείο διανομής, ενώ μπορώ να δω ακόμη και το σημείο στο χάρτη. Μπορώ να δω ακριβώς πού βρίσκεται, πού πρέπει να πάω δηλαδή για να παραλάβω το σύγγραμμά μου.

Από κει και πέρα για τα συγγράμματα για τα οποία δεν έχει οριστεί κάποιο σημείο διανομής, τότε αυτά μπορώ να επιλέξω να τα παραλάβω από κάποιον σταθμό courier στην περιοχή που κατοικώ ή στην περιοχή που με ενδιαφέρει, βάζοντας απλά τον ταχυδρομικό κώδικα στο αντίστοιχο πεδίο.

Βλέπω ότι ο συγκεκριμένος σταθμός courier με εξυπηρετεί, οπότε και τον επιλέγω και πλέον μπορώ να οριστικοποιήσω τη δήλωσή μου. Αυτό σημαίνει να πατήσω τελική υποβολή δήλωσης. Η δήλωσή μου αποθηκεύεται επιτυχώς. Οπότε έρχεται ένα μήνυμα στο κινητό μου τηλέφωνο το οποίο έχει ένα μοναδικό κωδικό pin. Με τον κωδικό αυτό και με την ταυτότητά μου μπορώ να πάω σε όλα τα σημεία διανομής να παραλάβω ακριβώς τα συγγράμματα τα οποία έχω επιλέξει, και αυτή είναι η διαδικασία για τον φοιτητή.

Από κει και πέρα ο φοιτητής, δεδομένου ότι έχει αλλάξει την επιλογή του για κάποιο σύγγραμμα, μπορεί ανά πάσα στιγμή και εφόσον δεν έχει παραλάβει το συγκεκριμένο σύγγραμμα, να επανέλθει στην εφαρμογή, να τροποποιήσει τη δήλωσή του, να την οριστικοποιήσει εκ νέου και σε αυτή την περίπτωση μπορεί να λάβει τα καινούργια συγγράμματα τα οποία θα επιλέξει."

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

ΠΡΟΣΟΧΗ!
Μην χρησιμοποιείτε κεφαλαία και κατά προτίμηση ούτε Greeklish! Επίσης για να μπορείτε να συζητείται πιο εύκολα αποφύγετε την επιλογή Ανώνυμος και κάντε χρήση της επιλογής Όνομα/Διεύθυνση url

Κακόβουλα σχόλια, υβριστικά, spam ή που θίγουν πρόσωπα θα ΚΑΤΑΡΓΟΥΝΤΑΙ χωρίς καμία προειδοποίηση!

Διαβάστε τους όρους χρήσης του blog εδώ

.