5.10.10

Ερώτηση για δήλωση μαθημάτων και κωδικό Dionysos...

Ερώτηση συμφοιτητή:
Ρε παιδιά χρειάζομαι βοήθεια....έχω κάνει κανονικά το account μου στο dionysos.gr για να γραφτώ στα εργαστήρια....μου έδωσε password και username αλλα τα έχω ξεχάσει με αποτέλεσμα να μην έχω κάνει δηλώσει μαθημάτων ηλεκτρονικά ακόμη....τι μπορώ να κάνω για να ξαναβρώ τα στοιχεια αυτά????και τώρα δηλαδή δεν ισχύει η εγγραφη μου στα εργαστήρια εφόσον δεν έχω ηλεκτρονικά γραφτεί????


Απάντηση από teilarissa blog:

Τα εργαστήρια άμα τα έχεις δηλώσει στο καθηγητή αρχικά δεν χάνονται φυσικά, αν η δήλωση μαθημάτων του τμήματος σου δεν έχει τελειώσει ακόμη μην ανησυχείς. Έχει αλλάξει η διαδικασία επαναφοράς νέου κωδικού, συγκεκριμένα πρέπει να διαβάσεις αυτό εδώ και μετά επικοινώνησε τηλεφωνικά η απευθείας(καλύτερα) με την γραμματεία του τμήματος σου!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

ΠΡΟΣΟΧΗ!
Μην χρησιμοποιείτε κεφαλαία και κατά προτίμηση ούτε Greeklish! Επίσης για να μπορείτε να συζητείται πιο εύκολα αποφύγετε την επιλογή Ανώνυμος και κάντε χρήση της επιλογής Όνομα/Διεύθυνση url

Κακόβουλα σχόλια, υβριστικά, spam ή που θίγουν πρόσωπα θα ΚΑΤΑΡΓΟΥΝΤΑΙ χωρίς καμία προειδοποίηση!

Διαβάστε τους όρους χρήσης του blog εδώ

.