1.3.12

Απορίες για την λήψη πτυχίου και τις Δ.Μ.

Είμαι στο 21ο εξάμηνο στο Τμήμα Μηχανολογίας και πλέον ανήκω στο νέο πρόγραμμα σπουδών και υποτίθεται ότι μου απομένει ένα μάθημα. Διαβάζοντας όμως τον κανονισμό του ιδρύματος για την λήψη πτυχίου έχω κάποιες απορίες που στην γραμματεία δεν μπόρεσα να βγάλω άκρη.
Σύμφωνα με τον κανονισμό σπουδών, πτυχιούχος καθίσταται ο φοιτητής που:


α) έχει παρακολουθήσει με επιτυχία όλα τα μαθήματα και έχει συγκεντρώσει τουλάχιστον 240 διδακτικές μονάδες ECTS,
β) έχει εγκριθεί και βαθμολογηθεί η πτυχιακή του εργασία και
γ) έχει περατώσει την εξάμηνη πρακτική άσκηση στο επάγγελμα.

Η συγκεντρωτική μου βαθμολογία στην οποία δεν συγκαταλέγονται οι βαθμοί ECTS της Πρακτικής και της Πτυχιακής είναι η ακόλουθη :
ΓΕΝΙΚΑ ΣΥΝΟΛΑ ΠΕΡΑΣΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ (*): 39 ΜΟ: 6.67- ΔΜ: 210 Ώρες: 178 ECTS: 213

Εάν προσθέσω και πρακτική και πτυχιακή ξεπερνάω τις 240 ΔΜ ECTS, καθώς πιάνουν 20 και 10 βαθμούς αντίστοιχα. Εγώ κανονικά χωρίς το ένα μάθημα που είναι υποχρεωτικό αφού πληρώ τις προϋποθέσεις δεν έπρεπε να ανακηρυχθώ πτυχιούχος;

απαντήστε με σχόλιο παρακάτω..

.