10.1.11

"Δεν υπάρχει σωστή ενημέρωση από το ΤΕΙ στους πρωτοετής σπουδαστές"

Καλησπέρα.Είμαι πρωτοετής σπουδαστής στο ΤΕΙ ΛΑΡΙΣΑΣ και έχω αρκετές απορίες σχετικά με θέματα που "αφουρουν" κάθε σπουδαστή όπως πχ για την εξεταστική.
Το ΤΕΙ (κατά την γνώμη μου) δεν έχει φροντίσει ώστε να προσφέρει σωστή ενημέρωση στους σπουδαστές του και κυρίως στους πρωτοετείς όπως είμαι και εγώ που έρχονται από το λύκειο σε έναν τελείως διαφορετικό χώρο με τελείως διαφορετική λειτουργία...Ο λόγος που σας στέλνω αυτό το e-mail είναι για να μάθω αν είναι δυνατόν να μου λύσετε οι συντάκτες και πιο έμπειροι σπουδαστές αυτές τις απορίες...

Η προσπάθεια που κάνετε για να ενημερώσετε τους σπουδαστές είναι αξια συγχαρητηρίων,συνεχίστε έτσι.

Ευχαριστώ για τον χρόνο που διαθέσατε για να διαβάσετε αυτό το e-mail.






teilarissa.blogspot.com: Αγαπητέ φίλε, δυστυχώς το ΤΕΙ μας σε πολλά τέτοια θέματα ενημέρωσης δεν τα πάει καλά, βέβαια για να μην είμαστε και άδικοι, είναι σε καλύτερη μοίρα από άλλα ΤΕΙ που βλέπουμε. Τώρα όσον αναφορά το θέμα σου , το καλύτερο είναι πάντα να συμβουλεύεσαι τον αντίστοιχο οδηγό σπουδών του τμήματος σου, κάποια στιγμή, θα φτιάξουμε και εμείς στο blog κάποιον "οδηγό" που θα εξηγεί στους πρωτοετής πως λειτουργεί το ΤΕΙ σε πολλά θέματα, βρισκόμαστε και σε περίοδο αναπροσαρμογής με το νέο σύστημα οπότε θέλει λίγο χρόνο... 
Αν έχεις κάποια απορία μην διστάσεις να ρωτήσεις και εμείς ή κάποιος άλλος συμφοιτητής-αναγνώστης θα σε βοηθήσει.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

ΠΡΟΣΟΧΗ!
Μην χρησιμοποιείτε κεφαλαία και κατά προτίμηση ούτε Greeklish! Επίσης για να μπορείτε να συζητείται πιο εύκολα αποφύγετε την επιλογή Ανώνυμος και κάντε χρήση της επιλογής Όνομα/Διεύθυνση url

Κακόβουλα σχόλια, υβριστικά, spam ή που θίγουν πρόσωπα θα ΚΑΤΑΡΓΟΥΝΤΑΙ χωρίς καμία προειδοποίηση!

Διαβάστε τους όρους χρήσης του blog εδώ

.