23.12.10

Περίεργη καταγγελία...

Το παρακάτω κείμενο δημοσιεύτηκε σήμερα σε γνωστό blog:

Και να ‘μαστε όλοι μας, όλος ο Ελληνικός λαός στην κρίση, να μην ξέρει τι του ξημερώνει, να αγωνιά , να προσπαθεί...
και εγώ μέλος μιας οικογένειας που της έχουνε κοπεί τα πάντα να κάνω το μεταπτυχιακό μου, να αυξήσω τα προσόντα μου (θεωρητικά) μήπως βρω μια δουλειά και βοηθήσω έτσι τον εαυτό μου και την οικογένειά μου… Και έχω όλους τους ‘κουμπάρους’ , όλα τους ‘καθηγηταράδες’, τους άμεμπτους να σε τρέχουν!! Δεν ξέρω πόσοι είδατε την ‘Ζούγκλα με το τι γινόταν στο Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Με τις ρεζερβέ θεσούλες όλων των συγγενών, με τα πληρωμένα μεταπτυχιακά που ο άντρας έκανε στη γυναίκα του, ο αδελφός στην αδελφή κλπ κλ π.. Για ελάτε μια βόλτα και από εδώ να δείτε τι βόλεμα υπάρχει!!! Πως διορίζεται κόρη καθηγητή μέσα στα ΤΕΙ, πως είναι μόνιμη γραμματείας υπάλληλος που πριν 5 χρόνια τελείωσε ένα τμήμα των ίδιων ΤΕΙ με μηδέν περαιτέρω προσόντα (να μην πω για μυαλό)!!! Τρέξτε κακόμοιρα παιδάκια να σπουδάσετε, να πληρώνουν οι γονείς και να έχετε και ελπίδες…Μαζί με εσάς και εγω! Συγγενείς μέσα στα ΤΕΙ έχετε;;; Όχι;!Λυπάμαι… Και να το παίζει το συγγενολόι υπεράνω!! Όλοι πήραν θέσεις με την αξία τους!! Δεν ντρεπόμαστε λίγο!! Και άντε να τα ξεπεράσω όλα, αλλά το να τρέχουν τους φοιτητές (που δεν είναι της κλίκας τους εννοείται!!), να μην τους καθοδηγούν, να περιμένουν πότε θα σκοντάψουν για να αρχίσουν να τους’ κλωτσάνε’ και να τονίζουν πόσο θεόρατοι είναι αυτοί και πόσο ‘λίγοι΄οι υπόλοιποι!...

Υ.Γ : Προκαλώ κάποιον να με διαψεύσει με στοιχεία, έτσι ώστε να προχωρήσω και να αναφέρω και ονόματα…

2 σχόλια :

  1. Ανώνυμος23/12/10 23:24

    Μην μπαίνεις στον κόπο...Κοιτάξτε μια ματια στον τηλφωνικό Κατάλογο του ΤΕΙ και θα δείτε πολλά διπλά και τριπλά επώνυμα...Τυχαίο??? Δεν νομίζω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. έτσι ακριβώς είναι φίλε μου όλη η τρέλα σ έμας ήρθε

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ!
Μην χρησιμοποιείτε κεφαλαία και κατά προτίμηση ούτε Greeklish! Επίσης για να μπορείτε να συζητείται πιο εύκολα αποφύγετε την επιλογή Ανώνυμος και κάντε χρήση της επιλογής Όνομα/Διεύθυνση url

Κακόβουλα σχόλια, υβριστικά, spam ή που θίγουν πρόσωπα θα ΚΑΤΑΡΓΟΥΝΤΑΙ χωρίς καμία προειδοποίηση!

Διαβάστε τους όρους χρήσης του blog εδώ

.