30.5.13

Μήνυμα απελθόντος Προέδρου, Καθηγητή Θεόδωρου Τσιρίκογλου

Αγαπητοί Φοιτητές,
Αγαπητοί Συνάδελφοι,
σε κάθε Εκπαιδευτική ή Διοικητική Θέση του Ιδρύματος,
με κάθε σχέση παροχής εργασίας ή έργου

Με την υπ΄ αριθμό ΑΔΑ ΒΕΧ49-8ΦΜ διαπιστωτική πράξη του Υπουργείου Παιδείας, Πρόεδρος του Ιδρύματος από 29-05-2013 και για τέσσερα χρόνια είναι ο Καθηγητής Παναγιώτης Γούλας.

Με το σύντομο αυτό μήνυμα θέλω να Σας χαιρετίσω και να Σας ευχαριστήσω για τη συνεργασία, την υπομονή και την ανοχή Σας, όλα αυτά τα χρόνια που ήμουν στη Διοίκηση του Ιδρύματος, με τη δική Σας εντολή, ως Αντιπρόεδρος και ως Πρόεδρος τον τελευταίο χρόνο.

Μεταφράζοντας και παραφράζοντας ενίοτε την EDITH PIAF στο NON, JE NE REGRETTE RIEN Σας χαιρετώ και Σας ευχαριστώ ΟΛΟΥΣ από το βάθος της καρδιάς μου !!!


Όχι, απολύτως για τίποτα
Όχι, δε μετανιώνω για τίποτα
Ούτε για τα καλά, ούτε για τα άσχημα
Όλα είναι ακριβώς το ίδιο για μένα !!!

Όχι, απολύτως για τίποτα
Όχι, δε μετανιώνω για τίποτα
Όλα είναι πληρωμένα, περασμένα, ξεχασμένα
Δε με νοιάζει το παρελθόν !!!

Με τις αναμνήσεις μου άναψα μια φωτιά,
Ούτε τις λύπες μου, ούτε τις χαρές μου,
χρειάζομαι πια !!!!

Περασμένοι έρωτες
και κάθε τους σκίρτημα
ξεχασμένο για πάντα
Ξαναρχίζω από το μηδέν !!!

Όχι, απολύτως για τίποτα
Όχι, δε μετανιώνω για τίποτα
γιατί η ζωή μου, η ευτυχία μου,
ξαναρχίζουν σήμερα μαζί Σας



Θεόδωρος Ι. Τσιρίκογλου

.