24.5.11

Περί ανέμων και υδάτων...


Καλησπέρα
Παρακολουθώ καθημερινά ένα σύνολο εξελίξεων που συμβαίνουν γύρω μας και δίπλα μας που αφορούν άμεσα ή έμμεσα εμάς όλους. Ευχάριστα ή δυσάρεστα δεν ξέρω, νομίζω όμως ότι όχι απλα πρέπει, αλλα επιβάλλεται να επιλέξουμε το δεύτερο. Στα αυτιά μας καθημερινά ακουμε λέξεις όπως λεφτά , κράτος , δάνεια , δόσεις , περικοπές , και στο βάθος φωνές. Νιώθω ότι η χώρα μου είναι κάποιος τοξικομανής που βρίσκετε σε μια πολύ δύσκολη θέση με σκοπό να βρει την ¨ δόση ¨του. "Στεγνά" θεραπευτικά προγραματα είναι μια λύση από όσο ξέρω για τους τοξικομανείς. Μεταφράζοντας αυτό με πραγματικά χειροπιαστά παραδείγματα νομίζω οτί ακολουθείτε και ένας είδους στεγνού θεραπευτικού προγράμματος το πρόγραμμα "στεγνή τσέπη" (=άδεια τσέπη). Τώρα άδεια ή τρύπια τσέπη είναι δεν γνωρίζω. Και τα 2 μήπως ;
Χτίζοντας ένα σπίτι ξεκινάς με μια μελέτη και φτάνεις στο ευχάριστό σήμειο μετά από την χαρτοδουλειά , άδειες και υπογραφές κτλπ (άμα αντέξεις) να βάλεις τις βάσεις για αυτό ή τα θεμέλια . Σπίτι χωρίς σωστή βάση όταν πιάσουν τα μποφόρια που έλεγε και ο παππούς μου δεν νομίζω να την βγάλει . Πόσο μάλλον σε ένα σεισμό.
Δεν θέλω να μπω στην διαδικασία να καταλογίσω ευθύνες στον τάδε ή στον τάδε που έπεσε το σπίτι. Θέλω απλά να ξέρω πως στηρίχθηκε τόσα χρόνια αυτό το σπίτι ! Μερεμέτι στο μερεμέτι ; Δεν πιάνει ρε φίλε αυτό !

Καταλήγω ότι 444πανεπιστήμια και 222 ΤΕΙ (υποθετικά) μας κάνεις 666 σχολές σε μια χώρα που πλέον οι σπουδές είναι μονόδρομος για τους νέους αφού ή εργατιά στην Ελλάδα έχει εκλείψει . Στηρίχθηκαν όλα αυτά σε λάθος αποφάσεις προφανώς (παρεμπιπτόντως 333 σχολές από αυτές είναι πληροφορικής ). Σαν λύση , φάρμακο ή αντίδοτο δεν πιστεύω να είναι η μπουλντόζα και η κατεδάφιση. Τουλάχιστον στο σπίτι μου όταν έσπασε ένα καλοφτιαγμένο ντουλάπι, πήγα στον ξυλουργό και έφτιαξα ένα που με εξυπηρετούσε καλύτερα και εμένα και τα μέλη της οικογένειας μου.
Μπορούσα να κάνω το δικό μου super-duper ντουλάπι που θα εξυπηρετούσε μόνο εμένα αλλά δεν είμαι μόνος μου σπίτι. Το έκανα έτσι ώστε να βοηθάει και να αρέσει και στους υπόλοιπους που έχουν πρόσβαση σε αυτό.

Μήπως τελικά χαλάμε μπόλικο χρόνο στην επιλογή του χρώματος του παραπάνω ενώ στην ουσία το τελευταίο που μας νοιάζει είναι αυτό; Την δουλεία μας να κάνουμε. Ασε που στην τελική και το ουδέτερο χρώμα του ξύλου είναι τελικά το καλύτερο.

Σκόρπιες σκέψεις από "κάποιον". (Να μην σε νοιάζει ποιον! κουτσομπόλη! :P)
Ps : Άσχετη η εικόνα απλά μου άρεσε..

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

ΠΡΟΣΟΧΗ!
Μην χρησιμοποιείτε κεφαλαία και κατά προτίμηση ούτε Greeklish! Επίσης για να μπορείτε να συζητείται πιο εύκολα αποφύγετε την επιλογή Ανώνυμος και κάντε χρήση της επιλογής Όνομα/Διεύθυνση url

Κακόβουλα σχόλια, υβριστικά, spam ή που θίγουν πρόσωπα θα ΚΑΤΑΡΓΟΥΝΤΑΙ χωρίς καμία προειδοποίηση!

Διαβάστε τους όρους χρήσης του blog εδώ

.