9.2.13

Ενημέρωση για Μηχανική Βιοσυστημάτων και άλλα τμήματα

Καταρχήν συγχαρητήρια για την ιστοσελίδα σας, κάνετε πολύ καλή δουλεία είμαι συνεχεία ενήμερος.. Ας περάσουμε στο θέμα μου, είμαι σπουδαστής σχολής Σ.ΤΕ.Γ τμήμα Μηχανικής Βιοσυστηματων και είμαι από την Λέρο. Μέτα το σχέδιο ΑΘΗΝΑ όπως προκύπτει μεταφέρεται το τμήμα πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών ,κατανοώ τις συνέπειες που θα έχει για όλους αλλά κατανοώ και τους συμφοιτητές μου οι όποιοι όπως κι εγώ συγχωνεύονται με τα αλλά δυο τμήματα της Σ.ΤΕ.Γ . Με τα αλλά δυο τμήματα έχουμε μόνο δυο κοινά μαθήματα και είναι άδικο να περάσεις Μηχανικής Βιοσυστημάτων και να πάρεις ένα άλλο πτυχίο… Ανακεφαλαιώνοντας θα ήθελα να παρακαλέσω να υπάρχει ενημέρωση και για τα τμήματα που έχουν προβλήματα όπως και τα παραρτήματα …


Με εκτίμηση "Χοτζάι Τζίμσον "


teilarblog: Συγγνώμη για την ελειπή ενημέρωση γύρω από τα άλλα τμήματα που δημιουργήθηκε πρόβλημα, αλλά και για να το καταφέρουμε πρέπει και οι ίδιοι φοιτητές των τμημάτων να ενδιαφερθούν να βοήθησουν στην ενημέρωση.

.